5 mei 2025, 14:15:11

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Ivy

Hi Randy.
Wat een leuk nieuws in mijn dagboek over Jessica en Ashley! Echt grappig hoor, drie Almeerders vormen een triootje...
Hun mama en papa zijn ook hele goede ouders, dus hopelijk zal het allemaal goed gaan met de geelwang eitjes die zij nu mogen uitbroeden!
Ik lees het wel in jouw dagboek hopelijk, ben erg benieuwd hoe zij het doen!
:-*

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

hej ivy 8)

ik vind het echt jammer dat ik jou so weinig spreek :(maja,,

inderdaad leuk nieuws hea?? ;D
is wel een risico hun 3 dat laten doen, word voor alle 3 de eerste keer maar de echte ouders lieten het afweten en dit zijn de enige valkjes die nu op nep eitjes zitten/broeden......

ze willen zo graag kindjes!! ze doen al 3 maanden hun best..... best lang :-\

en ze zitten in het binnehok gewoon op de grond, maarja als ik ze in een blok ga doen komen de rest van de koppels er opaf en nu niet! want was niet de bedoeling kweken in me buitenvoliere maarja is nu ff nood oplossing:P

ik laat het je weten, vandaag hoorde ik wel gepiep uit 3 eitjes duzz wie weet wat ik morgen zie ;)

:-* randy

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Dierenfreackske

Hoi Randy , wat gaaf dat je het koppel laat broeden  ,ik hoop dat de eitjes uitkomen ook en dat de donsjes ook goed gevoerd worden . Ik ben benieuwd hoor ! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

En al donsjes ??  ::)  :D
Heb je niet toevallig een foto van je geelwangkoppel ?
Of komt dat in je nieuw dagboekje ?
Ik zit er nog steeds op te wachten,niet dat iknieuwsgierig ben hoor.  ::) ::) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >