Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Sharon,

Welkom terug weer op de site.. Ik was zelf ook een tijdje afwezig maar heb alles nu weer op een rijtje en dus weer terug. Heel veel bij te lezen dus en toen zag ik jouw boekje!

Wat een schitterende man heb je daar zeg. Boyd is echt heel erg mooi en Angel natuurlijk nog dezelfde beauty die ze al was.

Leuk dat we je weer kunnen lezen!

Groetjes en fijn weekend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Danielle

dank je wel voor je lieve woorden. Ik ben zelf ook erg blij dat de vakantie geslaagd was, zowel voor mij als voor mijn schatjes.

De foto's... die moet ik nog steeds maken  :-\ :-X Maar ze komen er echt nog aan!

Ik zou het ook weer heel erg leuk vinden om mee naar het NOP te gaan.

Hoi Debbie

dank je wel hoor! Gelukkig heb je alles nu weer op een rijtje (mijn excuses, maar ik weet niet wat er aan de hand is geweest...).

Bedankt voor je complimentjes. Ik ben zelf ook erg trots op mijn tweetal hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

6 september 2008, 16:55:31 #62 Last Edit: 6 september 2008, 17:03:37 by Sharon
Hallo allemaal

ik heb helaas nog steeds geen foto's, maar... ik heb wel iets anders heel erg leuks:

Een filmpje van mijn schatjes! Ze zaten zo schattig bij mij op de bank dat ik het wel gewoon moest filmen. Geniet ervan!

http://www.youtube.com/v/DTMNYdTzhUs

Liefs
Sharon//
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

ik heb genoten van je mooie filmpje. leuk hoor :D
wat is boyd ook een schatje zeg! ja angel ook hoor ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hallo allemaal

nou, ben ik bezig om het vorige filmpje op internet te zetten, en wat doet Angel??

Kijk zelf maar eens...

http://www.youtube.com/v/afUBRooeCdk
Hun dagboekje

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D, leuk hoor en heel erg herkenbaar! :D ;D

Sharon

Hoi Kim

dank je wel voor je complimentjes. Ik vind het leuk om te horen dat je ervan hebt genoten.

En dat tweede filmpje... ik denk dat dat zeer herkenbaar is ja  ;D Wat een deugnietje is ze hè  ;D Ze mag het eigenlijk niet, maar ik vond het zo grappig dat ik gewoon wel moest lachen erom.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Leuk om weer van je te lezen en fijn om te lezen dat ze het goed hebben gehad bij hun oppasadres.

Ik hoop je in het NOP te zien!

Groetjes

Mara

danielle

He Sharon,
Ik heb dezelfde laptop  :D . En drie keer raden wat er bij mij dan ook regelmatig gebeurd.
Deugnieten zijn het he. Als Izzie zo'n toetsje heeft loopt ze heel hard ermee weg, omdat ze weet dat ik het weer ga afpakken  ::) .

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Mara

dank je wel meid! Ik vind het ook fijn om weer terug te zijn.

Ik hoop ook naar het NOP te gaan as zaterdag. Gaat weer gezellig worden!

Hoi Danielle

haha, grappig dat je dezelfde laptop hebt. Enne... wat gebeurd er dan met jouw laptop?  ??? ::) :P

Ja, het zijn idd echte deugnietjes, maar dat maakt het juist zo leuk. Ik zou ze niet anders willen hebben.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

8 september 2008, 15:54:24 #70 Last Edit: 8 september 2008, 15:56:30 by Sharon
Hoi allemaal

even een kleine update tussendoor. En een heel erg leuke  :D

Tussen Angel en Boyd samen gaat het steeds beter lijkt het wel. Ik heb Angel vandaag weer betrapt op kippetje zitten, en dat is nog niet alles...

Gisterenavond kon ik mijn ogen niet geloven: Angel en Boyd zaten op hetzelfde pediperch stokje! Die twee hebben nog nooit eerder op hetzelfde stokje geslapen. Normaal gezien slapen ze echt een stuk van elkaar vandaan. En vandaag zag ik ze dus weer op datzelfde pediperch stokje een dutje doen  ;D ;D ;D Ze zoeken elkaars gezelschap steeds meer op lijkt wel. Oooh, ik vind dit dus echt helemaal geweldig  ;D ;D Wie weet vormen ze dan toch nog een koppeltje  ;D ;D

Verder gaat het heel erg goed met die twee.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

wat leuk zeg om te zien. geweldig voor je! geniet maar lekker van ze en fijn dat ze zo met elkaar omgaan :D

liefs kim

*Manon*

Hoi Sharon,

Fijn dat je er weer bent meid!
Lekker genoten van je vakantie, maar ook weer lekker om thuis te zijn hé!

Leuk die filmpjes van Angel en Boyd en dat ze samen slapen op dezelfde stok is echt een stuk in de goede richting zeg... zal zeker nog wel wat gaan worden met die twee  ;D ;D ;D

Ook ik hoop je a.s. zaterdag te zien in het NOP.

Groetjes Manon

Kimm

hoi sharon,

wat leuk dat je zaterdag ook meegaat. super! eindelijk kennismaken!

liefs kim

Sharon

Hoi Kim

het is zeker super leuk om die twee zo te zien! Helaas is het alweer een beetje afgezwakt tussen ze  :P ::) Gekke beestjes zijn het toch. Wie weet gaan ze elkaar alsnog leuk vinden. Boydje is tenslotte ook nog jong hè. En genieten doe ik zowieso van ze!

Hoi Manon

dank je wel hoor! Ik vind het ook fijn weer terug te zijn. En net wat je zegt: een heerlijke vakantie gehad en genoten, en nu weer lekker genieten van de birdies.

Dank je wel voor de compliment!
Helaas was het slapen op datzelfde pediperchstokje een eenmalige gebeurtenis  :-\ Maar zoals ik al zei: wie weet wat er nog gebeurd tussen die twee.

Hoi Kim

ja, echt heel erg leuk! Vorig was het ook echt super gezellig!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje