Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Karin ...je doet het goed met Paco he en ik hoop dat hij verder positief blijft evalueren he ! Ik denk dat als je hem gewoon laat doen het de beste manier is want als hij moe is of wil rusten zal hij dat ook wel laten merken en ook gewoon doen he ! Leuk dat je zo lief bent met hem en de meiden he !
Natuurlijk mist hij Patrick .....zoals je ziet op de vorige foto's is het echt zijn beste vriend he ! Grtjs en een goede nacht voor iedereen daar ! Ann

♥Debby♥

oh karin, wat fijn je allerliefste paco weer op de foto te zien.. en wat vertederend zoals hij en patrick elkaar weer begroeten..

wat zul je het mannetje gemist hebben.. en in al je berichten lees je de liefde en de zorg die jullie aan paco geven..

Ik denk dat er voor je schat nu geen betere plek is als in jullie warme liefdevolle huis..

het straalt uit je berichten, je leest het tussen de regels.. echt hartverwarmend!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Heerlijk dat het zo geweldig gaat met Paco.

Uiteraard moet hij nog veel rusten en flink aan sterken maar .... hij ziet er geweldig uit op de overigens  super vertederende foto's.

Dikke opknapknuffel voor jullie lieve maatje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik heb super genoten om die gekke Paco weer te zien op de foto. Echt super foto's van je jongens samen om te  :-*

Denk dat je echt de juiste beslissing hebt gemaakt om Paco te gaan halen.
En 90 gram is toch niet echt verkeerd dacht ik zo.

Kaatje

Hoi Margreet,

We houden hem zeker heel goed in de gaten hoor ... Paco heeft gewoon zijn goede en wat mindere ( meer dutten en een beetje suffen ) momenten maar tot nu toe hebben we echt geen klagen gelukkig ...

Maar het is wat jij zegt natuurlijk, ... hij is echt behoorlijk ziek geweest en dat moeten we natuurlijk niet uit het oog verliezen !

Hij zit nu heel erg lief bij Rick op zijn knie en zit op 1 pootje, ... hij trekt het pootje met tape in maar hij kan niet grijpen dus hij zit een beetje met een opgetrokken eendenpootje  ;)

Hoi Ann,

Een hele goede nacht meid, ... je zal best lekker slapen na zo'n heerlijke wandeling en we kijken zeker goed naar Paco zijn behoeften hoor !!

Hoi Debby,

Bedankt voor je hele leuke en lieve reactie, net kwam Patrick weer beneden en dan ziet hij echt niets of niemand meer  :D

En och ... we hebben ons ventje zo gemist, ... dit kan niemand uitleggen die dit niet heeft meegemaakt, ... je kan je er natuurlijk een voorstelling van maken maar dat gevoel is alleen maar herkenbaar als je er ooit zelf voor komt te staan ... en ik kan zeggen dat dit enorm zwaar valt en het een vreselijk gemis is !!

Lief dat je zegt dat het hartverwarmend is ...bedankt voor je lieve woorden meid !!

Hoi Caroline,

Hij ziet er op de foto's ook echt goed uit en had echt een paar hele goede uren ... daarna heeft hij lekker gerust en na het eten is hij er weer uit geweest en heb ik net voor het eten nog een paar foto's geschoten waar hij lekker met zijn meisjes op een stok slaapt  :D

Ik zal hem zo een lekkere dikke knuffel geven en dan ga ik ook lekker op tijd naar bed !!

Liefs voor jullie allemaal  :-* :-*

Karin

Kaatje

Hoi hoi ....

Nog even 4 foto's van Paco en zijn meisjes ... lekker aan het dutten op de stok  :D

Paco met op de achtergrond zijn meisjes !!

Lekker met zijn drieën .... Nienah, Xena en Paco

Vicky kon er niet meer bij maar zat wel heel erg dichtbij hoor !!

Lekker slapen met zijn drieën !

Liefs, Karin

Anja

Hoi Karin,

Nou zal ik vast goed kunnen slapen na het zien van je foto's. Het waren weer geweldige dutfoto's.

Geef ze maar allemaal een dikke weltrustenknuffel van me.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ik zie nu je berichtje pas ... en fijn dat je weer genoten hebt, .... inmiddels staan er weer 4 dus heb je morgen zeker weer wat te bekijken  ;)

Ik denk ook dat het de juiste beslissing is geweest, Paco heeft vandaag toch wel behoorlijk wat gevlogen voor zijn doen en geklommen en gedaan ... Toch is hij fijn op gewicht gebleven, .... we hebben hem net gewogen en hij weegt 89 gram nu ...

Inmiddels heeft hij nog wel, en na het wegen, wat gegeten en niet meer gevlogen en hij gaat zo de ziekenkooi weer in terwijl hij eigenlijk best wel in de grote kooi kan slapen maar dit doe ik nog maar even voor de zekerheid !!

Rick is net naar boven en ik ga hem lekker volgen want morgen moet paco toch weer op tijd zijn medicatie en zijn pap natuurlijk !!

Ik vind zijn gewicht dus zeker niet verkeerd en dat komt voornamelijk dat hij stabiel blijft met toch wel veel beweging  :D

Hoi Anja,

Ik hoop dat je zeker lekker zult slapen, ...ga maar lekker dromen van je vakjes en van Yesni die waarschijnlijk snel gaat komen nu ... je krijgt er eigenlijk gewoon ook lekker slaap van hè ... van de foto's !!

Ik heb ze net een hele dikke welterustenknuffel namens jou gegeven en je krijgt er van ieder één terug  :-* :-* :-* :-*

Groetjes en liefs, .... Karin

♥Debby♥

Hoi Karin,

wat fijn om je 4 schatjes weer samen op de foto te zien!!

TOP!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi wat fijn dat Paco 89 gr. weegt en toch al veel met z'n meiden gespeeld heeft !Leuke en mooie foto's weer en Paco voelt zich duidelijk weer helemaal op zijn gemakje bij jullie ! Wet lief dat ze zo lief zijn voor Paco ook ! Ze weten vast wel dat er iets is geweest dat niet juist was hoor en ik denk dat ze hem niet weer willen missen nog eens he ! Wat goed ook dat Paco niet lang in die zieken kooi moet , ik zou hem ook niet te lang meer in doen als je vind dat hij het aankan he ! Tenslotte wil hij wel terug bij zijn lievelingen zitten zodat ze samen zijn om te kroelen en te slapen he ! Grtjs Ann

trienke

Hoi kaatje

Fijn dat het nog goed gaat met paco
Leuke foto's heb je ook geplaatst.

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Debby,

Ja, lieve foto's hè ... ze zitten nu ineens graag bij hem, voorheen ook wel hoor maar nu toch op een andere manier !

Hoi Ann,

Paco zit weer in zijn eigen vertrouwde kooi, ....ik heb hem voor de pap gewogen maar hij is toch wel iets afgevallen  :-\ Hij woog voor de pap 86 gram, maar hij kan ook echt geen minuut stil zitten op dit moment, na het wegen woog Paco gelukkig weer 90 gram ....

Ik kijk het even aan met het eten en anders dan geef ik hem misschien vanmiddag ook nog wat pap, hij heeft natuurlijk vanaf een vrijdag behoorlijk wat gevlogen en daarmee ook wat gewicht verloren natuurlijk  ::)

Ik denk ook dat ik hem vannacht weer in zijn eigen kooi laat slapen en ik laat hem vanmiddag zo veel mogelijk in de kooi bij zijn meiden en dan haal ik Xena en Nienah er gewoon af en toe uit en dan een beetje om en om want ik denk dat het gewichtsverlies mede veroorzaakt wordt door het vliegen en alle indrukken die hij nu weer op doet hier !!

Ook is hij behoorlijk tegendraads en werkt niet echt mee, het is nog een hele klus om het pap in dat kleine bekkie te spuiten, ... nee het is niet meer de voorbeeld baby natuurlijk !!

Maar we gaan ervoor, Paco moet gewoon weer zelfstandig gaan knabbelen en iets minder bewegen ..

Hoi Trienke,

Dank je wel voor je berichtje hoor en leuk om te lezen wat je van de foto's vindt !

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Jammer dat Paco  wat was afgevallen.
Het zal inderdaad wel komen doordat hij vliegt en zo druk is.
Gelukkig krijg je de pap wel naar binnen bij hem,al is het niet van harte.
Ik duim nog steeds hoor!
Geef je kwartet maar een lekkere knuffel!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anke,

Ja dat vond ik ook wel heel erg jammer maar was niet verbaast op de één of andre manier ! Hij zit nu gewoon lekker in de kooi bij zijn meiden en zit op één pootje te slapen wat best nog wel lastig is vanwege de tape.

Vind het echt knap van hem want hij moet toch zijn evenwicht zien te bewaren en heeft natuurlijk al langere tijd niet op een stokje gezeten ...

We wachten het allemaal af en als ik het niet vertrouw dan breng ik hem toch weer terug want ik wil geen enkel risico lopen. Maar de dip is tot nu toe uitgebleven, hij slaapt wat maar wel op één pootje, en de voeding is ook behoorlijk zwaar, ... het lijkt wel nat zand  ::)

Laat zijn lichaampje de voeding maar lekker opnemen ipv dat hij loopt te vliegen, vanmiddag mag hij er even uit ...ik wil hem vandaag zo lang mogelijk in de kooi laten !!

Bedankt voor je lieve berichtje en ik blijf natuurlijk ook nog steeds duimen en bidden en noem maar op, want Paco is zeker nog niet de oude hoor en moet echt aansterken en weer flink zelf gaan eten !!

Liefs, Karin

Sanna

Hoi Karin,

Wat jammer dat hij nou toch een beetje is afgevallen. Maar inderdaad niet verwonderlijk als je ziet hoeveel hij gevlogen heeft. Ik denk dat het heel verstandig is om ze dan allemaal maar een beetje kooiarest te geven. Ze zullen het misschien niet zo leuk vinden, maar dat is gauw vergeten wanneer ze weer lekker vrij mogen rondvliegen. Zolang Paco met z'n meiden in de kooi zit, zal hij niet zoveel behoefte hebben aan zenuwachtig heen en weer rennen. Maar als de meiden eruit zijn en hij niet, vindt hij dat natuurlijk vreselijk oneerlijk en zal hij alles doen om eruit te komen.

Groetjes, Sanna