Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Lauwers

Ik zal ervoor zorgen! er zullen nieuwen foto's volgen en ik zal meer bij de anderen lezen ook. Nu gebruik ik de laptop van mijn broer bij wij ik vanaf maandag een week moet housesitten... (die hebben een poes).

Als we hier zijn hebben we de laptop van mijn vriend. dus tot dan.
dit is mijn laatste post tot waarschijnlijk maandag...

groetjes,
Davina

Anja

Tot maandag en een heel fijn weekend.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Davina

Vervelend als je zulke problemen hebt. Mijn laptop is in reparatie en die mis ik dus ook echt heel erg. Moet nu op mijn oude pc, die is natuurlijk weer veel trager en zo.....

In elk geval, tot maandag!! Fijn weekeinde.
Mara

Lauwers

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer! wel niet thuis, maar ik kan hier wel online komen. En mijn mama zorgt goed voor charlie ondertussen, enkel jammer dat hij niet beneden kan staan omwille van de jongste kat, maar ik ga elke dag langs om hem te laten vliegen.

inderdaad zeer lastig dat ik niet op mijn eigen computer kan, deze computer zit haast vol, dus hier kan ik de foto's niet direct opzetten.

Charlie is zeer tevreden met zijn nieuwe kooi, er staat zo een 'speeltuintje' op en daar is hij zot van! Enkel moet ik eens een nieuwe zitstok hebben, want de standaard stokken zijn wat te dik en daar valt ie soms af... hij heeft er ook nog 2 (hele) dunne inzitten, echte takjes, daar zit hij heel graag op.

En ik ben gisteren te weten gekomen dat hij een mannetje is, hij wou ineens mijn hand berijden  ::)

Ik ga nu eerst eten en dan vandaag nog wat rondzien...

Groetjes,
Davina

(p.s.: heb het deze dagen moeilijk omdat ik zonder werk zit en een opleiding ga volgen waardoor ik geen werk kan zoeken, maar dit is een grote afleiding voor mij, mijn diertjes. Daar fleur ik helemaal van op!)

Mara

Hoi Davina

Wat voor opleiding ga je volgen en waarom kun je geen baan gaan zoeken? Ook niet voor de zaterdag en de avonduren? Zeg het maar als ik te veel vraag hoor.

Wel fijn dat je moeder voor Charlie zorgt.

Mara

Lauwers

6 november 2007, 19:43:16 #50 Last Edit: 8 november 2007, 14:17:39 by Lauwers
Hoi Mara,

dat is niets hoor :) ik heb 3 diploma's: informaticabeheer, grafisch vormgever en fotografie. maar ik ben te veel vergeten van het grafische om daar werk in te zoeken. ivm het informaticabeheer, ik werk al heel mijn leven met Apple Macintosh, ik ken niets van windows en hier zijn niet veel winkels die Apple doen. Ik heb in 1 gewerkt, was heel leuk, maar ik werd te weinig betaald en mijn bazen trokken op niets. verder heb ik, doordat ik verder studeerde naar mijn middelbaar, 5 jaar gewerkt als kamermeisje, en dat was ik beu. ik werkte maar deeltijds, en heb dan 2 maanden fulltime gewerkt in de Apple winkel dus ik krijg nu niet veel als werkloze en verder heb ik geen ervaring in niets. Ik heb enkel nog een paar dagen op verschillende plaatsen als interim gewerkt.

Ik en mijn vriend wonen nog thuis, maar  ik zit zonder werk van augustus en nu begin ik daardoor echt in een put te vallen. Ik ben blij dat mijn vriend het begrijpt en me steunt en het zo geen drama vindt, maar ik vind het wel heel erg. Als we aan kindjes willen beginnen, moeten we beiden een inkomen hebben, mss moeten we verhuizen voor meer plaats, en dan zijn er meer kosten ook.

en nu zijn mijn diertjes (Charlie mijn valkparkiet en Kitty mijn kat) net als mijn kindjes en ik verwen ze zo veel ik kan.

en over mijnen Charlie: Hij zit precies in zijn pubertijd denk ik, telkens als hij op mijn hand zit, begint ie in mijn vingers te kriebelen (waar hij anders direct in bijt!) en begint hij met zijn achterwerk te schudden... Je weet wel wat ik bedoel.

eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn: MORGEN FOTO'S
Alle, het zou toch moeten, vanavond of morgen (Stuart werkt tot 23uur) gaat hij de foto's op zijn pc nog 'proppen' (zit goed vol) en kan ik mss een paar tonen, maar het formaat is nogal groot  :-\

en nu: ga ik verder lezen en wa antwoorden, maar het is soms moeilijk om alles ook bij te houden, maar ik doe mijn best hoor!

Groetjes,
Davina

Lauwers

6 november 2007, 20:50:16 #51 Last Edit: 6 november 2007, 21:09:25 by Lauwers
Ook al ga ik het rekje met de lintjes niet gebruiken bij charlie (het past ook niet in zijn nieuwe kooi) toch zal ik de foto er van plaatsen. Hij vond het wel iets leuk, want hij speelde er wel mee :)

Ik begin hem nu toch al wel aan te kunnen raken, met momenten. ik train bijna alle dagen een beetje met hem, als hij op mijn pull zit door mijn haar over hem te strelen of hem te proberen aan te raken als hij op mijn hand zit, maar dat heeft ook andere gevolgen...

Maar hopelijk kan ik morgen wat foto's verkleinen en kunnen jullie de nieuwe kooi zien, charlie nog eens zien, en het rekje zien. Ik heb al zoveel foto's van hem genomen, maar kan er weinig van laten zien tot nu toe.

Aja, en hij krijgt nu grijze staartveren onderaan :)

Groetjes,
Davina

Aja, ik heb net gezien bij dat bij 'toon je kooi(en)' iemand bijna dezelfde kooi heeft als ik. op pagina 11, gepost door Debbeltje. De naam van het type is Pheadra...

Sharon

Hoi Davina,
ik kijk uit naar je foto's hoor! Ik ben echt heel benieuwd hoe jouw Charlie eruit ziet.
Enne... ik heb ook een Catharina parkiet thuis, en ik heb haar Davina genoemd. Toevallig hè? Want die naam hoor je toch niet vaak.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

Hoi Sharon,

amai, die heeft in ieder geval een mooie naam ja :) en inderdaad die hoor je niet zo gauw, maar tegewoordig wel meer. Ik heb maar 1 x tesamen met nog een Davina in de klas gezeten.

En ik kan niet wachten om ze te tonen. Op de foto's zie je ook zeer goed dat hij donkerder wordt op zijn rug.

Groetjes,
Davina

♥Debby♥

6 november 2007, 21:33:35 #54 Last Edit: 6 november 2007, 21:35:45 by Debbeltje
De kooi die jij bedoelt van mij is een palace...

hier een foto die ergens op internet stond..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lauwers

de bakjes bij de 'speeltuin' staan bij mij op andere plaatsen, en er is ook nog plaats onderaan om iets op te zetten maar die is precies kleiner, lager bij mij...

hij lijkt er wel goed op :)
Morgen staat hopelijk de foto erop, kan je het ook zien :)

Groetjes,
Davina

Lauwers

Foto's staan op de pc, nu nog zien dat ik ze kan verkleinen (ander programma dan op mijn pc)

tot dan
Davina

Lauwers

7 november 2007, 01:06:18 #57 Last Edit: 7 november 2007, 01:11:52 by Lauwers
Hier zijn al enkele foto's, morgen volgen er nog een paar, oa van de kooi!

Slaapwel nu.
Davina

Anja

Hoi Davina,

Wat een leuke foto's en wat een knappe Charlie zeg. Zo te zien is hij idd een mannetje.

Deze vind ik superlief en helemaal geweldig.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Wat een leuke foto's!! en die met dat belletje is superschattig inderdaad...

Ben benieuwd naar de rest van morgen!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.