Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Mara

Hoi Anke en Anja

Dat was het wachten wel waar he.  ;D Dank jullie wel, ik zal het aan de klussers doorgeven.

mara

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Haha, die krijgen jullie helaas niet te zien...ik mag geen foto's maken van de klussers, dan wordt er niet meer geklust...

mara

Anja

Dan zou ik het ook niet riskeren anders blijf je met een halve voliere zitten

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Inderdaad, en dat willen we niet...dan moeten ze in een dergelijke voliere blijven zitten....Maar gelukkig begint het op te schieten. En we hebben ook nog onverwachts bezoek gekregen. De dochter van de mevrouw van Boris, kwam vanmiddag langs (even over de braderie lopen  ::) ) en toen zag ze me. Even kletsen, en toen zei ik, kom toch even binnen. En dus is zij, haar man en haar zoontje een uurtje bij ons geweest. Erg gezellig hoor. Ze had ook een kleinigheidje voor me, dat kreeg ik nog. Ik zei al dat het zo ook goed was, maar nee, ze wilde me dat graag geven, want toen ze dit zag, moest ze meteen aan mij denken.

Mara

Anja

Ik wil niet nieuwsgierig zijn maar wat heb je dan gekregen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik moet het nog krijgen. Een engelstalig gedichtje over honden. En aangezien ik helemaal gek van honden ben, dacht ze dat ik het wel zou willen hebben. Ze zei zelf ook, het is maar een gedichtje in een lijstje...maar goed, het is voor mij wel een herinnering. En mam mocht nog wat plantjes in de tuin uit doen die mam mooi vond. Het was zo leuk dat ze er even was, ook met haar man en zoon. Heel erg gezellig en het deed me echt goed.

mara

marga

Haha, die krijgen jullie helaas niet te zien...ik mag geen foto's maken van de klussers, dan wordt er niet meer geklust...

hoi mara
gaat alles nog volgens het bouwplan
gr marga

heidi

hallo Mara,

Dat schiet al lekker op.
Maar begrijp ik het nu goed,zijn jullie de nieuwe voliere rond de oude aan het bouwen?
Gaat het niet erg moeilijk zijn om achteraf die oude troep weg te halen?
Of is er nog ergens een grote deur waar je met de oude planken door kan?

Veel succes met de bouw.

Ik hoop dat jouw vogels net zoveel gaan genieten als de mijne van hun mooie voliere.
En als je nog tips wilt dan vraag je het maar.

groetjes Heidi

*Petra*

Heu Mara,

WOUW  :o :o :o!
Eerst heb je een paar keer een laag muurtje,   NU staat er ineens een grote voliere, en hoe !!
Dat wordt prachtig zeg, complimenten aan de klussers!!
Fijn voor je dat het nu toch lekker opschiet  ;).

Groejes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

De voilere wordt zo te zien net zo mooi als hun bewoners.

Heb een hele lap gelezen van topic.
Ik ga het zeker volgen.

Je hebt echt prachtige volgels.
Mijn jongste is vooral gek op je witte grasparkietje.
Een hele aparte kleur.

Mara

Hoi Marga

Alles gaat nog via bouwplan...tenminste....zover als ze het bouwplan in gedachten hadden.  ;)

Hoi Heidi

Ook jouw voliere ziet er leuk uit. Als ik nog tips nodig heb, dan meldt ik me. Waarschijnlijk gaan de birdies een dag naar binnen, dan kunnen we alles via het dak weghalen want dat zit er nog niet op. Maar je hebt het goed gezien. We bouwen om de oude heen. Een voordeel, het hout is al rot, dus het is makkelijk in stukken te breken.  ;)

Hoi Petra

Ja he...het schiet al behoorlijk op zeg! Ik ben er ook heel blij mee.

Hoi Jeanine

Wat leuk dat je hier even komt neuzen. Er zijn veel mensen die mijn grasje mooi vinden. Hij heeft inderdaad een hele aparte kleur.

Hoi iedereen,

Voor diegene die mijn dierjtes nog niet kennen....Ik zal eens even een kort voorstelrondje doen.  ;D

De grasjes

Fluoriscerende grasje

Een helft van de tweeling

De andere helft.

Pasteltje

Prins

Pipa

Kop Toe

Debbel

Kleine Blauw

Grote Blauw

De roodruggen.

De rosella's

Pino

Zusje van Pino

Andere zusje van Pino

Een oude pop.

De andere oude pop.

De valkparkietjes (niet allemaal....ze wilden niet op de foto.)

Pareltje

Truus

"Pukkie"

"Mukkie"

Adsila

Pearly Sunshine

Juffie

Adsila

Do'tje

Pierreke

Wat algemene foto's.

Ik hoop dat jullie ze leuk vonden.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat leuk een voorstel ronde ;D
Ik ken je vogeltjes natuurlijk al maar al die namen.....
Je hebt weer mooie foto's geplaatst. Ik heb er van genoten ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Wat leuk een voorstelronde.
Wel heb ik 1 vraagje.

Waarom staan de namen Pukkie en Mukkie tussen aanhalingstekens?

Ik heb er iig erg van genoten.

Groetjes Anja