Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Davina,
wat een schattig valkje heb je zeg!
En die foto met die bel: echt helemaal geweldig. Fantastische foto is dat. Het is mooi valkje hoor, en mooie foto's.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

natacha

Hoi Davina,

Ik vind je valkje echt te gek. En de kooi is inderdaad groot. Ik ben nu ook bezig met de dagboeken aan het lezen, en inderdaad sommigen zijn zo groot dat het haas niet te doen is, daarmee dat ik begin bij de dagboeken die nog niet zoveel paginas hebben.

Het zijn inderdaad hele mooie fotos

groetjes
Natacha

Lauwers

Dank je allemaal,

Als Charlie uit de kooi is, sta ik bijna altijd klaar met de camera :)

Natasha:
Dat doe ik ook soms, of ik zie waar er foto's onlangs op geplaatst zijn (staat er meestal bij), en dan zoek ik daar naar en als het recent is, antwoord ik er nog op, of gewoon de laatste pagina's doorbladeren :)

vandaag is de computer thuis (met netwerk materiaal) terug! mijn ouders zijn er om. Nu kan ik thuis terug op internet, maar de foto's staan nu op de laptop van mijn vriend, hier...
De foto van de kooi was gisteren nog net iets te groot, maar dat ga ik straks aanpassen zodat jullie ze kunnen zien. En ooknog andere foto's verkleinen.

Anja:
Dat hij een mannetje is heb ik de laatste 3 dagen al mogen ondervinden...  ::)
Hij is soms, euh, verliefd op mijn hand...
en eens ie begint, krijg hem dan maar eens van je hand af

eerst nog naar de winkel en mss straks nog foto's plaatsen anders vanavond, en dat rekje moet er ook nog op.

Groetjes,
Davina

Lauwers

Hoi mensen,

Ik heb terug internet thuis! :) Maar de foto's zijn niet hier.

toen ik vandaag de kooi van Charlie verzorgde, schrok Charlie van een klein piepend geluidje ('deurtje voor het etensbakje' dat ik toedeed). Hij begon in het wilde rond te vliegen en vloog verscheidene keren tegen de spiegel wat hij al een paar dagen niet meer doet. Ook vloog ie tegen de deur en belande zo op de grond.

Ik heb hem snel gepakt en in de kooi gezet, maar hij was wel wat in schok, floot niet meer (nog steeds niet), wou geen aandacht, maar zocht troost bij zijn belletje wat hij precies als vriendinnetje aanziet. Ook ik kon hem lang kroelen met mijn neus in zijn nekje. Maar toch was hij zeer angstig. Na een tijdje heb ik hem wat alleen in zijn kooitje terug gezet en naar beneden gegaan. Nu ben ik terug boven en hij kwam direct terug op mijn hand. Daarvoor ging hij ervan lopen.

Nu zit hij op zijn speeltuin, zich te poetsen, maar ik moet eerst effe snel naar beneden.

Tot hoors!

Davina

natacha

Gelukkig is nu na die schrik terug alles goed met Charlie.  Hij heeft zich dan toch niet teveel bezeerd bij het tegen de deur vliegen?

Groetjes

Lauwers

Hoi Natacha,

Alles is best oke, hij is wel nog heel stilletjes, en komt niet meer zo heel snel op mijn hand zitten, maar hij is al veel beter terug.

Ik denk niet dat hij zich erg bezeert heeft, wel zag het boven zijn snavel, zo tussen zijn 2 neusgaten een beetje rood, maar echt bloeden heeft het niet gedaan. Ik was er zelf toch een hele tijd niet goed van hoor.

Groetjes,
Davina

Romy

Hoi Davina

Je reageerde in mijn boekje en zei dat jou valkje niet zoveel weegt maar dat hij wel de hele dag door eet. Ik dacht, ik ga even in haar boekje kijken voor wat meer info, maar ik vind er niks over terug.
Hoeveel weegt jou valkje? En hoe oud is hij ongeveer?

Groetjes
Romy

Lauwers

Hoi Romy,

ik heb het net geplaatst in jouw boekje :)
we kruisen elkaar :)
Hij weegt 78 gram, maar de exacte leeftijd weet ik niet, ik schat ongeveer 6 maanden (eerste rui, kleurt komt door)

Groetjes,
Davina

Romy

Hoi Davina

ik heb ondertussen in mijn boekje geantwoord op je vraag, maar misschien is het beter om hierover verder te praten in jou boekje, ok?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Davina

Leuke foto's zeg.

Deze vond ik erg mooi, doet me heel erg denken aan mijn overleden valkje Lotje.

En dat van geld, school e.d. ken ik hoor. Ik heb een secretaresse diploma maar werk in de supermarkt...

mara

Lauwers

Hoi Mara,

hopelijk heb je dan leuke herinneringen he :)

en Romy,

ik ga direct eens kijken, maar eigenlijk moet ik nu gaan eten. Ik ben nog thuis en Charlie is precies wa beter.
Heb hem daarnet nog even gedouched, vond ie toch leuk :)

Groetjes,
Davina

Lauwers

Hoi Romy,

mja, Charlie is vrij klein eigenlijk, toen ik hem kocht was hij de kleinste van de 3 die er zaten, en hij zat apart...
vond ik wel wat raar...
Ze zeiden me dat hij jonger was, en ook makkelijker tam te maken was. Dat lukte wel, maar al gauw merkte ik toch dat ik hem niet kon aanraken. maar het lukt goed nu.

Ik heb nu een document aangemaakt waarin ik info en het gewicht van charlie invul, dus ik ga het goed in het oog houden!
Hartelijk dank voor je info!

Groetjes,
Davina

Sharon

Hoi Davina,
wat ontzettend naar dat Charlie zo ontzettend geschrokken is. Maar ik lees dat het al weer ietsje beter met hem gaat. Hopelijk is hij snel helemaal over de schrik heen.
Vertroetel hem maar lekker.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

7 november 2007, 19:55:51 #73 Last Edit: 7 november 2007, 19:59:08 by Lauwers
Hoi Sharon,

Ja hoor, het gaat alweer beter met hem, ben wel beetje bezorgd om het rood tussen zijn neusgaatjes, maar tis nie zo veel. Maar toen ik hem daarnet douchte, viel dat wel goed op. Was beetje eng...

Maar, hij laat zich alweer horen se! :) Nu moet ik nog zien wanneer ik vervoer heb naar het huisje van mijn broer (housesitten he) en dan moet ik mijn mannetje achterlaten  :( maar morgen ben ik er weer :)

en bij mijn broer kan ik terug rustig verder lezen bij anderen ook :)

Groetjes,
Davina

edit: ik heb net gekeken, pas vervoer om 21u... dus ik zit hier nog een uurtje...

Lauwers

Dit is de kooi:

nu ga ik zien voor nog enkele foto's te bewerken, aan te passen qua grootte en hier te plaatsen.

Groetjes,
Davina