Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi hoi

Zo, ik heb maar een paar foto's....toen waren de batterijen leeg......

Groetjes

mara

Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, het begint nu op te schieten. Alleen het gaas spannen, dat moet echt met zijn tweetjes en ik kan dat niet zo goed omdat er soms behoorlijk aan het gaas getrokken moet worden.....Maar goed, daar vinden we wel een oplossing voor. Zaterdag en maandag komt mijn broer, dus dan krijgen ze hopelijk nog veel gedaan.  ;D

Mara

Kaatje

Zo en nu even lekker hier bijlezen  ;D Heb een hoop gemist en wilde gisteren verder maar dat is me niet meer gelukt !

Tot straks  ;)

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Ik ben even aan het terug lezen en kwam bij het verhaal over de noodles ..ik was het dus helemaal vergeten en zal eens opnieuw rond gaan kijken hier  :D Owhh wat een prachtige foto's weer, en hee !!! Een verpakking van de noodles, ....nou een beter voorbeeld kunnen we niet krijgen, bedankt Mara  ;D

Owhh wat lief om een filmpje te plaatsen van Pipo en wat een schatje is dat ook zeg ! Zodra  ik hier wat meer boekjes gelezen heb ( Sally, Sharon, Yvonne en Anke staan op mijn lijstje ) dan ga ik zeker eens bij Pipo zijn boekje kijken, ik kan me overigens bij iedereen aansluiten ... De foto's blijven een genot om naar te kijken  :o

Hehehe ik lees net weer, ik hoop dat jullie van de foto's genieten .... Meid ik denk dat je ons niet blijer kan maken, van alle foto's hier op het forum geniet ik met volle teugen, wat zijn het toch stuk voor stuk schatjes .... !!!

Ik heb vandaag ook een dennenappel voor Paco gekocht, nou ik moet zeggen, hij is er inderdaad ook helemaal weg van en de dennenappel is haast nog groter dan Paco  8)

Hmmm ik lees net over de volière ... jemig dat is dan inderdaad even denken hoe of te wat, ik ben benieuwd maar ik zal het ongetwijfeld nog tegenkomen. En ja hoor een oplossing ! Om ook even off topic te gaan, wat een ontzettend leuk bureau heb je Mara en uiteraard weer de complimenten voor de foto's, ik heb een hele grote glimlach op mijn gezicht, .... Wat foto's wel niet met een mens kunnen doen hè !!

Wat zullen jullie genoten hebben van de NOP dag, ... De foto's spreken in ieder geval boekdelen !! Fijn hoor dat jullie zo genoten hebben .... Super super en nog eens super  ;D

Jemig Mara, ik lees net over de val van de trap met je slippers ... heb je nog last van de val op dit moment !? Goh .... Dit komt je rug ook niet ten goede, bahhh ... nou waar ik al bang voor was heb ik dus net gelezen, ... heel veel sterkte met je rug meid en doe het echt even voorzichtig aan ! Ik denk dat er iets behoorlijk in de knel zit als ik dat zo lees van je voet, uiteraard hoop ik dat ik het mis heb maar kan me voorstellen dat je nu graag eens wilt weten wat er mis is met je rug ... Heel veel sterkte hoor !!!

Nou het is me weer gelukt !! ( niet moeilijk hoor, het leest zo lekker weg ) Als laatste wil ik zeggen dat de volière echt prachtig aan het worden is ... Mijn complimenten hoor en uiteraard ook voor je paps  :D

Zo en nu wil ik bij blijven hoor, Rick van mij heeft een tafeltje gemaakt waar ik in bed op de laptop kan lezen dus mocht het zitten niet echt lukken dan kan ik in ieder geval half liggend meelezen, jippie  ;)

Nogmaals sterkte met je rug,

Lieve groetjes van Karin en een snavelknuf van Paco

Mara

Hoi Karin

Wat knap dat je alles terug hebt gelezen. Want de noodles staan natuurlijk weer een paar pagina's terug. Hihi, ik heb een zakje mee naar Anja genomen, zodat Anja ze ook kan proberen bij haar 11 Y-tjes.

En het NOP, als je ooit de kans krijgt om er naar toe te gaan, dan moet je dat zeker doen. Je ziet leed maar ook een hele hoop lieve dingen, vooral omdat de vogels daar het zo ontzettend goed hebben.  :)

De voliere, pap en mijn broer zijn zo handig, gelukkig maar. Het schiet langzaam op, maar het kan mij niet snel genoeg zijn.

Ja, die rug. Wat een vermaledijd ding, echt waar. Er hangt en zit zoveel aan vast dat gewoonweg heel veel lam komt te liggen als je iets aan de rug hebt. Maar, het komt allemaal goed. Ik hou je op de hoogte!!!

Goh, die Rick van je heeft wel iets supers gemaakt hoor. Ik heb ook zoiets, dat heeft pap eigenlijk gemaakt voor de printer van de computer. Maar het is net hoog genoeg dat ik er met mijn benen onder kan. En dan een ding voor in de rug, en dan kan ik ook lekker in bed dvd's kijken of internetten.  ;D Die mannen zijn toch geweldig!!!

mara

Anja

Hoi Mara,

rare vraag misschien maar wat is een vermaledijd ding. Ik denk dat het dialect is of niet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik denk inderdaad dat het een soort dialect is. Het is iets als een vervelend ding. Niet dat een rug vervelend is, maar wel als je er iets aan hebt omdat je je niet goed kunt bewegen.

Die dialecten toch.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik dacht het al maar voor de zekerheid heb ik het toch maar even gevraagd.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is ook goed ook. Vragen staat vrij. Ik gebruik soms onbewust wat van mijn dialect er tussen door.  ;)

Mara

Anja

Bello

Nou dan zie je maar he Anja,

wat voor woorden we hier eigenlijk gebruiken (en ik kan ze niet uitspreken maar wel verstaan).

Maar dit is toch echt een woord wat wij ook niet kennen hoor Mara

Groetjes Dorothé

heeeeeeeeeee  dat schiet lekker op!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Inge88

Hey Mara,

Het schiet al op met de volierè! Ben je niet blij als hij straks af is en de vogels er gebruik van kunnen gaan maken? Heb je ook al nieuwe inrichtingsplannen?  :D
Waar zitten je vogels momenteel eigenlijk? Bouw je de voliere op een andere plek of bouw je er een nieuw omheen en haal je straks de oude weg ofzo? Ik heb er even geen idee van.

Ik zag je NOP foto's... wat veel zeg, en ze zijn echt allemaal goed gelukt. Wel leuk, nu heb ik een beetje een idee van het NOP. Het is er dus echt heel groot hè?

Ik wil ook eens gaan proberen wat lekkers van een dennenappel te maken. Wat voor honing heb je daar voor nodig? En hoe maak je de dennenappels geschikt voor gebruik, ik bedoel... spoel je hem op met heet water en laat je hem drogen? En snoepzaad... dat heb ik nog nergens zien liggen? Verkopen ze die bij Jumper? Die zit namelijk in Leeuwarden ook.
Hoelang kun je denk je zo'n "snoepdennenappel" bewaren?
Boel vraagjes...  :-X

Anja

Hoi Inge,

Snoepzaad verkoopt idd de Jumper. Mara heeft de dennenappels zo gekocht en niet zelf gemaakt. Karin had ze geloof ik ook gekocht dus ik denk dat ze ook in een dierenwinkel te koop zijn.

Zo zijn er al een paar vragen beantwoord.

Groetjes Anja