Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Karin

wat een ontzettend lieve foto's!  :-*
Echt super om die twee zo te zien!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Sanna,

Ja, heel erg fijn hè !?  :D :D  :-* :-*

Hoi Margreet,

Ik heb het Vicky, Nienah en Xena net verteld, ... super hoor en we zijn echt ontzettend blij voor jullie !! Proost !!! Op een goede gezondheid meid, heel fijn om te lezen dat de ouders goed voeren :D :D

Hoi Kim,

Dank je wel, ... heel erg lief van je en natuurlijk bedankt voor je lieve woorden en steun  :-* :-*

Hoi Jeanine,

Bedankt voor je hele opbeurende bericht meid, ... ik word er gewoon vrolijk van  :D Paco zit lekker samen met Vicky op de spiraal en Nienah en Xena zitten even in de kooi, ... Paco slaapt op 1 pootje en heeft het pootje waar de tape op zit ingetrokken  :D

We gaan er ons uiterste best voor doen en ik heb er een goed gevoel over dat we Paco dan langzaam weer laten opknappen, ... hij heeft nog geen dip gehad en zit nu gewoon een beetje lekker te dutten  :D  :-* :-*

Hoi Ann,

Hoe was het op het strand of moet je nog gaan !? Ja, we laten Paco lekker zijn gang gaan, ... af en toe vliegt hij ergens anders naar toe maar neemt ook zeker zijn rust in acht hoor !

Ik denk ook dat dit beter is dan maar met volop stress in zijn kooi heen en weer te rennen, .... hij is alert, maakt wat geluidjes en trekt heel veel met Vicky op die ontzettend lief voor hem is ... Nienah en Xena zijn echte ondernemertjes en nu een beetje te druk voor Paco, daarintegen hebben hun het voordeel om lekker alles op te peuzelen nu  ;) ;)  :-* :-*

Hoi Anke,

Het is haast niet in woorden uit te drukken hoe erg ik op dit moment van mijn kwartet aan het genieten ben, ... wat fijn dat mijn huisje weer compleet is en wat voelt dat toch ontzettend goed !!

De dip die Paco vorige week in het weekend gehad heeft zal hier hopelijk uitblijven maar kan nooit zo erg zijn als daar ! Voorlopig is hij gelukkig stabiel en woog vanmorgen voor de pap 90 gram !  :D :D  :-* :-*

Hoi Sharon,

Doe maar goed je best met je examens, erg belangrijk hoor meid !! Ik ben wel heel blij om je wer te lezen enuhhh .... ik heb de booschap aan Paco doorgegeven hoor  ;) ;) We blijven positief en heel erg goed op hem letten  :-* :-*

Hoi Mara,

Ja heel erg fijn hè ... dank je wel hoor meid !!!  :-* :-*

Hey Ann,

Hij doet heel aardig zijn best gelukkig  ;)

Hoi Anke,

Ja hele lieve foto's hè !? Paco was toen net een paar uurtjes thuis en zag Patrick thuiskomen ... daarna werd hij helemaal "gek" en was hij niet meer te stoppen en heb ikhem even naar Patrick laten gaan  :D :D  :-* :-*

Hoi Sharon, ...

Ja heel vertederend hè .... kreeg er een krop van in mijn keel toen ik dit zo eens aan zat te kijken, .. zowel van Patrick als van Paco ... het zijn echte maatjes !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat een lieve foto's , ik moet nu weg maar vanavond ben ik weer on , grtjs Ann
Joepie ....Paco is back !

Kaatje

Citaat van: Dierenfreackske op 15 maart 2008, 13:22:03
Hoi Karin ...wat een lieve foto's , ik moet nu weg maar vanavond ben ik weer on , grtjs Ann
Joepie ....Paco is back !

:D :D :D :D :D :D

*Manon*

Hoi Karin

En daar is ie weer, onze lieve kleine booskijkende Paco!!

Wat een goed nieuws lees ik hier :o :o
En wat goed dat Paco het zo goed doet, ja dat is dan toch maar altijd afwachten hé, maar het gaat prima gelukkig!

Heel fijn dat je Paco bent gaan ophalen.
Moet ie nou nog onder controle blijven of niet?

Geniet maar lekker van die kleine deugniet, maar dat gaat vast heel goed lukken  ;)

Groetjes Manon

♪ Marlies

Hoi Karin, ;D

Ik heb nog niet gereageerd terwijl Paco bij de da was, maar wel alles mee gelezen. :)

Gelukkig gaat het beetje bij beetje weer beter met hem.
Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben gedaan als jij; Paco naar huis halen.
Om verder te herstellen gaat er toch niks boven je eigen vertrouwde omgeving.

Groetjes Marlies ;)

Kaatje

Hoi Manon en Marlies,

Ja, het is heel fijn om Paco weer thuis te hebben maar hij is absoluut nog niet de oude hoor ... Hij moet hier verder aansterken en hij blijft nog onder controle ! Maandag bel ik de praktijk weer en dan evalueren we het weekend !!

In de loop van volgende week, denk ik dat er controle plaats vindt ! Nu is Paco even aan het rusten, hij zit even in de ziekenkooi met een doekje er overheen en net had hij zijn oogjes dicht.

Hij zit een beetje te suffen, maar ik las ook op de bijsluiter van de antibraak dat hij wat suffig van die medicatie kon worden, net keek ik en toen had hij weer zijn oogjes open. Soms denk ik dat hij "bol" zit maar als ik dan foto's ga bekijken van als hij slaapt zit hij altijd een beetje bol !!

Het is gewoon heel erg wennen maar hij is natuurlijk best nog wel zwak en hij is vanmorgen toch een paar uurtjes uit zijn kooi geweest. Omdat hij nu gewillig in de ziekenkooi zit, heb ik het idee dat hij de rust nu wel even lekker vindt, .... als hij dit aangeeft dan krijgt hij dit natuurlijk ook ... gaat hij als een gek rennen in de kooi dan kan hij er beter uit !!

Rick keek naar Paco en vond Paco erg verandert en dat is hij natuurlijk ook, ... maar we gaan er keihard voor knokken dat hij gewoon weer de oude Paco wordt ... want dat is hij nog lang niet hoor !!

Ik ben ontzettend blij dat we hem weer in ons midden hebben want we hebben hem vreselijk gemist en nu zien we hem toch natuurlijk wat een heel groot verschil is !!

Bij deze dus gelijk ook weer even een update !!

Liefs, Karin

danielle

Hoi Karin,
Wouw, jullie Paco is weer lekker thuis! En hij is een stuk opgeknapt! Ik vind dit echt super geweldig om te lezen. Paco is een sterk manneke. Ik ben echt blij om goed nieuws te lezen. Ik kon gisteren niet op internet, maar moest de hele tijd aan Paco denken en hoopte echt dat het goed met hem ging. De foto's zijn ook echt super, een heerlijk kroel valkje en toch echt al bijna de 'oude' Paco.
Je hebt het echt super gedaan en bent echt een super valkjes moeder. Paco boft echt met je. Ik ga nog heel hard duimen, dat Paco weer in een top conditie gaat komen.

Groetjes Danielle

trienke

Hoi Karin

Wat fijn zeg dat paco weer thuis is, en dat het wat beter met hem gaat. Paco jonge zo door gaan he ;)

Groetjes Trienke

Anja

Welkom thuis lieve Paco.

Hoi Karin,

Wat fijn dat Paco weer thuis is en dat hij de nacht goed door is gekomen. Dat zijn allemaal goede berichten die ik hier lees en ik weet zeker dat hij met jou goede zorgen zo weer boven Jan is.

Je hebt oo kweer erg mooie foto's gemaakt. Wat een stel hè?

Groetejs Anja

Lisa

Hoi Karin,

Leuke foto´s zeg ;D. En wat zou Paco Patrick hebben gemist hij zit daar zo tevreden te genieten ;D.
Hihi meteen op zijn meisjes af en ze vermaken met zijn gefluit ;D :D.

Liefs

Mara

Hoi Karin

Wat superlieve foto's van Patrick en Paco, echt super!!! Dat is liefde  :-*.

Sterkte ermee.

Mara

kimmie

Hoi Karin,

Wat een lieve foto's...!!

En wat een goede berichten hier...
Het gaat de goede kant op, maar hij is nog niet de oude Paco...
Maar dat wordt hij vast snel weer...

Wat goed dat hij zelf aan geeft dat hij even wilt rusten...!!

Ben heel blij voor je dat hij weer thuis is, en goed op zijn eigen vertrouwde omgeving reageert...!!

Paco, je doet het super jongen :-*
Ga zo door...!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Kaatje

Hoi Danielle,

Dank je wel meid ... en nee Paco is zeker nog niet de oude hoor maar zit weer op zijn oude vertrouwde stekjes, ... vliegt weer met regelmaat wat ik eigenlijk liever nog niet echt wil maar ja, dat wordt een beetje lastig hè met valkjes die al hun vleugels gewoon hebben  ;)

We gaan er gewoon keihard tegenaan en we hopen inderdaad dat Paco zeker weer heel snel in goede conditie zal zijn en zijn gewicht langzaam zal gaan toenemen !!  :-* :-*

Hoi Trienke,

Dank je wel meid ... we zijn ook blij dat hij weer in ons midden is !!

Hoi Anja,

Dank je wel meid en wat een geweldig thuiskomst gewenst  :-* :-*

We zijn blij dat hij goed de nacht doorgekomen is en we hopen inderdaad dat hij er weer snel bovenop zal komen !! Ik heb nog wel een vraagje over de Harrison en de Natribird maar die zal ik zo even in een ander topic neerzetten !!

Nogmaals bedankt meid, ... erg lief van je !!

Ho Lisa, ...

Ja Paco heeft Patrick zeker heel erg gemist, maar dat is wel duidelijk te zien hè  ;)

Hoi Mara,

Dank je wel meid ... en ja...echte liefde hoor  :-* :-*

Hoi Kim,

Ik heb nog een paar foto's gemaakt, niet veel een stuk of drie ... de meiden zijn ook ontzettend lief voor hem en dat is zo leuk en lief om te zien !!

Hij is stabiel en hij gaat heel langzaam vooruit ... soms zit hij wat te sippen of is hij een beetje duf maar dat geeft hij dan zelf aan en dan gaat hij inderdaad lekker even rusten !!

Hij vliegt hier weer en daar heeft hij niet kunnen vliegen, dat scheelt enorm natuurlijk !! Maar wat jij zegt, hij reageert goed en zoekt zijn vertrouwde stekjes op en dat is al een heel goed teken natuurlijk !!

Liefs, Karin

margreet

hallo Karin,

Fijn dat het goed blijft gaan, maar je hebt inderdaad gelijk om hem goed in de gaten te houden want al lijkt hij weer een hele piet dat neemt niet weg dat hij toch behoorlijk ziek is geweest.
Genieten jullie maar lekker van hem en gewoon elke dag weer een stukje beterder.

groetjes Margreet