Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou in de voliere ;D
Leuke foto's weer!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke en Anja

Hartelijk dank voor de complimentjes.

Hoi iedereen

Poeh poeh....gleed ik toch net van de trap......Ik voelde niet goed waar ik mijn voet neerzette, was in een keer mijn gevoel kwijt, tenminste, zo leek het wel. Gelukkig was ik bijna onder en mam en pap schrokken zich wezenloos. Ik ook. Mijn slippers, goede stevige slippers die ik altijd draag, helemaal naar de mallemoeren, het leer ingescheurd omdat mijn voet helemaal doorschoot. Dus heb maar de nieuwe slippers gepakt, die zijn wel wat gladder dus straks maar op de blote voeten naar boven....

En dan nu nog wat foto's van de voortgang. De heren hebben vandaag hard gewerkt.

En nog twee filmpjes.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het is inderdaad heel gezellig bij jou in de voliere ;D
Leuke filmpjes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie,leuke foto's !!  ;D
Vooral deze vond ik wel wat hebben.  ;)

Vliegen zonder kop(pie)  ;D

Verders geen pijn overgehouden van de val ?  :-\  :)
Je NOPfoto's waren ook erg mooi.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Mara,

Gaat helemaal goed komen met de voliere !
En mooie foto's, zeker ook je geparelde witmasker!
Maar ook die foto van de 2 gekleurde vogels van het NOP!!

Sterkte met de hoofdpijn, en niet meer vallen hoor!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mara,

Hoe voel je je? Heb je veel pijn van het vallen?

Sterkte ermee.

Wat een leuke filmpjes weer zeg. Altijd genieten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Dank je wel.

Hoi Yvon

Haha, dat is een leuke foto jah, maar jammer genoeg te laat voor de fotowedstrijd van deze maand....

Ik merk nu dat ik meer last heb van het vallen, gelukkig waren het echt maar de onderste paar treden maar ben me echt rot geschrokken. Ben nu nog stijver dan normaal, bukken en vooral opstaan gaan momenteel niet al te makkelijk....heb ik weer hoor....

Dank je wel voor het complimentje over de NOP foto's, ik moet zeggen dat ze ook echt goed gelukt zijn.

Hoi Petra

Dank je wel. En ik doe mijn best hoor, om niet meer te vallen.....Nu heb ik alleen nog maar een verkoudheidshoofdpijn, zo gauw ik geniest heb, dan is het over. Maar dan even later heb ik er weer last van, deze is vervelend, maar niet pijnlijk, dus dat is een meevaller.

Even een aanvulling op mijn witmasker  ;), Krullenbol is een geparelde cinnamon witmasker pop.  ;D En ik ben heel trost op haar. Ze is een van mijn mooiste valkjes in de voliere, begrijp me niet verkeerd, de rest is ook heel erg mooi. Maar zij heeft net iets extraas.

Hoi Anja

Ik voel me hartstikke gammel. Echt waar. Ik heb geen blauwe plekken of kneuzingen of zo, wel pijn in mijn rug en ook in mijn schouders en bovenrug van het schrap zetten....Opstaan en bukken gaat wat moeilijker dan normaal, maar het zal wel weer goed gaan komen.

Ik ben blij dat je van mijn filmpjes genoten hebt!

Mara

Monky

Hi Mara,

Je hebt wel weer hele mooie foto's gemaakt. En je voliere lijkt ook lekker op te schieten. Hadden jullie geen last gisteren van die harde wind?

Ik denk dat als ik zo'n voliere zou laten bouwen, ik het werkelijk de grond uit zou kijken... wat heb je daar een geduld voor nodig...  8) ;D

Heel veel sterkte vandaag met het paar uurtjes werken.
Wat wel helpt met stramme spieren is een lekkere warme douche en veel bewegen om de spieren warm te houden.

Groetjes,
Monky

Sharon

Hey Mara,
nou, dat scheelt mij weer vragen welke mutatie Krullebol is. Ik wou dat ook heel erg graag weten, want als 2de vogeltje wil ik er ook zo 1 hebben. Ik vind haar echt zo ontzettend mooi.
Beterschap met je val!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Monique

Ik kijk de voliere bijna klaar hoor....ik kan niet wachten totdat het klaar is.

Bewegen gaat bij mij al moeilijker voor de val. Ik kan mijn rug niet fatsoenlijk gebruiken en elke beweging doet pijn. Dus ik beweeg wel, maar moet gewoon heel erg voorzichtig zijn met wat ik doe. Een douche helpt ook heel vaak. Ik zal blij zijn als ze eindelijk eens weten wat er mis is met mijn rug.

Hoi Sharon

Haha, wat fijn dat ik het antwoord al gegeven heb. Ze is ook echt heel erg mooi, haar pareltjes op de buik zijn wat vervaagd, maar dat heeft mijn andere popje ook, Do'tje. Ze zijn heel erg mooi, witmaskertjes.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat vervelend dat je zo gammel bent :(

Groetjes Anke

Mara

Hoi Anke

Dank je wel.

Hoi iedereen

Zo, pap heeft de fundering en het muurtje klaar. Morgen kan er begonnen worden met het gaas op de panelen doen. Dus het begint op te schieten. Verder heeft er vannacht een kat aan de schrikdraad gehangen, maanden gaat het goed, en dan komt er een nieuwe kat, die weet het niet en hangt er dan aan....

mara

Anja

Hoi Mara,

Nou dat schiet op Mara.

Wat vervelend zeg van die kat. Waren je vogels niet geschrokken?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Nee, want ik hoorde niets en heb ook 's morgens niets gemerkt. Nu scheelt het dat ze denk ik gewend zijn aan katten, die komen hier regelmatig langs, tot vervelens toe hoor.

Vandaag is pap begonnen met het proberen om alleen het gaas te spannen op de panelen, dat ging niet helemaal goed dus nu moeten we even kijken hoe we dat gaan doen. Ik zal straks een foto plaatsen van het werk van gisteren.

Mara