Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de leuke en lieve reacties. Ik lees hier nog wel maar heb momenteel even niet zo veel te vertellen over de birdies....En ook niet zo veel foto's te maken, ze zijn giga in de rui op het moment...Verder gaat het met Beau ook super, nog een paar weken dan wordt ze alweer een jaar....

Hoi Anja

Met De Y-tjes gaat het super. Alleen Yiba is me toch een deugniet, ze is zo ontzettend broeds dat ze echt flink plukt en als ik ze dan apart wil zetten dan denk ik bij mezelf...is dat de oplossing....Ik weet het even niet maar ze doen het goed. Yubel is dus geplukt maar het begint nu weer te groeien.

Yella is Yella, dikke maatjes met Plientje van Chantal, die twee zitten altijd samen en dan heb je nog Yuultje die helemaal gek is op haar vrijheid en enorm geniet. Ik zal gauw foto's maken van je lieverds.

Groetjes

Mara

♥Debby♥

Fijn dat alles goed gaat Mara.. beau alweer bijna een jaar.. wat gaat dat toch vreselijk hard he!!

fijne zondag gewenst!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Eugenie,

Ik zou haar niet apart zetten. Misschien het helpt als je zijn koppie met vaseline of uierzalf insmeert.

Yunah heeft het ook bij Yobi gedaan. Zo erg dat ze helemaal een kaal hoofdje had. Ik heb er toen uierzalf of vaseline op gesmeerd en nu is het stukken minder. Wordt bijna niet meer geplukt.

Liefs Anja

Mara

Hoi Debby

Ja, alweer bijna een jaar. Gaat echt vlot hoor...Tijd vliegt...

Hoi Anja

Ze zitten nog steeds gewoon bij elkaar. NU dat het kouder wordt zie ik dat ze minder plukt. Maar ze doen het verder goed. Vanmorgen heeft Yuultje bij me op een vinger gezeten.

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb nog wat foto's voor jullie. Vanmorgen extra voor jullie gemaakt...

Mijn 4 gele valkjes op een rij....

Er komen nog meer foto's.

Mara

Mara

Hier zie je Pearly Sunshine (geplukt door haar mannetje) maar ik vind haar steeds geler worden....

Voor de liefhebbers, een reeks Pino foto's.

Er komen nog meer foto's.

Mara

♥Debby♥

Superfoto's weerMara!!

Pearly Sunshine is echt heel mooi geel.. gaaf hoor!!

is dat een bonte lutino??

Fijn dat je weer tijd had voor foto's.. 't is weer TOP!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hele mooie foto's weer Eugenie. Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

Kan Yella al vliegen?

Liefs Anja

Mara

HOi Debby

Pearly Sunshine is een geparelde lutino. Dus ik kan me dat felle geel niet echt rijmen....Want ze wordt steeds feller geel van kleur...

Hoi Anke

Dank je wel!!

Hoi Anja

Ja, Yella kan al vliegen. Nog af en toe wat stuntelig met soms nog een noodlanding maar ze kan het wel.  ;D Ben trots op haar. Ze laat zich niet de kaas van de boterham eten en iedereen, zelfs de rosella's, hebben veel respect voor haar.  ;)

Hoi iedereen

De laatste foto's.

Eventjes in het spotlight, mijn oude roodrugjes.

Dat waren ze!!

Groetjes

Mara

*Manon*

Hoi Mara,

Wat een fantastisch mooie foto's heb je weer gemaakt zeg...heb er van genoten  ;D

Fijn weer wat van je te lezen  ;D ;D ;D
Hoe is het met je gezondheid meis?

Groetjes Manon

Sally

Hallo Mara,

Wat een super mooie foto's heb je gemaakt! Echt een genot om naar te kijken.

Groetjes Sally

Anja

Ook de laatste serie is weer prachtig hoor.

Liefs Anja

Bello

Zzzzooooooooooooooooo Eugenie

worden we hier weer eens heerlijk verwend met foto's

Echt gaaf om te zien!!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Hoi Maran,
Was nog helemaal vergeten om te te schrijven dat ik het leuk vond dat ik je een paar weken geleden tegen kwam op het station in Venlo :) .

Je hebt echt prachtige foto's geplaatst. Leuk om je vogels weer te zien, heb er van genoten hoor!
Ga je in de winter nog vaak bij de voilere kijken, of zie je de vogels dan een stuk minder?

Groetjes Danielle