Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Dafrinja

dank je wel. Ik ben ook blij om terug te zijn hoor. Bedankt voor je complimentjes. Ik ben dan ook echt trots en blij met mijn twee schatten.

Hoi Kim

dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi Lynette

;D ;D ;D
Ik vind het ook leuk weer terug te zijn hoor. Bedankt voor je complimentjes.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hoi allemaal

ik denk, ik zal nog eens even een kleine update plaatsen over mijn schatten.

Met Angel en Boyd gaat alles heel erg goed. Boyd begint steeds meer geluid te produceren, en ik hoop en verwacht dan ook dat hij binnenkort toch echt mooi leert fluiten. Angel is en blijft gewoon een heerlijke kroelkip en wilt constant bij mij zijn. Onze band lijkt nog steeds hechter en hechter te worden. Echt geweldig gewoon zo veel als je van die beestjes gaat houden, en zij van jou.

Het kan misschien gezichtsbedrog zijn, maar ik heb het idee dat de pareltjes van Angel op haar rug wat vervaagd zijn, dat er precies minder zijn dan eerst. Ik zal binnenkort nog eens een uitgebreide fotosessie maken (als ik weer tijd heb  ;)) en proberen goede foto's van haar rug te maken. Als haar parels echt aan het verdwijnen zijn, dan is ze toch een ventje, en dat betekent dat ze een cross-over is... Afwachten een beetje dus. Misschien heb ik dadelijk wel twee ventjes.

En dat betekent... dat er twee popjes bij moeten komen... Jeej... dat vind ik erg zeg  ;D ;D :P :P ::)
Ach ja, we zullen wel zien hoe het loopt.

Het zijn in ieder geval echt twee schatjes: heel erg lief en mooi. Wat wil een baasje nou nog meer?

Oh ja... en uiteraard zijn ze ook heerlijk eigenwijs, en dan vooral Boyd. Maar dat is juist het leuke aan ze.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

OPROEPJE

Hoi allemaal

ik heb eigenlijk ook even een oproepje i.v.m. Angel en Boyd.

Ik ga namelijk de laatste twee weken van augustus met mijn familie op vakantie en zoek nu dus een oppas voor mijn twee schatten. Het spreekt voor zich dat ik ze niet zomaar aan iedereen toevertrouw. Angel en Boyd betekenen heel erg veel voor me, en ik zou het vreselijk vinden als hen iets mocht overkomen.

De reden dat ik hier een oproep doe is dat jullie allemaal weten hoe je met valkparkieten om moet gaan (ook wat veiligheid van ramen en deuren betreft). Ik wil dat Angel en Boyd ook gewoon een fijne tijd hebben als ik er niet ben. Ik zoek dus een plekje voor ze waar ze lekker uit hun kooi mogen en waar Angel ook wordt gekroeld (Boyd houdt daar niet van  ;D ;)).

Als je eventueel op mijn twee schatten zou willen passen, laat me dan iets weten!

Alvast heel erg bedankt.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik persoonlijk denk dat jou prachtige Angel toch een poppetje is.
Ze is namelijk een stuk ouder als Baloo en hij heeft na de rui nagenoeg geen enkel pareltje meer op zijn rug :'(

Misschien dat Boyd een poppetje is moet je 2 ventjes erbij kopen :P ;)

Het zijn poppetje of ventje allebei geweldig mooie valkjes.
Mag ik vragen hoe je aan de naam Boyd ben gekomen?
Het is wel een aparte naam. Erg mooi trouwens.

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

ja, ik denk dus ook dat ze, als ze een mannetje is, al veel meer parels zou hebben verloren. Daarom dacht ik ook even dat ze misschien toch licht bont was... Ik ben op het moment toch echt aan het twijfelen.

Hoe dan ook... het zijn twee heerlijke valkjes: knap en superlief; wat hun geslachten ook zijn.

Boyd betekent geel, en dat heeft vaak betrekking op de haren. Dus die naam past perfect bij Boyd met zijn knalgele kuif en gele vlekken. Zo'n aparte betekenis is het dus niet, haha. Maar leuk om te horen dat je de naam mooi vindt  :D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik vind het altijd geweldig als er een verhaal achter een naam zit bij mens en dier.
Dus ik vind het wel apart de naam die je voor Boyd heb gekozen.
Hij/zij is echt prachtig net als Angel. :D

Jammer dat ik me niet kan aanbieden als oppas voor je twee schatten.
Als ik kon het ik het meteen aangeboden.

Anja

Hoi Sharon,

Leuk dat je weer een boekje bent begonnen. Wat een knapperd is Boyd zeg.

Heb je al een vakantie adres gevonden?

Ik ga je weer volgen ondanks dat ik maar erg weinig online ben.

Groetejs Anja

Sharon

Hoi Jeanine

dank je wel voor je complimentjes. Het is idd leuk als ergens een verhaal achter zit. En prachtig zijn ze zeker.

Geeft niets hoor meid, er kan en wil vast wel iemand  :)

Hoi Anja

dank je wel meid  :) Ja, Boyd is zeker een knapzak!

Nee, ik heb nog geen logeeradres voor ze gevonden, helaas... Nog even afwachten dus.

Leuk dat je mijn boekje weer komt volgen  :)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Ook ik vind het heel erg leuk om je weer online te zien en wat is Angel toch een prachtig valkje geworden, .... echt een dametje ( als ik er niet naast zit )  :-* :-*

Boyd is een echte spetter zeg, en wat fijn dat het zo goed met de valkjes gaat, je hebt een prachtig stel zo !

Heerlijk gevoel is dat hè als ze zo lief en tam zijn, ik ben ook helemaal stapel op mijn kwartet en gelukkig is het met Paco helemaal goed gekomen. Inmiddels heeft echt een stoer mannen masker gekregen  ;)

Ik ga je boekje zeker weer volgen hoor  :D

Groetjes, Karin

Sharon

Hoi Karin

dank je wel hoor. Ik vind het ook fijn dat ik weer een boekje heb. Bedankt voor je complimentjes. Angel is inderdaad echt een prachtig valkje, net als Boyd.

Ik ben ook heel erg blij dat het zo goed gaat met die twee. Ik geniet echt van ze.

Wat leuk dat Paco nu voortaan echt een geel masker heeft. Dat is echt prachtig.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Charon , ik vind Angel en Boyd helemaal toppie hoor ! Grtjs Ann ;D

Sharon

Hoi Ann

dank je wel voor je leuke complimentje hoor  ;D
Ik denk er precies hetzelfde over  :P  ::)  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi allemaal

ik ben nog steeds op zoek naar iemand die op mijn twee schatten wil passen in de laatste twee weken van augustus.

Dit is de link naar mijn oproep:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29140.0.html

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

ik hoop dat je oppas kan vinden. zou toch mooi zijn als iemand in de buurt voor je lieverds kan zorgen he?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

ik hoop het ook...

Het zou idd fijn zijn als ik een oppas kon vinden die redelijk in de buurt is.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje