Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Ik had weer heel wat bij te lezen na een dagje werken.
De voliere schiet al aardig op. Wat rottig he als je dingen niet kan doen vanwege je rug. Ik weet er alles van :-\
En ik weet dan ook dat je dan maar moet genieten van hetgeen je wel kan doen.
Gelukkig dat je broer je vader komt helpen, dan mag jij gewoon koffie en ijsdame spelen ;D
Enne.... vermaledijde dat woord ken ik wel hoor. En ik woon toch in een deel van Nederland waar ze (zegt men) heel erg algemeen beschaafd nederlands spreken;D
Volgens mij is het meer een heel ouderwets woord dan dat het dialect is ;)
Veel sterkte met je rug!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Mara,

Ik had heel wat te lezen bij je. Ik heb weer zitten genieten van je foto's en de filmpjes. Ik wordt bijna jaloers op je rosella's ;), ze zien er prachtig uit. Bij mij zien ze er nog steeds niet uit, ik heb foto's gemaakt en die zal ik in mijn dagboekje plaatsen. Daar zal je wel van schrikken denk ik.

Is het alweer wat beter met je rug.

Groetjes

Caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Inge88

Hi Anja,

Dankjewel. Ik zal eens kijken. In de jumper dus? want daar gaan jullie toch altijd heen?

Mara

Hoi Inge

Ik heb de dennenappels heel goedkoop kunnen kopen bij de dierenspeciaalzaak, ze waren verkeerd geleverd en normaal kosten ze 10 euro, maar deze waren voor de helft, dus ik had zoiets van, inpakken die hap. Ik weet wel dat ik er ergens iets van heb gelezen hoe je zoiets klaar moet maken, zal er eens naar op zoek gaan.

Het begint op te schieten, gelukkig maar. En het zijn inderdaad leuke NOP foto's, echt heel erg leuk. Heb ook giga genoten.

Hoi Anke

Het kan ook een heel oud woord zijn ja, ik weet het ook zo even niet....En het is inderdaad heel vervelend, die rug. Maar het zal wel goed komen. Nu zit mijn broer ook in de lappenmand, hij heeft een arm overbelast..... :-X Gaat goed hier.....

Hoi Dorothé

Het schiet inderdaad lekker op.

HoI Caro

Ik ben benieuwd naar de foto's.......Ik zal niet te hard schrikken.

Hoi Anja

Dank je wel om alvast antwoord te geven.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Oh jee je broer zijn arm overbelast. Het gaat lekker bij jullie.. :-\
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Graag gedaan hoor. Enne veel sterkte voor je broer.
Hoe gaat het met je rug?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Ik zal het aan hem doorgeven. Hij was net even hier, samen met pap plannen aan het maken voor de voliere...

Hoi Anja

Met mijn rug gaat het redelijk....Vandaag een wat pijnlijkere dag. Maar het is ook vrij koud vind ik persoonlijk, dus misschien heeft dat er iets mee te maken.

Ik ben nu de valkjes al wat meer zonnenpitten aan het geven.....Ze mogen nu met het koude weer wel wat meer vetten binnenkrijgen. Ik moet zeggen, ze hebben er echt zin in. Morgen krijgen ze weer lekker kruiden....

Hoi Inge

Jij hebt me volgens mij gevraagd waar de vogeltjes zaten. Deze zitten in het achterste gedeelte van de voliere. De voliere bestaat uit twee gedeeltes. Het voorste deel is gesloopt, het achterste gedeelte staat nog, en daar wordt het frame voor de nieuwe voliere omheen gebouwd. Dan gaan ze tijdelijk verdeeld over twee nachthokken naar binnen. De rosella's en 2 kwartels en waarschijnlijk de roodruggen samen, en de rest met de 3 kwartels in het andere hok. Maar omdat we er omheen kunnen bouwen, zullen ze niet veel langer dan een of twee dagen binnen moeten zitten. Inrichtingsplannen heb ik nog niet....ik zie het wel als het zover is.  ;D

Mara

danielle

Ik heb je dagboekje wel bijgehouden met het lezen ervan, alleen geen tijd gehad om te reageren.
Wat vervelend dat je bent gevallen! Het zit je al niet mee met je rug en dan val je ook nog, waardoor het nog erger wordt. Of had de val ermee te maken dat je last van je rug had!
De voilere ziet er al heel erg mooi uit, ben wel jalours op je hoor!

Groetjes Daniell

Sharon

Hoi Mara,
nou,... raad eens??
...
...
...
Ja! Ik heb je boekje uit!!  ;D ;D ;D
Goed van mij hè?
Ik vind het echt een leuk boekje hoor. Je schrijft leuk.
En de foto's zijn ook echt super!

Veel beterschap met alles en voor iedereen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

HoI Danielle

Ik reageer ook lang niet overal hoor, maar ik lees wel alles. Soms weet ik gewoon niets te zeggen...maar ik lees dus wel.... ;D Dank je wel. Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, op mijn voliere. Het is ook wel veel werk, vooral zo'n verbouwing....poeh...en ik mag niets doen.  >:( Ik denk dat de val met mijn rug te maken had....Het gaat nu wel weer.

Hoi Sharon

Je hebt mijn boekje uit. Dus nu weet je vanalles over mijn Bende maar ook natuurlijk over mij. En, wat vind je van de birdies?

Mara

Sharon

Hey Mara,
ik vind je gevleugende vriendjes echt super!!
Zo'n mooie kleuren, en echt super gaaf dat de verschillende soorten zo goed met elkaar op kunnen schieten.
Moet echt fantastisch zijn, zo'n voliere met zoveel vogels...
En wat je valkjes betreft... Tja... Ik vind Punky ook echt heel erg mooi, en heel erg jammer dat hij 'iets mankeert'. Maar mijn favoriet is toch echt Krullenbol. Ik vind haar zo ontzettend mooi...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Mara,

Nu was ik helemaal bij met je boekje en moest ik weer een stukje terug ... Maar ik ben weer bij hoor  ;D Was natuurlijk even druk met Vicky maar nu is er hier ook wat meer rust in de tent  ;)

Echt ontzettend vervelend hoor je rugklachten en ik herken het ook als het weer kouder gaat worden, de spieren worden strammer en mijn deken gaat dit weekend toch echt weer aan hoor !

Leuk zijn die dennenappels hè ... Ik zag ze hier ook liggen  voor € 4,95 ... nou dat kon ik niet laten hoor, Paco is er helemaal weg van en zelfs Vicky is er spontaan op geklommen vanmiddag  ;D

Ze heeft wel niets gedaan maar het zag er toch wel erg snoepig uit, hihi ...

Enuhhh  bijna zondag dan is het voor velen van ons weer foto dag ...dat wordt genieten  ;D

Rustig aan hoor met je rug ...

Liefs Karin

Mara

Hoi Sharon

Dank je wel voor je compliment. Het is ook heel erg fijn dat alle soorten zich zo goed onder elkaar verstaan. Punky is ook een heel mooi maar ook lief valkje, inderdaad jammer dat hij iets mankeert en dat hij daardoor, en ook door verwaarlozing, zo ontzettend schuw is.

Krullenbol, dat is een verhaal apart hoor. Ik heb al wat meer solitaire valkjes gehad, maar deze trekt zich echt niets van de rest aan. Ze zit over het algmeen altijd alleen en dat vindt ze echt prima. Dat is zo leuk om te zien. Ze speelt ook altijd alleen met speeltjes en zo. Ze is een scheetje hoor.

Hoi Karin

Ik heb vandaag al wat foto's voor jullie. Die dennenappels zijn echt geweldig, ze zijn vrij duur, maar voor 4.95 vind ik het zeker de moeite waard. Trouwens, ik heb eindelijk je mail beantwoord, sorry dat het zo lang duurde.

Hoi iedereen

Ik heb foto's....en het is niet zondag.  ;)

Pasteltje.

Oude roodrug

Wat foto's van de rosella's.

Juffie

Adsila

Albino grasje

Een aparte vogel.  ;)

En het resultaat van vandaag. Waar de regenpiip zit, daar was het einde van de oude voliere.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een mooie foto's weer van je gevleugelde vrienden ;D
De voliere is alweer opgeschoten zo te zien, fijn!!
Groetjes Anke

Kaatje

Hoi Mara,

Bedankt voor je mail hoor, en het duurde helemaal niet lang hoor  :D

Wat hebben jouw rosella's toch fantastische kleuren, ik vind ze zo ontzettend appart, zo mooi van kleur !

Je hebt ons weer verwend met de foto's zeg, en het is niet eens zondag  ;D

Dit zijn nog eens leuke dingen voor de vrijdagavond, heerlijk !!!

Lieve groetjes Karin  :D