Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Wordt reuze gezellig morgen zeker weten.

En Anke,

Ik neem mijn prive fotograaf mee dus dat gaat goed komen.

Groetjes Anja

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Anja

Hoi Mara,

Ik heb met volle teugen genoten en jij?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Ik ga zo wat foto's uploaden. Ik heb 168 foto's gemaakt en ze zijn allemaal goed gelukt. Maar moet natuurlijk wel even vragen aan de personen die er op staan of ik ze mag plaatsen.

Hoi Anja

Ik heb er ook van genoten, echt waar. Het was heel erg mooi en gezellig. IK ga zo wat foto's uploaden en plaatsen. Heb er heel wat gemaakt. Ben wel benieuwd of ik op de foto's sta in de voliere waar alle vogels bij je konden komen zitten. Want ik heb wel Ton er op staan, Ivo en Dorothé en Jorg. Ook Corine en Chantal staan er bij mij op. Ze zijn heel erg leuk geworden.

Groetjes

mara

Sally

Hallo Mara,
Ik verheug me op jouw foto's.
Goed dat het zo leuk was!

groetjes

Anke

Hoi Mara,
Wow 168 foto's :o
Ik ben heel benieuwd ;D ;D ;D ;D
Ik ben blij dat jullie genoten hebben!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Sally en Anke

Ik ga vanavond niet meer alle foto's uploaden, wilde dat wel eerst doen, maar heb nu een stevige hoofdpijn en voelde me vanmorgen bij het opstaan al niet zo lekker (keelpijn) en ga het dus morgen doen.....Nadat we aan de voliere gewerkt hebben, nouja, we....pap en mijn broer dus....

En dan nu, een voorproefje. Was wel moeilijk om een foto te vinden, ik vond ze allemaal zo mooi...

Mara

Anja

Hoi Mara,

Hier waren ze niet allemaal gelukt.
Wil jij de foto's waar wij op staan naar mij toe mailen aub?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat wil ik zeker doen hoor. Wil jij dat doen met de eventuele foto's waar ik op sta? Ik zal ze je zo even sturen.....

En dan ga ik denk ik eens lekker op de bank liggen.

mara

Anja

Hoi Mara,

Geloof het of niet maar volgens mij sta jij bij mij niet op de foto.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dan weet ik wel bij wie ik moet zijn.  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Doe maar rustig aan hoor met de foto's. Ik kan me voorstellen dat je hartstikke moe bent!
Wow wat een mooie kleurige vogel staat er op die ene foto :o
Slaap lekker voor straks en ik hoop dat je je morgen beter voelt!!
Groetjes Anke

Mara

Hoi Anke

Ik heb een begin gemaakt met de foto's te uploaden  ;D.

Hoi iedereen

Voor de foto's van het NOP, Bezoek NOP 15-09. Anders ga ik hier misschien te zeer off topic.

Ik hoop dat jullie er van genieten.

mara

Mara

Hoi iedereen

Zo, na alle NOP foto's, eens wat foto's van mijn eigen voliere....

Het resultaat van de arbeid van gisteren. Vandaag zijn ze verder gegaan, de foto's komen daarvan vandaag of morgen.

En mijn schatjes.