Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Super dat het zo goed gaat met je valkjes, en ik geef je groot gelijk dat je nu nog geen nestje wilt en dit probeert te voorkomen door de tentjes e.d weg te halen.

Wat een prachtige krullen heeft Matthias zeg, daar ben ik jaloers op  ;)

Hele mooie foto's heb je weer geplaatst van je schatten, ze zijn stuk voor stuk prachtig !

Hehehehe dat is een leuke verrassing dat Lilly al bij Yvon zit, je krijgt er weer twee prachtige valkjes bij, Lilly en Lucky en dan natuurlijk nog je drie schatjes die bij Anke zitten  :-*

Fijne dag hoor meid !

Liefs, Karin

Kimm

hoi ann,

nog even en dan is het alweer maart. dan kan je eindelijk je nieuwe lieverds ontvangen! leuk vooruitzicht he! geniet er maar lekker van :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin, ja, leuk hoor dat Lucky waarschijnlijk al bij Yvon is, hihi! Een echte verrassing is dit hoor
haha ik zal het even aan Matthias doorzeggen  ;)
Ik hoop dat het snel maart is, kan ik mijn valkjes verwelkomen.
Ik ben al benieuwd wat het gaat worden hier, hihi :D :D
Grtjs Ann

Hoi Kim, ik zal er zeker van genieten hoor.thx, grtjs Ann

Hoi hoi,

Het gaat goed hier met de valkjes, ze zijn lekker van het kattengras aan 't smullen en aan het slopen, deze middag heb ik de valkjes ook gedouchd, hier de foto's weer

Djonah geniet

Crystal

Sky en Silver vonden het ook heerlijk hoor al hingen ze niet ondersteboven.

Alix en Yellow op de achtergrond

helemaal gespreidt die vleugels

Suske

Alix en Djonah lekker aan t genieten

Djonah, Alix, Suske en Ayko

Djonah,Ayko,Suske,Alix en Wiske op de deur

Voorraan Ayko, Fleur rechts

Fleur aan 't genieten,( onscherp)

Djonah ,Suske en Fleur op de deur

Felix vleugels gespreidt,Fleur,Ayko en Suske onder

Ayko,  Suske, Fleur

Wiske geniet ook

Alix

Alix en Kenji erachter

Kenji

Alix vind het heerlijk

Yellow en Djonah

Wiske,Mysterie,Suske en ..

Felix en Fleur op de driehoeksschommel

Alix

Xenia en Kenji op het voederhuisje

Fleur

Ayko

Anke

Hoi Ann,
Jaaaa douchefoto's ;D
Wat heerlijk om je valkjes zo te zien genieten.
Mooi,mooi,mooi :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

BaUkJe

Hihihi, weer douche foto's!!! TOPPIEEEEE!!! Leuk hoor!! gr Baukje

Marian

Hoi Ann,

Wat mooi om te zien hoe je valkjes van de douche hebben genoten :D.....knap om dan ook nog zulke mooie foto's te maken :P

Gr Marian

danielle

Hoi Ann,
Wat leuk dat je de valkjes hebt gedoucht  :D . Ze genieten er ook echt van. Echt super leuke foto's .
En wat een mooie lieve valkjes komen er nog jouw kant op. Het is denk ik wel moeilijk he om zo lang te moeten wachten? Maar ja, je kunt ze nu moeilijk in de voilere plaatsen. Maar des te leuker is het dadelijk als ze jou kant op komen.

Groetjes Danielle

♪ Marlies

Hoi Ann, ;D

Zaterdagmiddag zijn Yvon en Rene hier geweest om Lucky op te halen.
Toen hebben we afgesproken dat Yvon foto's zou maken van Lilly en Lucky en ze dan in jouw boekje zou zetten. :P

We waren benieuwd of je het in de gaten zou hebben dat ze al bij elkaar zitten. ::) :P ;D

Het zou best een leuk koppeltje kunnen worden ........Lilly en Lucky. :D

Groetjes Marlies ;)

Kimm

zo dat zijn mooie foto''s ann :D
je ziet ze genieten zeg, heerlijk hoor :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Malies ...ik dacht al zoiets, ik dacht, nee, dat kan niet Lilly is bij Yvon, en toen keek ik en zag die kooi he, met Lucky en een albinootje, ik dacht, zou dat Lilly zijn ? Maar toen Yvon zei, kijk eens naar die laatste foto, wist ik het wel zeker!
Lucky is bij Yvon, en heerlijk dat je zo goed voor hem heb gezorgd en zo veel voor hem hebt gedaan hoor! Haha, je bent toppie, en ik ben fier dat ik een valkje van bij jou heb,en Bonnie en Yvon en Anke natuurlijk.
Hier nog een paar foto's van mijn schatten

Kimm

nog meer foto's ;D wat een verwennerij zeg!
heel mooi zijn ze ann ;)  :D

Kaatje

Hoi Ann,

Wat verwen je ons toch weer en wat zijn de douche foto's een genot om naar te kijken ! Wat spreiden ze hun vleugeltjes lekker hè, je ziet ze helemaal genieten !!

Zijn ze weer lekker bij je gekomen !? Geniet maar lekker van je valkjes gezinnetje, want het zijn net je kinderen hè  :D

Dikke knuffel, enuhhh de Im komt echt zo snel mogelijk, ik ga er vanavond mee verder  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin, graag gedaan, ik maak graag foto's van mijn lieve valkjes he, hihi! Hou ik me lekker bezig zo  ;) ;) ;D ;D :D :D ;D
Ja, de valkjes worden hier heel graag gedouchd he.grtjs Ann

Hey Kim , thx voor het compliment hoor, grtjs Ann

De valkjes verse groentjes gegeven, maar ze hadden nog geen zin, want ze zaten lekker te poetsen en nog wakker te worden denk ik, het was maar 9 uur toen ik daar al was, dus nog te vroeg eigenlijk, er passeerde een duif en ze schrokken ervan , dus overal valkjes rondom mij gevlogen, ik heb toen ze weer rustig waren, dan maar weg gegaann, want Sky roepte ook steeds en Boy ook,. Zou dat misschien zijn dat ze broeds of zo worden? Ik weet het niet,maar het was net of hij wilde zeggen, laat ons hier en ga maar weg, hihi!
Heb ik ook gedaan toen, hihi!Straks nog even kijken of alles goed is ook! Grtjs Ann

Stomme camera ( Sylver )

Djonah en Sylver

Djonah

Felix, Yellow en Xenia achter Felix en een stukje van Wiske

Xenia, Yellow Suske Wiske en Kenji

Djonah en Yellow

Ayko en Alix

En toen vloog Felix net voor mijn lens weg

Smullen

Vriendjes

Bekvechters

Ga weg

Marian

Hoi Ann,

Mooie foto's van de bekvechters :o :D
Groetjes, Marian

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's! Heb er weer van genoten.

Mara