Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Eindelijk ben ik weer eens in je boekje geraakt! Omdat ik het zo druk heb gehad, kon ik bijna geen enkel boekje meer volgen  :-\
Maar wat heb ik genoten van jou foto's zeg! Ik heb enkel diegene op deze pagina bekeken. Maar ik besef nu pas wat ik al die tijd heb moeten missen!  :D
Ik vind ook dat Pearly Sunshine er geler uit ziet. Althans, ik herinnerde mij haar als veel minder geel. Vreemd he. Heb je er enig idee van hoe dit komt?

Ik vond de foto's van de roodrugjes superlief  :-* Hoe ze daar zitten, naar elkaar te kijken, zien ze er superverliefd uit :-*

Ook las ik dat Yella al begint te vliegen. Vliegen de andere valkjes van Anja ook al? Of klauteren die nog overal naartoe?

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Mara

ik ben al ontzetend lang niet meer in je boekje geweest (schaam schaam), maar kom nu maar gewoon weer binnenvallen. Je hebt echt weer schitterende foto's gemaakt van prachtige valkjes. Wat is het toch een lekkere kleurrijke bende daar bij jou, echt super!

Alles goed met jou ook?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

wat een super mooie foto's ..echt een genot om naar te kijken..

hoe oud zijn je rood ruggen?

gr gerdy

Mara

Hoi Romy

De valkjes van Anja konden allemaal al 'redelijk' vliegen toen ik ze kreeg, behalve Yella. Anja wist namelijk niet zeker of ze wel of niet kon vliegen, dus dat was voor ons een verrassing. Maar ze kan vliegen en ook nog redelijk goed ook nog. ZO nu en dan nog een noodlanding, maar verder doen ze het allemaal heel erg goed.

Hoi Sharon

Het geeft niets, ik ben ook niet meer zo vaak online en hier hoor. Ik val ook heel vaak gewoon midden in boekjes.

Hoi Gerdy

Mijn roodruggen zijn nu een jaar of 18, dus behoorlijk op leeftijd. Van ouderdom kunnen ze nog amper vliegen maar ze komen overal waar ze zijn moeten.  ;D

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , ach wat een lieve en mooie foto's heb je weer , schitterend gewoon, zo ik heb weer genoten hier ! Grtjs Ann

danielle

HOi Mara,
Hoe gaat het met jou en al je valkjes?

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Eugenie,

Hoe gaat het hier? Weet je al wanneer je de foto's gaat plaatsen?

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Mara , het is hier heel stilletjes, alles goed met je en de vogeltjes ? Grtjs Ann

Wilma1

Eugenie, zit vast op haar sleetje, met de valkjes en haar hond Oscar, die haar door héél Limburg heen trekken  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Haha, de sneeuw is hier niet blijven liggen. Hier heeft het gesneeuwd, in Roermond helemaal niet en in Vijlen ligt zelfs een centimeter of 7 sneeuw....kun je zien hoe groot de verschillen zijn...

En als de sneeuw blijft liggen, dan zal ik zeker met Oscar in mijn gedachten op mijn sleetje zitten maar die zal dan door Beau getrokken worden..  ;)

Het geeft niet dat je Oscar schreef hoor, ik zeg ook nog wel vaker Oscar ipv Beau. Het zit er zo ingebakken en vooral als Beau dingen doet die Oscar ook deed.

Met de birdies is alles goed. Er komen nog foto's aan, weet alleen nog niet wanneer....

Groetjes

mara

Romy

Hoi Mara

Fijn om te lezen dat alles goed gaat :)
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!  :D

Groetjes
Romy

Wilma1

Citaat van: Mara op 22 november 2008, 19:05:37
Hoi Wilma

Haha, de sneeuw is hier niet blijven liggen. Hier heeft het gesneeuwd, in Roermond helemaal niet en in Vijlen ligt zelfs een centimeter of 7 sneeuw....kun je zien hoe groot de verschillen zijn...

En als de sneeuw blijft liggen, dan zal ik zeker met Oscar in mijn gedachten op mijn sleetje zitten maar die zal dan door Beau getrokken worden..  ;)

Het geeft niet dat je Oscar schreef hoor, ik zeg ook nog wel vaker Oscar ipv Beau. Het zit er zo ingebakken en vooral als Beau dingen doet die Oscar ook deed.

Met de birdies is alles goed. Er komen nog foto's aan, weet alleen nog niet wanneer....

Groetjes

mara

::) ::) ::) :P :P ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat geweldig dat het daar 7 cm gesneeuwd heeft ! Heb je nog met Beau in de sneeuw kunnen spelen ? Of heeft hij je met de slee getrokken ? Fijn dat alles goed gaat met de valkjes en vogeltjes hoor ! Ik kijk al uit naar de volgende reeks foto's ! Het is vast ook moeilijker nu het kouder is om te gaan fotograferen he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi iedereen

Eindelijk de foto's....

Yuultje

Plientje

Yella, Pino en Punky

Truusje

Pareltje

Yubel en Yiba

Pipa

Krullenbol, Parel en een van de wildkleurmannetjes

Pearly Sunshine en Hoen

Yuultje

Do'tje

Punky

Foefer

Overzichtfoto

Do'tje

Sparkle

Citroentje

Donkergrijs grasje

Grote Blauw en Pasteltje

Debbel en Prins

Pipa en Kleine Blauw

Kleine Blauw

Punky

Er komen nog meer foto's....

Dierenfreackske

Hoi Mara , mooie foto's hoor ! Leuk met de sneeuw en de grasjes hoor ! En de foto van Yuultje is ook heel lief.

Is de sneeuw nog blijven liggen daar ? Hier is alles bijna weg  ;)  grtjs Ann