26 juli 2025, 01:41:14

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Saar,
Wat zal jij geschrokken zijn zeg!
Gelukkig was je er optijd bij.
Hopelijk mag het valkje nu gewoon lekker onder moeders vleugels blijven :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: til op 10 juli 2007, 11:03:58
Hoi Saar,
Wat zal jij geschrokken zijn zeg!
Gelukkig was je er optijd bij.
Hopelijk mag het valkje nu gewoon lekker onder moeders vleugels blijven :)
Groetjes Anke

Ik ben zeker geschrokken! Hopelijk gaat mams er gewoon weer opliggen, want die was druk met papa aan t eten :) Oma(bontje) lag net te broeden, maar dat is niet helemaal de bedoeling. ::) Nu is het hier flink aan t onweren. Ik hoop dat ze daar niet erg van schrikken want t zijn flinke knallen
Groetjes Saar :-*

hennie

Hoi Saar,

Wat een zorg heb je toch van die jonkies, hé! Is het pootje gebroken?

Ik hoop dat het nu verder warm gehouden word.

Sterkte ermee Saar en ik zal duimen dat het goed gaat. Je hebt er de laatste tijd al zoveel verloren .

groetjes, Hennie

Saar

Citaat van: hennie op 10 juli 2007, 11:13:19
Hoi Saar,

Wat een zorg heb je toch van die jonkies, hé! Is het pootje gebroken?

Ik hoop dat het nu verder warm gehouden word.

Sterkte ermee Saar en ik zal duimen dat het goed gaat. Je hebt er de laatste tijd al zoveel verloren .

groetjes, Hennie

Nee, gelukkig is het niet gebroken. Eerder gekneusd ::)
Ik hoop ook dat het goed blijft gaan. Ik keek net naar buiten en zag pa+moe en ook oma buiten, dus er ligt nu niemand op de baby's :-\ :-\ Ze waren druk aan t douchen... Als het me te lang duurt schop ik er gewoon 1 t binnenhok in ;)

Rob S

Pff, wat een mazzel heeft dat vogeltje gehad. Ik hoop echt dat ze nog weer op de eitjes gaan en dat jij weer een mooi lutino valkje op kan zien groeien ;)

Groetjes

Saar

Citaat van: Rob S op 10 juli 2007, 12:00:45
Pff, wat een mazzel heeft dat vogeltje gehad. Ik hoop echt dat ze nog weer op de eitjes gaan en dat jij weer een mooi lutino valkje op kan zien groeien ;)

Groetjes

Dat is dus de vraag... De wildkleur man is helemaal gek geworden! Choco mag niet meer bij haar jongen liggen >:( Ik ga ze dus maar weer opsluiten in t binnenhok.
De donsjes waren weer helemaal koud :(

Saar

Zo, ze zitten in t binnenhok.
Ik heb de 2 bevruchte eitjes er maar bijgelegd. Die moeten ook een deze dagen uitkomen. De wildkleurman is heel erg boos. Als t aan mij zou liggen, zou hij weg gaan.. Maarja het is helaas mijn valk niet :-\ Hij is van mijn schoonmoeder ::) Ik hoop dat Choco nu gewoon weer gaan broeden. Haar man zat net al naar beneden te kijken dus dat komt denk ik wel weer goed :)

Rob S

Citaat van: Saar op 10 juli 2007, 12:48:10
Ik heb de 2 bevruchte eitjes er maar bijgelegd. Die moeten ook een deze dagen uitkomen. De wildkleurman is heel erg boos. Als t aan mij zou liggen, zou hij weg gaan.. Maarja het is helaas mijn valk niet :-\ Hij is van mijn schoonmoeder ::) Ik hoop dat Choco nu gewoon weer gaan broeden. Haar man zat net al naar beneden te kijken dus dat komt denk ik wel weer goed :)

Hm jammer is dat, ik heb ook zo'n "terrostische" wildkleur man gehad. Die wou alle broedblokken voor hem en zijn popje hebben. Ik hoop dat het koppeltje nu wat meer rust heeft en de jongen toch echt goed gaan groot brengen

Saar

Citaat van: Rob S op 10 juli 2007, 13:06:57
Citaat van: Saar op 10 juli 2007, 12:48:10

Hm jammer is dat, ik heb ook zo'n "terrostische" wildkleur man gehad. Die wou alle broedblokken voor hem en zijn popje hebben. Ik hoop dat het koppeltje nu wat meer rust heeft en de jongen toch echt goed gaan groot brengen

Ik vind het echt heel erg vervelend.. zolang hij niet in het binnenhok is, valt het mee..Dan geeft ie ook kusjes enzo. Maar zodra hij weer in t binnenhok komt word ie echt te aggressief. Kijk dat ie zijn nestje wilt verdedigen okee, maar hij hoeft niet andere vogels aan te vallen. Ik weet zeker als ie mij te pakken zou krijgen, dat ik echt veel wonden zou hebben :-X En Choco vreet hij bijna op :-\ Voordat ik weg ga vanmiddag kijk ik nog even om t hoekje, en als ze rustig zijn krijgen ze nog een trosgiertstengel :) Het liefst doe ik de wildkleur man en zijn popje weg, maarja... ik denk niet dat mijn schoonmoeder het daar mee eens is, helaas ::) Ik hoop nu echt dat t goed gaat. Want om nou deze frutsels met de hand te gaan voeren, zie ik niet zitten eerlijk gezegd :-\ de jongste is 2 daagjes oud en de oudste 6 ::)

Saar

Yes :D
Het is een goede zet geweest van mij want ze liggen samen te broeden :D :D :D

En Guido kwam uit t blok :o
Zou ik dan toch nog witte donsjes krijgen van Linkie en Guido ::)
Ik hoop t zo!!

hennie

Fijn Saar,

Het lijkt er nu op weer wat de goede kant op te gaan. Houden zo!!

groetjes, Hennie

Saar

Helaas :( Het lutino babytje heeft t niet gered :(
Aangezien ze gisteren al 'verstoten' was, zal er iets wel niet goed zijn geweest in haar lijfje zelf. De andere donsjes zien er wel goed uit en die zijn allemaal lekker actief :)
Groetjes Saar  :-*

Anja

Hoi Saar,

Da's balen zeg.
Veel sterkte.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Saar,

Wat jammer nou! Heel veel sterkte toegewenst!  :(

Groetjes Amanda

Saar

Citaat van: Anja op 11 juli 2007, 07:22:37