24 juli 2025, 23:24:48

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Saar op  7 juli 2007, 21:46:19
Citaat van: Wilma1 op  7 juli 2007, 20:58:36
:o :o :o Ohhhhhh  :o :o :o

Het word nog leuker... ze krijgt een dik buikje ::)

Hallo,
Oh, oh een kindje van je eigen broer!! Het lijkt wel GTST hier ;D
Wel fijn om hier ook wat vrolijke berichten te lezen. Ik hoop dat het goed gaat met je donsje en eitjes!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Wilma1 op  8 juli 2007, 00:54:34
??? ::) :-\

eitje ;) Ik hoop zo dat ze geen legnood krijgt met dat kleine lijfje van haar :-\

Citaat van: til op  8 juli 2007, 10:45:28
Citaat van: Saar op  7 juli 2007, 21:46:19
Citaat van: Wilma1 op  7 juli 2007, 20:58:36
:o :o :o Ohhhhhh  :o :o :o

Het word nog leuker... ze krijgt een dik buikje ::)

Hallo,
Oh, oh een kindje van je eigen broer!! Het lijkt wel GTST hier ;D
Wel fijn om hier ook wat vrolijke berichten te lezen. Ik hoop dat het goed gaat met je donsje en eitjes!
Groetjes Anke

Met de donsjes gaat t goed :D
Het zijn er inmiddels 4 :D :D
Het grootste nestje wat ik tot nu toe heb gehad van de valkjes. Dus ik ben hier supertrots op :D
Groetjes Saar :-*

Mara

Saar

*Yvon

Hoi Saar

Zo,alweer 4 donsjes.  ;D
Welke kleur oogjes allemaal ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op  8 juli 2007, 19:32:56
Hoi Saar

Zo,alweer 4 donsjes.  ;D
Welke kleur oogjes allemaal ?

Groetjes Yvon

1 roodoogje en 3 zwartoogjes :D

Saar

*zucht* VROUWEN >:( >:( >:(
Nu ukkie zo broeds is, doen Kyra en Ukkie niks anders dan ruzie maken :-\ :-\ de veren vliegen nog net niet in t rond :-\ Kyra en Moby zitten nu even bij de 'baby's'...
maar als dit zo door gaat dan zijn er binnenkort in deze kamer 3 vrouwen aan de pil ;) Ik heb hier echt geen zin in!

Saar

Nou hehe
Uk is haar ei kwijt.
Hopelijk doet ze straks weer lief tegen Kyra ::)

Caroline

Kun je broer en zus niet beter apart zetten, zeker als ze ook nog gaan voortplanten??

Ruil je het eitje om??

Gefeliciteerd met al je jonkies.

Gaaf dat dit zo goed gaat.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op  8 juli 2007, 22:21:35
Kun je broer en zus niet beter apart zetten, zeker als ze ook nog gaan voortplanten??

Ruil je het eitje om??

Gefeliciteerd met al je jonkies.

Gaaf dat dit zo goed gaat.  :D

Van mij mogen ze gerust wipwappen. De eitjes ruil ik gewoon om voor neppers ;) Als ik binnen wil gaan kweken dan komen Kyra en Moby apart te zitten, zodat ik zeker weet dat er dan geen bevruchte eitjes van Ukjepukje bij liggen :)

En ik ben zeker blij dat t goed gaat met de donsjes :D Zeker omdat dit een onervaren koppel is. Maar gelukkig doen ze het super!

Wilma1

Tja, dat gaat toch zomaar bij dieren hè ?! Broer en zus, pappa met kind en noem maar op....net een soap, daar "doet" ook iedereen het met iederen....één grote familie  ::)

Dat je de eitjes omruilt...leek me toch wel logisch, zo had ik je wel ingeschat  :D ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 juli 2007, 09:08:14
Tja, dat gaat toch zomaar bij dieren hè ?! Broer en zus, pappa met kind en noem maar op....net een soap, daar "doet" ook iedereen het met iederen....één grote familie  ::)

Dat je de eitjes omruilt...leek me toch wel logisch, zo had ik je wel ingeschat  :D ;)
;) Wilma

Stom eigenlijk dat ze t niet snappen ::) Maarja als ze dat moeten gaan onthouden, komen ze straks geheugen tekort ;)

Saar

Hoi
Ik ging om 10 uur mijn ronde doen buiten. Ga ik kijken bij de valkjes. Ligt het bonte popje op de donsjes. Dat is op zich niet erg.. maar ze lag maar op 3 donsjes ipv 4 :o >:(

Het oudste donsje zag ik liggen met t kopje onder t zaagsel. Ik ging al uit van t ergste. Ik pak haar op en ze begint te bewegen :o Ik heb haar gepakt en een kwartier bij me gehouden. Toen was ze pas weer goed warm.. Ze heeft wel een paar rooie vlekjes, maar dat moet gebeurd zijn tijdens het begraven. Haar pootje doet vooral zeer. Zodra je eraan komt, begint ze te gillen op haar manier :-\ Ik had echt geen kwartier later moeten komen want dan was ze dood geweest. Ze ligt nu weer bij haar broertjes :) Ik hoop dat ze t red :-\