Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Gerda

Ik ben heeeeeeeel blij!!!!!!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Kim,

Ik ben ook zo ontzettend blij, ... ik kan het wel van de daken schreeuwen, zo blij dat als ik ben  :D :D

Hoi Ann,

Een hele fijne dag aan zee, ... ik hoop dat de zon ook nog lekker zal gaan schijnen, ... lekker uitwaaien hè, dat doet een mens goed !!

Hoi ( andere ) Kim,

Paco voelt zich heel erg thuis en heeft de meiden maar ook Patrick enorm gemist !! Toen Patrick gisteren van rijlessen thuis kwam ... rende paco door de kooi heen en weer en was niet meer te stuiten !!

Ik heb hem er maar even uitgehaald en hij vloog gelijk naar Patrick ! Patrick zette hem op de hand en het eerste wat Paco deed was zijn koppie omlaag om een kroel te vragen, ... dit was zo enorm vertederend gezicht .... ik moest ook echt even slikken hoor  ::)

Ik heb lekker beneden geslapen, ... Patrick heeft mijn matras naar beneden gebracht en ondanks dat ik een paar keer wakker ben geweest door de felle infra rood heb ik onwijs lekker geslapen  :D

Ik zal de knuffel zeker geven, ... we knuffelen wat af hier hoor  ;)

Hoi Gerda,

Dat kan ik me voorstellen, je schoonzoon met zijn acties en dat twee weken lang, is ons niet in de koude kleren gaan zitten ! Jullie meiden zijn ook echt weer superblij, je kan dit echt aan alles merken .... ze hebben Paco echt gemist !

Toen we gisteren thuis waren is Paco in de ziekenkooi gegaan, maar owhhh wat had hij het moeilijk !! Ondanks dat de kooi half afgedekt was had paco geen rust in zijn kontje en bleef maar heen en weer rennen !

De meiden waren hem echt aan het roepen en hij bleef terug fluiten en reageren. 's avonds heb ik Paco maar even een uurtje op de grote stok bij de meiden gezet en hij was gelijk rustig, heeft wat zaadjes meegegeten en wat gedronken. Nadat hij zijn medicatie en pap had gekregen.

Ik heb hem vanmorgen voor het eten gewogen, ... zijn poepjes zagen er goed uit en zodra hij de meiden zag en hoorde was het natuurlijk weer raak ... Hij werd compleet onrustig, .... poehh moeilijk hoor, want waar doe je goed aan !?

Dus gelijk nog voor het eten gewogen, Paco was gelijk gebleven nu zat hij stil en woog 90 gram ! Hij krijgt zo zijn medicatie en daarna de pap, dit ging gisteren wel vreemd hoor, gelukkig heeft hij vanmorgen ( ik kon hem onmogelijk in zijn kooi houden want hij zat alleen maar te stressen ) met de meiden meegegeten want hij was er als eerste uit en vloog direct naar de speelplek !!

De meiden zijn gelijk naar hem toegevlogen ipv de straaljagers uit te gaan hangen en zo hebben ze lekker met zijn allen in de bak gescharreld en geschooierd ...

Op een gegeven moment is Paco naar de grote kooi gevlogen en is lekker op de grote stok  gaan zitten, samen met Vicky ... daarna zijn Nienah en Xena als een gek gaan vliegen maar Paco bleef heel rustig naast Vicky zitten en zat ze een beetje na te kijken  ;)

Al met al heb ik niks te mopperen, ... ik zou willen dat Paco wat meer in de ziekenkooi bleef maar dan gaat hij alleen maar stressen en eet hij niks ... nu eet en knabbelt hij met de meiden mee en is niet druk aan het vliegen in ieder geval ...

Ik merk wel dat hij dat tape om zijn pootje verschrikkelijk vindt en ik ben dus benieuwd hoelang het duurt voordat hij het er op de één of andere manier vanaf weet te krijgen !!

Al met al ik denk toch wel hele goede berichten hè !?  :D :D

Straks gaan ze maar weer lekker tutten / slapen in de grote kooi en 's nacht slaapt hij in ieder geval nog voorlopig in de ziekenkooi !!

Dit was het weer even, ... oja ... hij blijft maar poetsen en poetsen, hij weet werkelijk van geen ophouden, is dit vreemd !?

Liefs, Karin

Sanna

Geweldig, alleen maar goeie berichten hier ;) ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Kimm

wat super dat het zo goed gaat!
ik ben erg blij voor jou :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

margreet

hallo Karin,

Wat een ontzettende goede berichten.
Verwen hem maar lekker, dat gaat helemaal goed komen.
Even tussen door, jouw dames zijn gisteren tante geworden.
Hun oudere zus Sissy heeft een wit  donsje gekregen.
Ik laat ze nog maar lekker met rust, want ze zijn best een beetje aangedaan. Jonkie wordt goed gevoerd.
Ik hou het hier in de gaten.

groetjes Margreet

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Volgens mij heb je er alleen maar goed aan gedaan dat je Paco hebt gehaald.
Super bericht van jou.
De meisjes en jullie slepen Paco er verder wel doorheen daar ben ik van overtuigd.
Ben helemaal vrolijk geworden van je update :D

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat goed dat je Paco laat doen echt waar , zo zal hij snel weer de oude zijn ! Hij wil spelen , dan laat je hem maar hoor , dat kan geen kwaad , integendeel , zo heeft hij zeker geen stress en zal het alleen goed voor hem zijn , want als hij zelf wil spelen , kan je daar niets aan doen , dan speelt hij maar en met zijn meiden ook ! Het is zo goed dat je hem op de stok liet gaan ! Echt waar , je doet het alleen maar heel goed hoor ! Zo zal hij geen stress hebben want hij voelt zich duidelijk beter he nu hij thuis is ! Heerlijk ,, doe je maar wat denkt dat goed is hoor voor hem , jij hebt hetzelfde gedacht als mij he ! Hihi ! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Karin,

nou, hier is de hele week vanalles gebeurd, wat ben ik blij vooor jullie dat hij nu toch eindelijk thuis is en ook nog best fit!
Geniet maar lekker van hem, maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Karin,
Wat fijn dat Paco weer thuis is en het zo goed doet!!!!!
Ik lees het nu pas, ik was gisteren niet online.
Geef hem maar een hele dikke knuffel :-* :-* :-*
Geniet er maar lekker van dat je kwartet weer compleet is!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Hoi Karin
Mijn Ukkie is op dit moment ook erg schoon op zichzelf.
Dat had ze ook toen ze  die legnood heeft gehad. Ik denk dat Paco zich gewoon vies voelt door die nare DA lucht... dus ik zou me er geen zorgen over maken :)
Groetjes Saar :-*

Sharon

Hoi Karin

meid, wat een fijne update heb je ons gegeven zeg! Wat ben ik ontzettend blij om te lezen dat Paco, de meiden en jouw hele familie zo blij is dat hij weer bij jullie thuis is.

Persoonlijk denk ik ook wel dat je er goed aan doet om hem gewoon met de meiden te laten spelen hoor. Want stress hebben als hij in de ziekenkooi zit is ook niet goed! En zolang hij rustig aan doet kan het volgens mij echt geen kwaad.

Paco, jongen: goed zo! Door blijven gaan hè!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Karin

Fijn dat het goed gaat met Paco en dat hij de nacht goed is doorgekomen. Supermeid!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Karin ....Paco ..zet hem op jongen  ! Grtjs Ann

Kaatje

Even een paar foto's van Paco van gisteren !! Daarna kom ik weer even op jullie reactie's terug  ;)

Pure liefde  :D

Paco weer thuis !!

Paco  :D :D

Echte maatjes !!

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Wat heerlijk om Rick weer met Paco te zien knuffelen :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes