Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

christa

ha ann
prachtige foto s weer!!
en een mooie krullebolvogel heb je! ;D
groetejs christa

Dierenfreackske

Hoi Christa, thx  ;D ;D ;D   grtjs Ann

Dierenfreackske

Marian

Ah wat lieffff :-*...ik hoop zo dat die 2 van mij ook in LOVE raken :-*
Gr Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian, heb je ook een boekje ? Ik vind nergens iets over jou.. :-\ :-\ grtjs Ann

Marian

Hoi Ann,

Nee, ik heb ook geen boekje ;)
Weet je, soms mis ik ook wel meer reactie terug, zeg maar, en zou ik daarom ook best een boekje willen. Maar ik vind dat ik daar te weinig tijd voor heb en ook te weinig om in te vertellen....dus vandaar :-\ :)
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk enkele dagboekjes hier bij te houden en zo toch een leuk contact met jullie te hebben :D
Lief dat je er naar vraagt ;) :-*
Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Aaaaarch, ok hoor...da's jammer , je hebt ook zoooo mooie valkjes zie ik! Ik begrijp het wel  :D :D :D  het is zo ook wel leuk he en je bent altijd welkom natuurlijk in mijn boekie!  ;D ;DGrtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Een tijdje niet meer geweest hier, dus meteen een pak mooie foto's om te bekijken.
IK heb er echt van genoten hoor van je foto's! die zijn altijd zoo mooi. Echt prachtige valkjes!

En de liefde zit er ook dik in zie ik wel :D.

Fijn dat ze zo lekker bij je komen zitten he.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi, daarnet de valkjes voiliere proper gemaakt, en poepjes opgeraapt, veertjes, en de valkjes zaten allemaal mooi op de deur van het kleine gedeelte, en spiraal aan dezelfde kant, het was heel veel wind en nu regent het er nog eens bij, pfff.
Maar de valkjes waren mooi aan het fluiten hoor, die maakten er niets van, er is ook niets van wind die aan de vogeltjes kan he!Nala kwam ook al snel weer bij me zitten, grappig hoor, wel leuk he!

Hoi Sally, leuk dat je er weer bent, ja, en ik zie hier ook wel de valkjes die verliefd doen ,hihi!

Hier de foto's

Mysterie

Sky

Djonah

Silver

Xenia

Sky

yellow

Felix

Xenia

Malou

Chika

Fleur

Alix

Pearl

Pearl en Alix

Djonah en Chika

Kenji, Djonah en Chika

Chika

Yellow

Sky

Chika, Malou en Boy

Chika en Malou

Malou

Boy

Malou en Boy

Chika

Marian

Hoi Ann,

Je hebt je valkjes wederom weer mooi op de picture gezet :D
Je, het is vies regenachtig weer, bah....kan het beter echt winter zijn toch?....koud met een prachtig zonnetje :P
Maar beter....op naar het voorjaar.....naar je nestblokken ;D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian, jaaaaaaa, voorjaar , dan kijk ik eerst lekker uit naar mijn 5 valkjes die nog komen rond maart en dan de nestblokken na een maand ofzo, hihi! Och , ik kijk zo uit naar een nestje ook he!  Ik ben benieuwd hoor, ja, ik heb ook liever een beetje kouder dan zo'n vies regenweer hoor, bach,
grtjs Ann

danielle

Mooie foto's  :D .
Ze zien er echt lief en knuffelig uit  :-* .

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle, thx, ze zijn ook echt knuffelig hoor, hihi!  ;D ;D
Ann

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten!

Mara