1 mei 2025, 20:09:54

the duke en didi

Gestart door the duke, 8 januari 2010, 12:21:55

« vorige - volgende »

the duke

hoi allemaal
ik wil ook een boeken maken van onze twee mannen aangezien onze grijze dd fluit krijgen we sterk het vermoeden dat wij twee mannen hebben

de kamerlamp is hun speelboom is toch nooit aan  fpto's hiervan komen later

Kimm

hoi,

als het koppie van de witmasker wit gaat worden heb je een mannetje. dus even afwachten ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi, fijn dat je een dagboekie bent begonnen, ik probeer je te volgen, hihi ja twee mannen he, ik ken dat, mijn eerste twee valkjes gingen een koppel zijn , maar zijn ook twee mannen gebleken, ze floten allebei, en deden macho he, zo met de veren wijd,  zijn jouw valkjes tam ?? Grtjs. Ann

the duke

mijn valkjes zijn handtam,
als je zegt kom stap the duke op de hand en gaat mee
bij didi moet je stap op zeggen
ze zijn wel heel lief en fluiten heel goed
sinds gisteren hebben we sophia erbij
als we foto's hebben gemaakt
dan  zetten we ze erop 
ze hebben elkaar geaccepteerd de twee mannen en de dame
didi de grijze die heeft nu al intresse in sophia
sophia stapt ook op je vinger als je zegt kom meisje
maar bij haar moet je natuurlijk niet te snel alles willen
eerst rust krijgen
ze zit natuurlijk niet in de grote kooi bij de mannen
omdat  the duke dan word aangevallen denk ik eerst een tweede meisje vinden

kimm de grijze is helemaal wit dus zeker een man

the duke

the duke mister john wayne

didi halervoren

sophia loren

en sinds vier dagen hebben we een vierde mupke erbij
ze is volgens de man die haar verkocht een popje maar ze is nog echt een kleine mupke van 5 tot 6 maanden als ze die al is
sisy spaseck

Landiej

Wat een grappige namen :)
Je gaat je valkjes koppelen lees ik? Ben je ook van plan om te gaan kweken of is dat niet de bedoeling?

the duke

hoi ik dacht toen sophia kwam dat er nog een popje bij moest voor de ene als het allemaal mannen zouden zijn was dat ook leuk geweest wij hebben onze vogels in huis genomen omdat ze ergens anders niet meer gewenst waren of ik de koppel vorm of dat ze het zelf doen dat is maar de vraag van mij mogen ze zelf kiezen nou ik denk dat ze al gekozen hebben want sophia en the duke zijn overal samen te vinden
didi vind sisy heel leuk maar het zijn nog niet echt koppeltjes hoor
en kweken ik ben me wel al alles aan leesvoer over valkjes aant lezen en aant verzamelen dat ik ook voorbereid ben als er jonge valkparkieten komen

wij hebben ook nog cartharina parkieten pat (rick swayze) en izzy naar een rol uit grey's anatomy (Katherine Heigl) dat is wel een koppel die hadden zich een nestje gemaakt van stukjes handdoek draadjes veren  dus die hebben we een nestblok erin gezet en nu is izzy en pat bovenop de kokosvezel de spullen van het oude nestje aant leggen dus die zal binnenkort misschien wel gaan eitjes leggen

grappige namen nou bij filmfanaten zullen er veel dieren zijn met een naam uit een film of van de acteur actrice of de bijnaam van een acteur actrice

zo hebben we ook nog een reno na jean reno
een shania naar shania twain
een ashley le chevre naar ashley judd en een gedeelte van kerkrade
en onze chabo had deze naam al toen die bij ons kwam
dit zijn onze honden

the duke

het is dan wel geen valkennieuws maar
onze catharina's hebben een eitje
jippie moet nog ff wachten om te kijken of het bevrucht is maar deze mag blijven als het een jong vogeltje word

the duke

wie kan me helpen ik weet het nu helemaal niet meer ??? ???
ik heb vier valkparkieten
en nu blijken volgens iemand hier er drie mannen tussen te zitten
wie kan me het vertellen the duke bonte man didi witkop man (verkocht als pop) sophia ? wildkleur(aangeboden als pop) en sisy ? ?(verkocht als pop)
ik vertrouw dus bijna niemand meer aangezien ik popjes koop en mannen krijg

patty_dordtse valkjes

denk dat die laatste ook een mannie is want heeft een wat gelere koppie maar ik kan het mis hebben.

de adere 2 zijn mannen en u zegt duke is ook een man

hopelijk krijg je meer reactie's
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Ik zie een witmasker man en een wildkleur man.

Het bontje is dat the Duke?Want hiervan zeg je zelf dat het een man is?

Zie je bij Sisy (?) de kop verkleuren of gaat die melodietjes fluiten? Deze is nog vrij jong, dus kan een pop wezen.

Groetjes; Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!