13 mei 2025, 06:40:03

Mandysbeestenboel 1e ronde 2005

Gestart door Mandy, 24 maart 2005, 19:47:22

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Mandy,

Veel sterkte met deze ellende :(. Ik hoop dat je oma er snel weer bovenop komt.

Ik vind het helemaal niet erg dat je het van je afschrijft hier. Het zal denk ik wel opluchten.

Nog gefeli met al je jonkies. Punky wordt dus oom :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

gonnie

Hoi Mandy

Erg triest allemaal , je krijgt in het leven met heel wat te maken , mischien helpt het ,mijn schoonmoeder had ook een lekkende hartklep , en is nog heel wat jaartjes bij ons gebleven, heel veel sterkte.

Gonnie

Mandy

Dank jullie voor de steun. ;)

M'n oma ligt inmiddels op de gewone afdeling cardiologie dus het meest kritieke is voorbij gelukkig. Ze gaat nog een echo van d'r hart krijgen en ze wordt ingesteld op medicijnen. Ik ben een paar keer bij d'r geweest en ze zag er al wel beter uit vond ik. :) Alleen is ze nog wel erg moe, maar dat komt wel goed.
Mijn opa had ook een lekkende hartklep trouwens en heeft daar ook jaren mee gelopen dus er is nog hoop. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Met de valken gaat het ook goed, de bonte witmasker bij Suske&Wiske wordt goed gevoerd en het 2e laatste jonkie is onderweg zo te horen. ;)

En bij Ot&Sien is het 3e laatste jonkie geboren, een lutino! ;D

Ze worden alle 3 goed verzorgd.

En het 2e jonkie van Pino is bij Jut&Jul geboren en beiden worden goed verzorgd  :) ;

bobbie

Hoi Mandy,

Fijn dat het weer wat beter gaat met je oma. Mensen op oudere leeftijd zijn toch altijd kwetsbaar, dan hou je altijd je hart vast. Gelukkig gaat het de goede kant op.
Handig he als je in een ziekenhuis werkt, kan je tussendoor even binnen wippen bij het opgenomen familielid. Doe ik ook altijd.

Ik hoop dat je schoonmoeder ook goed opknapt.

Wat een heerlijke valkjes zijn er bij je geboren. Prachtig. :-* Scherpe foto's ook. Nou, ik ga het weer bijhouden hier hoor anders mis ik te veel.

Groetjes, Nel :)

Mandy

29 april 2005, 19:22:26 #80 Last Edit: 10 juni 2005, 22:50:28 by Mandy
Hallo allemaal,

Inmiddels heb ik 10 jonkies en moeten er nog 14 eieren uit komen. :)

Er bleek 1 eitje van Fred&Wilma ingrdroogd te zijn, de andere zien er wel goed uit en er was al gepiep. ;)

Hier zie je mooi de 3 jongen van Ot&Sien op een rij;

Ze worden goed gevoerd en doen het goed. Wat alleen nu ook weer is en vorig jaar ook, is dat Ot al vrij snel de jongen overdag regelmatig alleen laat, dat is minder, dus ik moet goed in de gaten houden dat als dat gebeurd ze niet teveel afkoelen. 8)

Hier hebben we het 1e eigen jonkie bij Pino&Pipo;

Het 1e eigen jonkie van Jut&Jul, het witte donsje;

Als alles goed blijft gaan gaat die naar Theetje. ;)

En hier zijn de 2 jonkies van Suske&Wiske;

Het 2e jong wordt dus ook een bonte witmasker. :)

En hier is het 1e jonkie van Oki&Doki;

De andere 4 eitjes moeten nog uitkomen maar in 2 hoorde ik al druk gepiep en zag ik de eerste barstjes al. ;D

patty_dordtse valkjes

wat een mooie foto's en veel baby'tjes.

echt super lief die donsjes die witte vallen echt supers op.

succes ermee

groetjes patricia ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

carco

Hoi Mandy

Wat gaat het nu ontzettend hard daar: en wat zijn ze weer ontzettend lief!!!
Om op te vreten!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Het wordt al een gezellige drukke boel bij je  ;D Leuk hoor, en ik maar denken dat ik het al druk heb met 6 jongen  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

hoi

hoe kan dat nou ik zie alleen maar kruisjes en witte vlakken , kijk anders wel even op je site , want daar zullen ze ook wel op staan.

Groetjes gonnie

gonnie

Nu staan ze er wel , hoe kan dat nou , dit snap ik niet,.
wat een snoepies zeg , prachtig .

groetjes Gonnie

Cor_en_Petra

Wat een mooi fotoboek heb je zeg! Prachtige foto's van de kleintjes en de eitjes! Hopelijk gaat alles goed en groeien er prachtige jonkies uit op!
Groetjes van Petra (& Cheeky)

Mandy

Citaat van: gonnie op 30 april 2005, 21:34:11
Nu staan ze er wel , hoe kan dat nou , dit snap ik niet,.
wat een snoepies zeg , prachtig .

Dank je  :) , maar het kan kloppen dat het even niet te zien was hoor, want voor de verandering lag de server er weer eens uit, zucht... ::)

Astrid

Hoi Mandy,

Misschien iets aan de late kant,
maar van harte gefeliciteerd met je kleintjes.
Ze zien er heel erg mooi en lief uit.

Heel veel succes met de overige eitjes.

Gaat het alweer iets beter met je oma ?

Groetjes,
Astrid

Mandy

Ja gelukkig gaat het met mijn oma al wat beter. :)
Ze heeft een fysio schema van 10 dagen en dat zou betekenen dat ze vrijdag naar huis zou mogen als alles goed blijft gaan. Ze is nu ingesteld op bloedverdunners en andere medicijnen en dat gaat goed. Ze klaagt nog wel heel erg over moeheid, maar er is immers een stukje hart afgestorven dus daar zal wat tijd overheen gaan. En ze is al 85 natuurlijk, dus zo vlot zal dat ook niet gaan. ::)