23 juli 2025, 01:50:35

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op  4 juli 2007, 21:09:03
Hoi hoi

Gefeliciteerd met je alweer een lutinootje.  ;D
De volgende gaan gewoon allemaal bontjes worden.  ;)
En je rijstvogeltje ziet er zeker heel mooi uit.  :-*

Groetjes Yvon

Dank je wel :D :D
Ik heb net nog even gespiekt bij de lutino en t is een flinkerd :D
en goed levendig :)
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je lutino donsje :)
Ik ben benieuwd wat voor mutaties eruit de ander eitjes zullen komen.
Blijkbaar hoop op bontjes?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: til op  4 juli 2007, 21:15:19
Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je lutino donsje :)
Ik ben benieuwd wat voor mutaties eruit de ander eitjes zullen komen.
Blijkbaar hoop op bontjes?
Groetjes Anke

Dank je :)
Ja er kunnen ook nog wildkleurtjes uit t ei kruipen of bontjes.
Maar er kunnen ook nog geheime splitjes in de lutino zitten, dus t is nog spannend ;D

caro

Hoi Saar,

Ik heb weer een beetje bij zitten lezen. Ik heb nog niet alles gelezen. Wat jammer van je parkietje. Ik hoop dat je het al een beetje verwerkt hebt.

Toch ook nog wat leuk nieuws te lezen. Gelukkig.  Gefeliciteerd met je donsje.

Wat een mooie rijstvogel heb je zeg. Groot gelijk dat je deze houdt, wat een plaatje.

Hoe is het met Guido? Gaat dat nog steeds goed of zit hij nog steeds achter het verkeerde popje aan.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Saar

Citaat van: caro op  5 juli 2007, 10:11:03
Hoi Saar,

Ik heb weer een beetje bij zitten lezen. Ik heb nog niet alles gelezen. Wat jammer van je parkietje. Ik hoop dat je het al een beetje verwerkt hebt.

Toch ook nog wat leuk nieuws te lezen. Gelukkig.  Gefeliciteerd met je donsje.

Wat een mooie rijstvogel heb je zeg. Groot gelijk dat je deze houdt, wat een plaatje.

Hoe is het met Guido? Gaat dat nog steeds goed of zit hij nog steeds achter het verkeerde popje aan.

Groetjes

Caro

Hoi Caroline
Ik heb t inmiddels wel een beetje verwerkt dat  ouwe ventje dood is, maar het gemis is er niet minder om. En bedankt voor de felicitatie :D Misschien ligt er zo nog eentje, naar dat zie ik zo vanzelf wel. Eerst zo even naar de dierenwinkel mijn trosgierst enzo is op ::) En t rijstvogeltje is idd een plaatje :D Gisteren was ze uit t blok, en gisteravond zag ik haar nergens zitten dus die is denk ik haar huisje weer ingekropen :)

Met gekke Guido gaat alles goed. Hij is nog steeds verliefd op t bonte popje, maar hij heeft zich er maar bij neergelegd dat t niks word ;) Hij zit nu echt vaker bij Linkie en dan zitten ze te kroelen :D Nu nog een mooie man vinden voor Pér, die zit nu vaak alleen ::) Maar daar moet ik een primrose voor vinden ::)

Saar

donsje 2 met zwarte oogjes is ook al uit t ei en droog :D
En weer geen gepiep of getik gehoord gisteren ::) ::) ::)

Rob S

Citaat van: Saar op  5 juli 2007, 10:38:18

Hoi Saar,

Ik hoor ook bijna nooit getik of gepiep uit de eieren. De eerste keer dat ik dat gehoord heb was het laatste valkje dat hier geboren is. Verder heb ik nu al in totaal zo'n 30 a 35 jonge valkparkieten gehad, dus erg raar is het niet dat je het niet gehoord hebt denk ik ;)

Groetjes

Saar

Citaat van: Rob S op  5 juli 2007, 11:09:04
Citaat van: Saar op  5 juli 2007, 10:38:18

Hoi Saar,

Ik hoor ook bijna nooit getik of gepiep uit de eieren. De eerste keer dat ik dat gehoord heb was het laatste valkje dat hier geboren is. Verder heb ik nu al in totaal zo'n 30 a 35 jonge valkparkieten gehad, dus erg raar is het niet dat je het niet gehoord hebt denk ik ;)

Groetjes

Normaal piepen ze hier aardig hard, dus ik sta er een beetje raar van te kijken dat deze zo stil zijn :P En deze jongen zijn ook heel snel met uitkomen. Het zijn nu al echte turbovalkjes. Laat staan als ze kunnen vliegen :P

Anja

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met het 2de donsje.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  5 juli 2007, 15:00:07
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met het 2de donsje.

Groetjes Anja

Dank je wel :D

Mandy

Hoi Saar,

Ten eerste sterkte met het verlies van je mooie grasje. :(

Maar gefeliciteerd met je donsjes en de lutino verrassing! ;)

En wat een leuk getekend rijstvogeltje! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Saar

Citaat van: Mandy op  6 juli 2007, 01:22:24
Hoi Saar,

Ten eerste sterkte met het verlies van je mooie grasje. :(

Maar gefeliciteerd met je donsjes en de lutino verrassing! ;)

En wat een leuk getekend rijstvogeltje! ;D

Dank je wel :) Ik mis hem nog steeds.. Zodra je altijd buiten kwam viel hij altijd meteen op. Zo fors dat ie altijd was en de felle kleur blauw die hij altijd had. Ik heb gelukkig veel mooie herinneringen aan hem :)

En bedankt voor de felicitatie van de donsjes :D Hopelijk ligt nummer 3 er straks ook :D

En een getekend rijstvogeltje is een keer wat anders :P T schijnt dat je bijna nooit bonte rijstvogeltjes tegenkomt. Ik baal er nu helemaal van dat de vader van dit nest dood is. Nu kan ik niet kijken of er in een volgens nestje ook weer bontjes zouden zitten ::) Ik ben in ieder geval benieuwd wat het geslacht is. Dan moet ik eerst de snavel gaan bestuderen, maar ik denk dat t een vrouwtje is  :)

Saar

nog steeds een piepei....
ik heb al gevraagd of hij/zij vaart wilt maken ;D
Maarja... ze zei piep... ik weet dus niet of ik dat als een ja of nee moet opvatten ;)

hennie

Hallo Saar,

Ik kom je even een fijne dag wensen. Veel plezier in de kraamkamer   ;)

En je hebt dat lieve ventje van jou wel prachtig in je handtekening staan, hoor! Wees er maar trots op dat je hem gehad heb!!

groetjes Saar,
Hennie

Saar

Citaat van: hennie op  6 juli 2007, 11:32:27
Hallo Saar,

Ik kom je even een fijne dag wensen. Veel plezier in de kraamkamer   ;)

En je hebt dat lieve ventje van jou wel prachtig in je handtekening staan, hoor! Wees er maar trots op dat je hem gehad heb!!

groetjes Saar,
Hennie

Dank je wel :D
Jij ook een hele fijne dag :D
En op die foto had hij t echt heel erg koud.. toen heb k hem maar in mijn shirt gewikkeld. Toen werd hij weer lekker warm :)
En het is ook de laatste foto die ik van hem heb gemaakt toen hij nog leefde... ruim een uur later was hij dood :(

Ik ga zo de kamer maar even netjes maken. Misschien haal ik vanavond de 2 donderstenen uit de voliere. En anders morgen :)