21 juli 2025, 18:33:45

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Hou Hihi
Ik heb me dus duidelijk vergist in t uitkomen van de eitjes ;D
Ik vond eerst het kanariepopje dood in het binnenhok. Ik was er al vanuit gegaan dat die dood zou gaan. De overgebleven mannen zien er wel goed uit en beginnen ook weer te fluiten. Dus ik denk dat die voorlopig nog wel mee gaan :)

20 cm vond ik een leeg eierdopje. En ik hoorde gepiep :D :D
Ik kijk en stond een klein lutino valkje te piepen :D Deze die is echt superlevendig :D :D :D En ze had ook al eten in t kropje :D De andere eitjes piepten nog niet, maar dit jong is echt een turbo. Gisteren piepte er nog helemaal geen eitje ::)

Ik hoop echt dat ik ook een keer een bontje te zien krijg. De lutinotjes en de wildkleurtjes ken ik nu wel weer ;)

Tommy(wildkleur) en Whitney(lutino) die komen van t weekend naar binnen. Kijken of ze het echt redden zonder de ouders, maar dat denk ik wel. Tommy had een knuffeldag vandaag dus die kwam gezellig bij me zitten  :-* :-*

De eerste rijstvogel is inmiddels ook uitgevlogen :) 1 jong houden we zelf. Ik ben helemaal verliefd op de bont tekening die die heeft! Ik zal morgen ofzo wel een paar foto's plaatsen :D
Groetjes Saar :-*

Rob S

Gefeliciteerd met je lutinootje ;D! Wel jammer dat je ook een kanarie popje dood vond. En ik ben erg benieuwd naar de bonte rijstvogels, ik heb zelf ook rijstvogels gehad maar ik wist niet dat er ook bonte zijn :o

Groetjes

Saar

Citaat van: Rob S op  4 juli 2007, 12:15:14
Gefeliciteerd met je lutinootje ;D! Wel jammer dat je ook een kanarie popje dood vond. En ik ben erg benieuwd naar de bonte rijstvogels, ik heb zelf ook rijstvogels gehad maar ik wist niet dat er ook bonte zijn :o

Groetjes

Dank je :D
En ja die zijn er wel, maar ze zijn niet erkend of zoiets. Want ze weten niet hoe t bont precies vererft, En je ziet ze dus niet zo vaak. Dit is een min of meer primrose rijstvogeltje ;D :P

Anja

Hoi Saar,

gefeliciteerd met je lutinootje. Wat een verassing was dat.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  4 juli 2007, 12:29:51
Hoi Saar,

gefeliciteerd met je lutinootje. Wat een verassing was dat.

Groetjes Anja

Dank je wel :D

Saar

Rob S

Wauw :o, Dat is inderdaad net een primrose rijstvogeltje ;D Echt een heeel mooi vogeltje! Is dit ook dat rijstvogeltje dat je zelf gaat houden?

Groetjes

Saar

Citaat van: Rob S op  4 juli 2007, 12:47:47
Wauw :o, Dat is inderdaad net een primrose rijstvogeltje ;D Echt een heeel mooi vogeltje! Is dit ook dat rijstvogeltje dat je zelf gaat houden?

Groetjes

ja ;D
Deze gaat echt niet weg hoor :P
Dat zou ik zonde vinden ;)

Anja

Hoi Saar,

Ik kan begrijpen dat je die knapperd zelf wilt houden. Wat een mooie rijstvogel zeg.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op  4 juli 2007, 13:04:33
Hoi Saar,

Ik kan begrijpen dat je die knapperd zelf wilt houden. Wat een mooie rijstvogel zeg.

Groetjes Anja

Het is idd een beauty :D
Maar het is ook de liefste uit t nest. Deze porbeert je tenminste niet te bijten als je haar pakt  :o Schreeuwen doet ze ook niet ;)
Haar 4 andere nestgenootjes zijn echt schijtbakkies hoor :P ;D

Mara

Hoi Saar

Gefeliciteerd met je donsje en wat een scheetje van een rijstvogel.

mara

Saar

Citaat van: Mara op  4 juli 2007, 16:17:12
Hoi Saar

Gefeliciteerd met je donsje en wat een scheetje van een rijstvogel.

mara

Thnx :D

margreet

hallo Saar,

Heel mooi rijstvogeltje, lief ding, en gefeliciteerd met je donsje.
De andere eitjes kunnen dus nu ook elk moment uitkomen.
Gelukkig wordt het weer een beetje beter, word er een beetje zat van.

groetjes Margreet

Saar

Citaat van: margreet op  4 juli 2007, 17:07:30
hallo Saar,

Heel mooi rijstvogeltje, lief ding, en gefeliciteerd met je donsje.
De andere eitjes kunnen dus nu ook elk moment uitkomen.
Gelukkig wordt het weer een beetje beter, word er een beetje zat van.

groetjes Margreet

Dank je wel :D En ik denk dat morgen een ander eitje zal piepen :) Choco en haar lutino man doen het goed voor een onervaren koppel. Ze voert zelfs de jonge uitgevlogen lutino als die zeurt om eten :D En t weer.. Ja daar is echt geen touw aan vast te knopen. Hopelijk hebben de donsje(s) er geen last van  ::)

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je alweer een lutinootje.  ;D
De volgende gaan gewoon allemaal bontjes worden.  ;)
En je rijstvogeltje ziet er zeker heel mooi uit.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >