5 augustus 2025, 11:17:03

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Caroline

Agossie, arme Kyra.

Hopelijk is er niks van het eitjes achter gebleven wordt ze snel weer beter.

Sterkte.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Anja

Saar

Hoi iedereen
Kyra heeft nadat t eitje eruit was, even in een handdoek bij de verwarming gelegen. Zodat ze even lekker op temperatuur kon blijven. Daarna hebben we haar in de kooi gezet, en hebben we Moby goed in de gaten gehouden. Hij wilde er echt gewoon weer opstappen :-X En dat de hele tijd door :-\ We hebben hem toen maar even een douche gegeven, toen was ie wel even afgekoeld ;) Kyra vloog aan t einde van de middag alweer een rondje en ging daarna weer slapen. 's avonds heeft ze lekker bij me gezeten (echt geen Kyra gedrag ::)) en heeft ze met de rits van mijn vest gespeeld. Vanmorgen mocht ik haar al niet meer vasthouden. Ze begon me alweer hard te bijten :-X Ze stapt wel makkelijk op en kusjes geven mag ook :D Hopelijk blijft ze t laatste wel houden :) Tot nu toe heeft ze er niks van overgehouden :D
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Gelukkig is Kyra weer opgeknapt zeg.
Kun je ze niet uit elkaar halen zodat Kyra ook wat rust krijgt?

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Anja op 11 november 2007, 11:36:25
Hoi Saar,

Gelukkig is Kyra weer opgeknapt zeg.
Kun je ze niet uit elkaar halen zodat Kyra ook wat rust krijgt?

Groetjes Anja

Als ik dat doe, dan schreeuwt Moby de hele buurt bij elkaar... das geen goed idee ;) Gisteren hadden we hem ook tien minuten apart gezet... we werden helemaal gestoord van zijn gegil :-X Dus dat is echt geen optie..

Citaat van: Caroline op 11 november 2007, 11:37:12
Klinkt positief!!  :D

Zeker :D

Gerda

Fijn Saar, dat Kyra weer opknapt! Wat kun je je zorgen maken om die beestjes he?

Hoop dat ze wat aanhankelijker blijft, maar nu is haar verandering naar haar oude gedrag voor jullie in ieder geval een goed teken!!

Liefs, Gerda

Saar

Citaat van: Gerda op 11 november 2007, 11:42:09
Fijn Saar, dat Kyra weer opknapt! Wat kun je je zorgen maken om die beestjes he?

Hoop dat ze wat aanhankelijker blijft, maar nu is haar verandering naar haar oude gedrag voor jullie in ieder geval een goed teken!!

Liefs, Gerda

Zeker, vooral ik ben dan erg bezorgd..
Maar ik hoop t ook dat ze wat aanhankelijker blijft, maar ik vind t nu belangrijker dat ze weer helemaal opknapt :)

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje wat vervelend dat Moby zo'n hitsig ventje is.  :-\
Hopelijk is het maar van korte duur.
Wat goed van Chiel dat hij het eitje eruit heeft kunnen duwen.
Moet je toch ook maar durven.
Gelukkig is het goed gegaan en knapt Kyra nu op.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

En nu is de maat vol :-\ :-\
Ik heb Feld gebeld, en ze konden pas om 10 voor 4, en in Utrecht konden ze ook pas tegen half 3. Uk had gisteren moeite met poepen, (lees ze kon t niet..) en toen hebben wij haar cloaca ingespoten met zonnenbloemolie. Daarna even flink gemasseerd en er kwam me toch een troep uit :o Het was dus van de hele dag... Vandaag heeft ze wel kunnen poepen, maar t ei is er nog steeds niet uit :-\ Dus ik ga hier in Vianen naar een dierenarts, die kan mij ook helpen. Ik kan daar om half 2 terecht. Hopelijk krijgen ze t eitje eruit..

Maar waar het nu aan ligt, dan Kyra en Ukkie allebei in 2 dagen tijd moeite hebben met hun ei ??? Ze hebben sepia, grit, en een jodiumblok. Het enigste wat ze de afgelopen paar dagen niet hebben gehad is sla, maar dat heb je niet nodig om je eitje te leggen :-\
Groetjes Saar  :-\ :(

Saar

Hoi iedereen,
We zijn net terug van de dierenarts, en Uk heeft gel in haar cloaca gekregen en een pijnstiller ingespoten gekregen. Ik moest haar buikje ook onder de kraan houden, en nat maken met koud water. Dat kan ook een impuls geven om t eitje te leggen. Nu staat ze bij de verwarming. Nu hoop ik maar dat t eitje er morgenochtend ligt, anders dan moet ik morgen terug.
Dus duimen jullie mee dat t eitje er vandaag of morgen ligt?
Groetjes Saar :-\

Saar

Anja

Hoi Saar,

Mijn duimen draaien hoor. Ik hoop dat het eitje er vanzelf uit komt zeg.

Waar het aan ligt...............ik zou het echt niet weten helaas.

Groetjes Anja