Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Wat een geweldige foto's heb je gemaakt van je viertal.
Heb van de foto's genoten :D

En je nieuwe kooi is prachtig.
Lijkt erg veel op mijn kooi  :D
Misschien wel dezelfde ;D

natacha

Hallo Sally,
De valkjes doen het inderdaad heel goed, ik ben trots op ze.

Hallo Ann,
Bedankt voor het compliment, ik vind de fotos ook heel mooi,

Hallo Jeanine,
Het kan inderdaad zijn dat wij juist dezelfde kooi hebben  ;D
Daar hebben de valkjes lekker veel plaats in hee :)

Voor de rest gaat het nog steeds goed met het 4 tal, op dit moment is pareltje wel de meest aanhankelijke van de 4.
Hoewel Arti ook niet van je schouder af te slaan is.
Krya komt niet zoveel bij ons zitten maar komt wel meteen naar het hek toe als ik voor de kooi ga staan, dan doet ze ook zo schattig haar hoofdje omlaag om gekroeld te worden.
Luna is heel lief en pikt niet, maar zit ook niet zo graag bij ons, heeft misschien nog te maken met haar gebroken pootje, ik weet het niet, maar ze heeft toen toch veel pijn gehad bij de DA terwijl ik haar moest vasthouden.

Groetjes
Natacha
Arti, Luna, Krya en Pareltje

Romy

Hoi Natacha

Ik kwam een beetje achter in je boekje  :-[

Ondertussen zijn er 2 valkjes bij gekomen, leuk zeg! En zo'n mooie kooi dat ze nu hebben  :o
Het lijkt me een heel leuk 4-tal!
Wat fijn dat Arti en Luna een koppeltje vormen, het lijkt me inderdaad heel lief om ze te zien kroelen  :D

De foto's van je huwelijk zijn erg mooi! Het moet vast een prachtige dag geweest zijn, dat zie je aan de foto's alleen al! Ik wens jullie heel veel gelukkig jaren samen  :-*

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi , leuk dat Arti en Luna een koppeltje zijn . Hoe is het anders nog met hen ? Grtjs Ann

Anja

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Gefeliciteerd

Maak er een fijne dag van :-*

Mara

Hoi Natacha

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van.

Mara

natacha

Hallo iedereen,

Bedankt voor de vele felicitaties. Mijn dag was heel tof.
De valkjes zijn de hele avond vrij geweest, ze amuseren zich rot.
Voor de rest gaat het hier nog altijd goed. Arti doet weer moeilijk, het is weer iedere dag een heel gevecht om hem in de kooi te krijgen. Nu hebben we wel de truc gevonden met overal gewoon het licht uit te doen, dan blijft hij wel mooi op mijn hand zitten.  Het is alleen wat tasten in het duisternis.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

*Manon*

Hoi Natacha,

Ook ik ben te laat, maar meen het er niet minder om, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

En wat een mooie valkjes heb je zeg en wat een grap was dat dat je Pareltje toch gekregen hebt...  ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...hoe is het daar met de valkjes nog , grtjs Ann

natacha

Hallo

Hier gaat alles nog heel goed met de valkjes. Ze zijn heel speels, en vooral Pareltje is super aanhankelijk. Krya en Parel zijn wel in de rui en daarom ligt er altijd superveel troep rond de kooi. 

Nog bedankt voor de verjaardagswensen Ann en Manon.

Groetjes
Natacha