Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Lauwers

27 oktober 2007, 23:07:40 Last Edit: 5 september 2008, 00:04:46 by Lauwers
Hoi mensen allemaal,

ik zal er dan maar ook eens aan beginnen zeker. Dit is het dagboekje van Charlie (ligt beetje in discussie of het een mannetje of een popje is...) en haar/zijn baasjes. Later komt er zeker een tweede bij, dus vandaar heet het onderwerp: Charlie Lauwers (en verder...)

Zoals een paar al wel zullen gelezen hebben, heb ik een klein gedragsprobleem met mijne lieve schat. Het is een lieverdje, zit lekker op de schouders, speelt met je haar, geeft kusjes, komt zonder problemen op je hand zitten (tenzij ie op de kooi zit, dan moet je wat eten in je hand doen) enzo, maar ik mag da lief klein ding niet aanraken.
oke, ik probeer zo weinig mogelijk hij of zij te gebruiken omdat ik niet meer zeker ben van het geslacht.

nu ben ik iets aan het maken om haar dat af te leren, een rekje om boven haar etensbakje te hangen met touwtjes aan, zodat telkens dat ie eet, de touwtjes over het hoofdje komen. morgen ga ik het hopelijk kunnen uittesten.

het is wel een zot geval dien van mij zenne, altijd zeer hevig, huppelend van de ene stok naar de andere, vaak door middel van de tralies, klimmen doet ie zeer graag! zoals de mannen fluiten naar de vrouwtjes, dat kan hij/zij al zeer goed! in alle verschillende tonen :p maar vandaag maakte ie toch een raar geluid hoor: precies geblaf! zo van da fijn 'gekef'... zeer raar en grappig. en ik hoorde precies een 'dank u'... kan mijn gedacht geweest zijn ook.

wat ie ook al goed weet is als ik wegga uit de kamer (staat op mijn slaapkamer, maar is halvelings ook mijn leefkamer, aangezien ik en mijn vriend samenwonen op mijn kamer en later het bovenste verdiep ons appartement gaat worden) dan zeg ik: 'dada charlie, tot straks!' en dan krijg ik als antwoord: iets als 'prrrt' (lijkt op 'straks') en als ik ga slapen zeg ik 'slaapwel charlie" en daar antwoord ie ook op, iets als 'uh-euh'

en de liefste bezigheid is: ondersteboven gaan hangen :p tis een zot model zenne

Anja

Hé hallo,

Leuk dat je een boekje bent begonnen en dat wij Charlie (en de rest) kunnen volgen.
Ik ben erg benieuwd of het rekje gaat helpen. Ik hoop het en ik blijf je volgen.
Uit je verhaal maak ik toch uit dat Charlie een mannetje is.

Groetjes Anja

Silke *

Welkom op het forum!

Zo te zien is Charlie een mannetje.
Popjes fluiten niet echt, kunnen wel een schel geluid maken, maar niet echt fluiten.

Hoe oud is Charlie en mss kan je eens foto's plaatsen  ;D

Lijkt mij goed idee om touwtjes boven z'n kopje te hangen zodat ie het normaal wordt.

Groetjes
Silke

Lauwers

ik weet niets over zijn leeftijd...
in de winkel wisten ze niets over hem/haar...
wacht even, er staan al een paar foto's online, ff zoeken.

maar, mijn vriend moet morgen vroeg werken, die slaapt nu, licht is uit en ik zit hier op de computer met kleine lamp, en charlie houdt mij nu wel in het oog... plus mijn kat slaapt ook op de kamer en die wilt gaan slapen en ze slaapt voor 90% van de tijd in mijn arm, dus die begint hiere te zagen, dus ik ben straks weg denk ik...

wat ik wel jammer vind is dat het moeilijk is om andere dagboeken te volgen, die zitten al zo ver..., als je dan zoveel inhaal-leeswerk moet doen...

effe zoeken, zo terug

Anja

Gewoon instappen in de dagboekjes. Als je iets wilt weten gewoon vragen.

Groetjes Anja

Silke *

Hey,

Ja idd, ze zitten al rond 100-300 pagina's!

Ik niet  ;D
Maar 10, en de op de meeste plaats staan er toch foto's..

Daar zijn we verzot op  ;D ;)

Silke x

Lauwers

27 oktober 2007, 23:26:29 #6 Last Edit: 27 oktober 2007, 23:30:13 by Lauwers
ik zal mijn best doen :)

hier zijn paar fotootjes:

btw, ik denk dat ie nu wilt slapen, hij zit op de 'grote stok' (slaapt ie veel op, ik had ook nestvormpje gekocht voor op te slapen, doet ie ook veel. daarvoor sliep ie veel op zijn gritbakje, vond ik nogal onhandig, daarmee dat ik dat nestvormpje kocht, ik weet wel dat ze niet echt een nest maken, maar het leek me makkelijker voor te slapen) maar hij houdt me nog steeds in het oog...

MORGEN BEGIN IK TE LEZEN MENSEN! wish me luck :p

ps: mijn 'w' werkt nie goe, het kan zijn dat er geregeld woorden verschijnen zonder 'w', maar ik let er op.

tis bedtijd nu ...

Anja

Mooie foto's zeg. Charlie is een erg mooi en knap valkje.
Wow zo met gespreidde vleugels.
Helemaal top hoor.

Groetjes Anja

Silke *

Prachtig valkje!

Trouwens, moest het ouder zijn dan een half jaar, is het bijna 100% zeker dat het een popje is.

Mannetjes krijgen dan een fel geel masker.

Kijk maar hier, je kan wel raden welke de pop is en welke de man?!:

En ook het "visgratenmotief" heeft ze staan op haar staart.
Ook een teken dat het een popje is.

Maar je hebt dus geen flauw benul hoe oud ze ongeveer is?

Dus ik zou denken dat het een pop is, moest ze ouder zijn dan een half jaar - jaar.

Groetjes
Silke x

Lauwers

hij spreidt zo graag zijn vleugels, tis ne pronker zenne

Lauwers

aiaiai,

de een zegt een mannetje, de andere een popje...

wat nu? eigenlijk wou ik gaan slapen...

maar zoals bij dat mannetje, begint ie ook donkere pluimpjes te kweken aan de zijkanten...

Anja

Ik zou het gewoon even aan kijken. Als het koppie geler gaat worden dan is het een man.

Groetjes Anja

Silke *

Zou ik ook doen Anja.

Trouwens zolang je er plezier aan beleeft, is geslacht niet zo belangrijk, niet?

Groetjes
Silke  :-*

Lauwers

oke, maar nu kruip ik in mijn bedje hoor, tis al lang bedtijd voor mij en charlie zeker, ik hou die nu ook een beetje wakker en das zeker niet de bedoeling.

en morgen ga ik eens mijn best doen om dagboekjes te beginnen inkijken... maar moet eigenlijk nog wat aan mijn computer eerst doen.

tot dan, en ivm het geslacht, ik wacht af! geslacht speelt inderdaad geen rol, maar wel voor later...

slaapwel ...

Silke *