23 juli 2025, 08:07:32

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

hennie

Ohh Saar,

Dus dit is een lieve maar heel pijnlijke foto van je grasje?

Vind je dat dan niet moeilijk om steeds weer te zien?

Ik wist deze geschiedenis van die foto niet en vond hem er juist zo tevreden en schattig bij liggen!! Hij ziet er daar nog zo prachtig uit, terwijl hij dus toen al heel ziek was.

groetjes, Hennie

Saar

Citaat van: hennie op  6 juli 2007, 15:30:05
Ohh Saar,

Dus dit is een lieve maar heel pijnlijke foto van je grasje?

Vind je dat dan niet moeilijk om steeds weer te zien?

Ik wist deze geschiedenis van die foto niet en vond hem er juist zo tevreden en schattig bij liggen!! Hij ziet er daar nog zo prachtig uit, terwijl hij dus toen al heel ziek was.

groetjes, Hennie

Klopt, maar ik ben juist heel erg blij dat ik deze foto van hem heb genomen :) Hij lag er zo lief bij, en zo wil ik hem blijven herinneren :)
Groetjes Saar :-*

Saar

:( Het blauwe popje vind dat ze haar tijd erop heeft zitten hier  :( Ze wilt niet meer :(

Saar

Anke

Hoi Saar,
Wat een naar bericht :'(
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verdriet!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: til op  7 juli 2007, 11:27:04
Hoi Saar,
Wat een naar bericht :'(
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verdriet!
Groetjes Anke

Dank je wel :(

Caroline

Heel veel sterkte!!  :'(

PS. niet vervelend bedoelt maar puur als meedenken, lijkt je het misschien niet een idee om een keer een vogeltje op te sturen om sectie te laten verrichten. De vogeltjes blijven dood gaan, ik ben eerlijk gezegd de tel zelfs een beetje kwijt van de afgelopen tijd. Het zal me niks verwonderen als je een flinke bacterie of schimmel in je volière hebt. Het lijkt me niet logisch dat ze ineens allemaal van ouderdom overlijden.

Blauw popje, rust zacht.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op  7 juli 2007, 11:58:07
Heel veel sterkte!!  :'(

PS. niet vervelend bedoelt maar puur als meedenken, lijkt je het misschien niet een idee om een keer een vogeltje op te sturen om sectie te laten verrichten. De vogeltjes blijven dood gaan, ik ben eerlijk gezegd de tel zelfs een beetje kwijt van de afgelopen tijd. Het zal me niks verwonderen als je een flinke bacterie of schimmel in je volière hebt. Het lijkt me niet logisch dat ze ineens allemaal van ouderdom overlijden.

Blauw popje, rust zacht.

De kanaries bleken last te hebben van luis en de hapziekte.
Het blauwe parkietenmannetje had last van ouderdom, en dit popje heb ik gekregen en die heeft alleen met de blauwe man samengezeten. Haar poepjes en alles waren gewoon goed. Dus als er binnen nu en 2 weken nog een vogeltje dood gaat, dan stuur ik die op. Of onder verdachte omstandigheden. Maar de rest is allemaal goed hoor :) Komt niet ziek of verzwakt over.
Maar ik blijf ze voorlopig zowiezo in de gaten houden hoor :)

Saar

En ik vergeet helemaal t leuke nieuws te vertellen!
Donsje 3 is uit t ei gekropen en eitje 4 piept :)

Wilma1

Ach lieve Shara, nu ook het popje dood  :'(...ze is haar man achterna gegaan die ze net kenden en zo verliefd op werd....wat triest....

Wel weer leuk nieuws dat er een donsje bij is  :D....tja leven en dood zit soms erg dicht bij elkaar  :-\

;)  :-*  Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  7 juli 2007, 13:23:29
Ach lieve Shara, nu ook het popje dood  :'(...ze is haar man achterna gegaan die ze net kenden en zo verliefd op werd....wat triest....

Wel weer leuk nieuws dat er een donsje bij is  :D....tja leven en dood zit soms erg dicht bij elkaar  :-\

;)  :-*  Wilma

Idd, dat dacht ik ook :) Ze zijn nu weer samen :)
En het is natuurlijk helemaal leuk dat er weer een donsje is geboren :D  De 2 valkjes zitten sinds gisteren binnen. Dus als ze over een dag of 5 nog keurig op t zelfde gewicht zitten, kunnen wij wat gaan afspreken ;)
Greotjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Veel sterkte met het verlies van je blauwe popje en gefeliciteerd met het derde donsje.
Wat raar om dat zo in je boekje te zetten zeg.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  7 juli 2007, 16:18:57
Hoi Saar,

Veel sterkte met het verlies van je blauwe popje en gefeliciteerd met het derde donsje.
Wat raar om dat zo in je boekje te zetten zeg.

Groetjes Anja

Dank je wel :D :( Ja het is nogal dubbel ::) Ik hoop dat ik voorlopig alleen maar goed nieuws kan melden ::)

Saar

:o Ik vond Ukkie al zo stil :o
Nu ze uit de kooi zijn, zie ik dus een knik in haar staart :o
Dat kan maar 1 ding betekenen.. Moby heeft met zijn eigen zus zitten wippen! En ze was al zo broeds de laatste paar dagen.. EN nu heeft ze haar zin ook nog :o
kleine sloerie!!! ;D

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3