Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Wat een mooie gekleurde foto's. en je voliere.....hij is af voor je het weet.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's weer.
Ik vind je fluoriserende albino grasje nog steeds erg mooi.  :-*  :D
En je voliere begint toch al een beetje op een voliere te lijken.
Ben zo benieuwd hoe die eruit ziet als het af is.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de complimenten. Ik kan pap en mijn broer niet helpen, dus heb me maar even terug getrokken boven op mijn hobbykamer. Wil straks alvast aan de kerstkaarten gaan beginnen. Ze zijn dus druk bezig met de voliere. Mijn broer komt dus vandaag en maandag (pappa-dag) en er kan best wel wat gedaan worden in twee dagen. Vanavond meer foto's van de voliere en ook misschien van het Amerikaanse weekeinde wat hier in de buurt gevierd wordt. Onze straat is helemaal afgesloten, ook de omliggende straten, drie pleinen worden er afgesloten. Er is een braderie, bbq, line-dance (een andere hobby van me) en er komen auto's, trucks en moteren te staan, die komen dus als het goed is in onze straat te staan. Ik ben heel erg benieuwd.....

Mara

Wilma1

Hey Eugenie,
De voliere begint te vorderen zie ik ???  :D Wordt erg mooi, al was er wat tegenslag  :-\

De rossella's hebben van die mooie felle kleuren en komt zo goed uit op de foto!!!

Ik heb net de NOP site gekeken...geweldig!!!!
Wat een werk  :o zoveel foto's plaatsen  ::)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja, de voliere schiet op, maar vandaag ook weer wat tegenslag, iets niet goed met de bouten. Ik heb me maar terug getrokken, anders loop ik ze toch alleen maar voor de voeten....Zal wel goed komen. Zolang we maar vooruitgang zien.

Haha, het was een heel werk, de foto's plaatsen maar het was het zeker waard!  ;D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het klinkt leuk wat er allemaal bij jou in de buurt gebeurd ;D
Dus jij gaat vanavond lekker linedancen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik zie nog weinig beweging hier met het opstellen van auto's en stands en zo....maar we wachten geduldig af. Het begint om 16.00, dus ze hebben nog drie uur te gaan..Haha...

Nee, ik ga helaas niet line dancen vanavond, ik weet niet of ik het mag, maar ik doe het voor mijn rug liever niet.

MAra

Anke

Hoi Mara,
Ga je wel kijken dan?
Gaat het goed met de voliere?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Zowel van de voliere als van het feest.

Groetjes Anja

danielle

Zo de voilere schiet al op zech! Begint er al mooi uit te zien.
En het zijn weer super mooie foto's, van super mooie vogels  :) .
Veel plezier vanavond bij het feest.

Groetjes Danielle

Sally

Hallo mara,
Het schiet al goed op met je voilere precies. Voor je het weet is hem af.
Mooie foto's trouwens weer van je valkjes!

Mara

Hoi Anja, Anke, Danielle en Sally

Ik blijf vanavond lekker thuis....echt....er zou vanalles georganiseerd worden, het valt allemaal echt tegen. De hele buurt is ontruimd wat betreft auto's. Er zijn vanmiddag zelfs auto's weggesleept voor zover ik weet, en er staat geen ene truck, hot rod, motor of amerikaanse slee. Echt heel vreemd. Volgens een vriendin van me zou het allemaal morgen gaan gebeuren. Mochten er iets zijn om foto's te maken, dan zal ik dat met jullie delen.

En de voliere....ik hou jullie nog even in spanning.  ;D

Mara

Anja

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Ons in spanning houden...........foei foei

Mara

Hoi Anja

Ik wilde jullie even in spanning houden tot ik de foto's had geupload....

Want....

Het resultaat van vandaag.....

Maandag gaat het dak erop.  ;D En dan ligt de bouw weer even stil........ :( Want dan wordt er pas weer zaterdag of zondag door beide klussers gewerkt. Maar goed, het begint op te schieten.  :D

Mara

Anke

Hoi Mara,
Het wordt al een echte voliere ;D
Mooi hoor. De klussers doen erg hun best!
Groetjes Anke