Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

lynette

Hey meid

Alles goed hier?
Waar ga je naar toe op vakantie?
Heb je inmiddels al een oppas gevonden voor je schatten?
Ik hoop dat je nog iemand in de buurt vind die voor hun kan zorgen.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi,  ik kwam even gedag zeggen , alles goed hier met Angel en Boyd ? Grtjs Ann

Kimm

hoi,
hoe gaat het? heb je al vakantie oppas gevonden?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Martha

Hey hoi, wat een mooie vogeltjes heb jij zeg, Angel is echt een beauty zeg, en Boyd een stoere vent!!!

Ik zat al even te kijken waar je woont, ik had me graag opgeworpen als surogaat-mama maar helaas woon ik in Friesland...

Succes met zoeken en met je dagboek...

Groetjes martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Sharon

Hoi Lynette

hier is alles goed hoor. Ik ben alleen een beetje druk geweest de laatste weken (vakantiewerk). Met Angel en Boyd gaat ook alles heel erg goed.

Ik ga naar Turkije toe volgende week vrijdag en waarschijnlijk heb ik idd een oppas gevonden voor mijn schatjes.

Hoi Ann

hoi terug  ;D ;)

Hier is alles goed hoor, zowel met Angel, Boyd als met mij.

Hoi Kim

alles gaat goed hoor. Ik heb waarschijnlijk een oppas gevonden ja.

Hoi Martha

welkom in mijn boekje. Bedankt voor je complimentjes. Angel is echt prachtig ja, dat is zeker, net als Boyd. Het zijn echt twee heerlijke valkjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon,

ohhhh heerlijk zeg naar turkije toe! ik ben gek op dat land.

fijn dat alles goed gaat en dat je waarschijnlijk een oppas hebt gevonden :D

groetjes kim

Kaatje

Hoi Sharon,

Heerlijk zeg, lekker op vakantie en fijn dat je waarschijnlijk een adresje hebt gevonden ! Ik wens je een ontzettend leuke vakantie toe, geniet er maar fijn van !

Het is dat we zover van elkaar vandaan wonen en het mezelf niet lukt om alleen zover te rijden want anders waren Boyd en Angel hier echt welkom. Maar mocht je ineens omhoog zitten en jij hebt de mogelijkheid om ze te komen brengen dan mogen ze hier ook logeren.

Fijn dat het met jou en de valkjes goed gaat  :D

Groetjes, Karin

Sharon

Hoi Kim

ja, het was echt heerlijk daar. Echt een super vakantie gehad hoor.
Ik had gelukkig nog een hele goede en fijne oppas kunnen vinden voor mijn schatjes.

Hoi Karin

ja, het was idd een heerlijke vakantie. Ik heb het er reuze naar mijn zin gehad. En het vakantieadres van mijn schatjes was ook echt super. Maar alsnog heel erg bedankt voor je aanbod. Echt hartstikke lief van je.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal

het is alweer zo ontzettend lang geleden dat ik nog iets van me heb laten horen, dat ik het nu toch echt wel weer eens tijd vond om iets te schrijven. Mijn excuses hiervoor. Ik had het het laatste schooltrimester echt zo ontzettend druk en ik was zo gestresst, dat ik echt geen tijd had om iets te schrijven. Meteen nadat de school was afgelopen begon mijn vakantiebaantje, waarmee ik het ook behoorlijk druk heb gehad. Na mijn vakantiebaantje ben ik twee weken lang naar Turkije geweest, en ik ben pas afgelopen weekend thuis gekomen. Daarom heb ik helaas niet de aandacht aan dit boekje en het forum kunnen schenken dat ik had gewild. Hopelijk vergeven jullie het me. Jammer genoeg heb ik ook nog steeds geen moment gevonden om even nieuwe foto's te maken van mijn schatjes... Maar ze komen er echt nog aan, dat beloof ik!

Met Angel en Boyd gaat alles heel erg goed. Ze hebben twee en een halve week lang bij een goed adresje gelogeerd en hebben het daar prima naar hun zin gehad. (Degene bij wie ze hebben gelogeerd, mag dat zelf bekend maken, als ze wilt  ;)). Maar ik ben toch wel ontzettend blij om ze weer terug bij me te hebben, want ik heb ze toch wel erg gemist hoor.

Boyd(je) is op het moment echt vreselijk in de rui (zijn eerste echte rui) en overal liggen veertjes. Verder is hij gewoon zijn heerlijke eigenwijze zelf en gaat onverstoorbaar verder met wat hij altijd doet: slapen, spelen, drinken, eten en Angel wegjagen bij plaatsen waar hij wilt zijn, haha. Hij is gewoon lekker tam, maar is niet echt een mensenvogeltje. Na een paar minuutjes heeft hij het wel gezien bij je en vliegt hij weer lekker weg. Ik vind dit dan ook prima en laat hem maar gewoon doen. Hij stapt goed op als ik dat wil, en dat is voor mij goed genoeg. Ik ga hem niet dwingen langer bij mij te zitten dan hij wilt. Boydje is gewoon een heerlijk, knap eigenwijs ventje en hij heeft ook echt mijn hartje gestolen. Hij is nu ondertussen alweer een half jaartje oud.

Met Angel gaat ook alles goed. Ze is nog steeds een heerlijke kroelkip en een echte deugniet (net als Boyd trouwens). In tegenstelling tot Boyd zit Angel wel heel erg graag bij mij en geniet ze elke keer weer van alle aandacht en kroeltjes. Ik kon duidelijk merken dat ze blij was mij weer te zien toen ik haar op kwam halen. Angel is niet in de rui, en zit dan ook prachtig in haar verenpakje. Ze is en blijft een echte beauty. Ze is trouwens pas één jaar oud geworden.

Tussen Angel en Boyd samen is er eigenlijk niet veel verandering. Ze zijn nog steeds niet echt vriendjes, maar doen elkaar verder ook niets (behalve dan elkaar wegjagen als de één ergens is, waar de ander ook wilt zijn). Maar ze accepteren elkaar wel, dus daar laat ik het dan maar bij. Misschien dat hun relatie in de toekomst nog wel wat beter wordt.
Gisteren of eergisteren merkte ik trouwens wel iets vreemds. Angel zat ietsje lager onder Boyd, wat met haar kont omhoog en maakte van die zachte geluidjes. Het was echt de allereerste keer dat ik haar dit zag doen. Ik denk dat ze misschien kippetje ging zitten voor Boyd, maar zeker ben ik er niet van. Boyd reageerde er trouwens niet op. Maar ja, hij is ook nog wel jong natuurlijk... Dus heel misschien... We zullen wel zien.

Dit was de update weer voor deze keer. Nogmaals mijn excuses voor de lange afwezigheid...

Liefs
Sharon

Kroeltjes
Angel & Boyd
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

fijn dat het goed gaat met a&b. heb je een fijne vakantie gehad? lijkt mij vast wel, turkije is erg mooi!
nu ben ik toch wel benieuwd wie er heeft opgepast ;D :P

liefs kim

Anja

Hoi Sharon,

Leuke update meid. Fijn dat ze een goed oppasadresje hadden.

Zoals je het beschrijft heeft Angel toch wel kippetje gezeten. Ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Angel.

Liefs Anja

Sharon

Hoi Kim

het is zeker heel erg fijn dat het zo goed gaat met mijn schatjes.

Ik heb zeker een heel erg fijne vakantie gehad ja. Ik heb er echt super veel van genoten, het was heerlijk daar.

Hoi Anja

dank je wel voor je lieve en mooie plaatje. Wat ben je toch een grote schat  :-*

Ik denk ook wel dat Angel kippetje heeft gezeten, maar zeker ben ik er niet van. Ik ben zelf ook erg benieuwd of ze het nog een keertje zal doen.

Namens Angel bedankt voor de felicitaties!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Wat ik vergat te vragen. Ga jij op de 13de ook mee naar het NOP?

Liefs Anja

Sharon

Hoi Anja

ik was al van plan om mee naar het NOP te gaan  :D De vorige keer was het namelijk erg gezellig, en ik kom graag nog een keertje! Ik moet alleen nog even kijken of ik dan een auto ter beschikking heb, maar dat denk ik van wel.

(Daar gaat mijn verrassing om zomaar ineens op het NOP te verschijnen  :P ::)).

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad en dat alles zo goed gaat met Angel en Boyd!
Ik ben benieuwd naar de foto's  :) .
Ik hoop echt dat je meegaat naar het NOP, zou het leuk vinden om je weer te zien, vond het de vorige keer echt gezellig.

Groetjes Danielle