5 augustus 2025, 21:58:32

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Saar ....ik duim ook mee hoor dat het eitje er uit komt en dat  UK vlug beter is !! Hopelijk gaat alles vlotter nu  maar dat zal wel schelen met de pijnstiller enzo he !!! Grtjs Ann

Valerie

Citaat van: Saar op 12 november 2007, 17:18:13
Nog steeds geen eitje :'(

Maar meiske toch. Wat een ellende die eitjes.  :'( Ik hoop dat het eitje er snel komt.
Sterkte!

♥Debby♥

och jemig.. dat is naar zeg.. ik hoop dat het eitje snel komt..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Saar

Citaat van: Anja op 12 november 2007, 17:41:07
Hoi Saar,

Mijn duimen draaien hoor. Ik hoop dat het eitje er vanzelf uit komt zeg.

Waar het aan ligt...............ik zou het echt niet weten helaas.

Groetjes Anja

Ik hoop t ook :( Het zit me echt niet lekker.. Mocht het eitje er niet uit zijn morgen dan ga ik ook niet werken, want dan moet ik terug naar de dierenarts..

Citaat van: Caroline op 12 november 2007, 18:22:43
Wat een pech, nu Uk weer.  :-\

Sterkte.

Zeker pech :(

Citaat van: Dierenfreackske op 12 november 2007, 18:47:26
Hoi Saar ....ik duim ook mee hoor dat het eitje er uit komt en dat  UK vlug beter is !! Hopelijk gaat alles vlotter nu  maar dat zal wel schelen met de pijnstiller enzo he !!! Grtjs Ann

Ik hoop t ook dat t eitje er snel uit komt.

Citaat van: Valerie op 12 november 2007, 19:22:24
Citaat van: Saar op 12 november 2007, 17:18:13
Nog steeds geen eitje :'(

Maar meiske toch. Wat een ellende die eitjes.  :'( Ik hoop dat het eitje er snel komt.
Sterkte!

Citaat van: Debbeltje op 12 november 2007, 19:37:09
och jemig.. dat is naar zeg.. ik hoop dat het eitje snel komt..

Ik hoop t ook :(

Ik houd Uk echt goed in de gaten. Ze eet en drinkt gelukkig wel en poepen gaat nu ook gewoon goed. Alleen t eitje zorgt ervoor dat ze zich niet zo lekker voelt.. Poetsen enzo doet ze ook gelukkig.. Slapen doet ze wel met t koppie op d'r rug, maar ze zit soms op 1 pootje en soms op 2.. Maar als t eitje er morgen nog steeds niet is, dan ga ik niet werken, dan moet ik met Uk terug naar de dierenarts en dat doe ik liever zelf.
Arme arme pukpuk :(
Groetjes Saar :-\

Bello

Saar,

Heel veel beterscahp met beide valkjes hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

HOi Saar

Heel veel beterschap met Uk. Hoe is het met Kyra?

mara

Saar

Citaat van: Bello op 12 november 2007, 20:13:55
Saar,

Heel veel beterscahp met beide valkjes hoor.

Dorothé

Thnx

Citaat van: Mara op 12 november 2007, 20:33:16
HOi Saar

Heel veel beterschap met Uk. Hoe is het met Kyra?

mara

Kyra is weer zichzelf :)

margreet

hallo Saar,

Wat een zorgen, 2 valkjes met legnood.
Wens het beste voor Uk, gelukkig gaat het met Kyra al weer beter.
Even een vraag, bij jou broeden ze volgens mij in het binnenhok, dit is het hele jaar aanwezig, zou dat het broedse gedrag kunnen beinvloeden???
Normaal gesproken is het broedgedrag over als je de broedblokken weghaald.
Zomaar een gok hoor.
Hopelijk hoef je morgen niet naar de DA en is het ei gelegd.

groetjes Margreet

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,volgens mij komt het ook maar zelden voor dat er bij 1 pers./kweker 2 valkjes bijna tegelijk last hebben van legnood.  ::)
En jij moet die pech net hebben.  :-\
Hopelijk ligt er morgen gewoon een mooi eitje en hoef je  niet meer terug en kan je lekker weer een dage jgaan scannen.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: margreet op 12 november 2007, 21:54:36
hallo Saar,

Wat een zorgen, 2 valkjes met legnood.
Wens het beste voor Uk, gelukkig gaat het met Kyra al weer beter.
Even een vraag, bij jou broeden ze volgens mij in het binnenhok, dit is het hele jaar aanwezig, zou dat het broedse gedrag kunnen beinvloeden???
Normaal gesproken is het broedgedrag over als je de broedblokken weghaald.
Zomaar een gok hoor.
Hopelijk hoef je morgen niet naar de DA en is het ei gelegd.

groetjes Margreet

Hoi Margreet
Kyra en Ukkie zitten binnen :) Dus die hebben daar geen last van :) Maar Choco en de bonte pop beginnen vaak met eitjes leggen vanaf juni/juli en die gaan dan grust door tot november (Mogen dan geen donsjes hoor ;)).. Als de blokken er hangen, dan gaan die 2 gewoon t binnenhok in.. Choco is daar geboren, die weet niet beter. Maar die bonte pop heeft altijd gebroed in t binnenhok... Dus ja.. Choco heeft opzich ook wel interesse in een blok, maar ze gaat toch liever t binnenhok in.. Dus dat tegen houden gaat niet, alleen als t te koud is de eitjes omruilen voor neppers.

Citaat van: *Yvon* op 12 november 2007, 22:24:10
Hoi hoi

Jeetje,volgens mij komt het ook maar zelden voor dat er bij 1 pers./kweker 2 valkjes bijna tegelijk last hebben van legnood.  ::)
En jij moet die pech net hebben.  :-\
Hopelijk ligt er morgen gewoon een mooi eitje en hoef je  niet meer terug en kan je lekker weer een dage jgaan scannen.  ;)

Groetjes Yvon

Heey Yv,
Ik hoop t ook dat er gewoon een eitje ligt morgen. Ze komt niet ziek over, maar ze is ook niet zichzelf.. Slapen doet ze ook gewoon op 1 pootje nu.. Ik krijg nog net geen grijze haren van al die zorgen :-X Maar hoe het nou kan... ik weet t nog steeds niet... Ze hebben toch echt alles wat er standaart aanwezig moet zijn.. Dus ik hoop dat Uk mij gewoon verrast met een eitje morgen :)
Groetjes Saar :-*

Saar

Zucht... Nog steeds geen ei dus ik ga vandaag niet werken..
Ik heb t uitzendbureau al geprobeerd te bellen, probeer t zo nog een keer...is t eitje er rond 2 uur nog niet uit dan maak ik maar weer een afspraak met de dierenarts :-\
Groetjes Saar :-\ :-\

Saar

Zo hehe,
na 1,5!!!!! uur heb ik eindelijk iemand gesproken van t uitzendbureau.. Daarna heb ik zelf t bedrijf moeten bellen... Volgens mij vond die persoon van t uitzendbureau t overdreven dat ik daar een dag vrij voor neem, maar dat kan me geen ene ruk schelen..

Rianne

Succes er mee Saar! En dat hun het overdreven vinden, jammer dan! Je hebt er helemaal niks aan als je valkje hieraan overlijdt...

Saar

Citaat van: Rianne op 13 november 2007, 09:01:28
Succes er mee Saar! En dat hun het overdreven vinden, jammer dan! Je hebt er helemaal niks aan als je valkje hieraan overlijdt...

Thnx!!
Ik voel het eitje vandaag wel beter zitten als gisteren, dus hopelijk legt ze hem uit zichzelf.. Ik ben al zo truttig als t om Ukkie gaat :-[ :-[

Ik had dan een collega aan de telefoon en die vroeg wat t valkje had.. Ik zei nou ze heeft waarschijnlijk legnood, het eitje legt ze maar niet... Aan de andere kant: Legnood ??? ??? ???
Terwijl ik t vrijdag nog heb uitgelegd ::)

Maar ze heeft net weer aan d'r trosgierst zitten knabbelen, dus eten doet ze gelukkig nog steeds.. Nu moet ik haar even goed in de gaten houden of ze poept...