16 mei 2025, 08:18:29

Mandysbeestenboel 1e ronde 2005

Gestart door Mandy, 24 maart 2005, 19:47:22

« vorige - volgende »

Mandy

Ik heb zojuist 2 advertenties geplaatst, dat ik of hem of haar wil ruilen. :-\
Tja, je moet wat, maar dit wordt echt niks, dat kan ik zo wel zien. 8)
Ik denk alleen niet dat ik veel kans zal hebben want iedereen heeft zijn koppels al en is volop met de kweek bezig. Een jong wil ik niet, dan kan ik er net zo goed zelf 1 houden. ;)
En anders moet ik ze los verkopen, 1 of allebei, en een nieuw koppel vormen of een geheel nieuw koppel kopen, ik zal wel zien, eerst kijken of dit gaat lukken.
Misschien is er wel iemand met hetzelfde probleem, je weet maar nooit, misschien is er hier wel iemand die me helpen kan? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Er breken dus spannende tijden aan met al die eitjes die aan het uitkomen zijn :).
Ik ben benieuwd of er morgen van die kleine pluisjes zijn ;).

Jammer dat het niet echt wil vlotten tussen Hans en Grietje. Wel sneu dat Grietje zo aan het wegkwijnen is :(.
Ik hoop voor je dat je toch snel een leuk valkje voor Grietje kan krijgen.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Hoi Mandy

Hè wat rot nou dat het met Hans en Grietje niet wil klikken: hopenlijk vindt je snel toch nog een ander voor één van de 2.
Succes!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Ik heb Hans&Grietje maar omgeruild met Peppi&Kokki want Hans zat zo achter Grietje te jagen in die kleine kooi dat ze op de grond in een hoekje wegdook. :-\ Nu zitten ze in de grote kooi en hebben ze de ruimte. Ik hoop alleen dat albino man Idem nu niet op Grietje gaat vallen... ::)

Mandy

Helaas kan ik mijn site niet updaten want Flash FXP ligt er weer eens uit maar voor de verandering doet mijn site het wel een keer. ::) Ik ben niet tevreden over E-dentify waar ik bij zit, het is wel goedkoop maar dit is zwaar irritant. >:(

Maar goed, dan zal ik mijn nieuws eerst hier wel vertellen. Er zijn 3 jonkies bij gekomen! ;D

Dit is het 2e jonkie van Ot&Sien, ook een wildkleur;

En het 3e jonkie is druk onderweg. :)
Er ligt nu nog 1 onbevrucht eitje bij want het andere is kapot gegaan, daar zat alleen een ingedroogde eidooier in.

En bij Jut&Jul is een jonkie van Pino&Pipo uitgekomen;

Het andere jonkie is nog onderweg. :)

En bij Suske&Wiske is een jong geboren  :D ;

Dit wordt een bonte witmasker. :)
De andere 2 eitjes heb ik weggehaald want die werden donker en waren echt bedorven.

carco

Hoi Mandy

Gefeliciteerd met alweer 3 jonkies van het jaar: echt leuk weer om te zien en te volgen.
Ik begin behoorlijk de kriebels te krijgen.

Mandy

Ik zal het onthouden Marco, maar ik ben al in onderhandeling met sommige mensen dus ik kijk even wat voor mij het handigst is en dat is natuurlijk om te ruilen en helaas voor jou niet voor een lutino. Maar mocht dat niet lukken dan verkoop ik er 1 en koop ik er een nieuwe bij, maar dan zal ik wel een seintje geven. ;)

Mandy

Hoi allemaal,

Het is weer raak, ik heb privé weer wat te verduren.
Mijn schoonmoeder is net van de hartbewaking af en nu ligt mijn oma er. :-\
Ze heeft een hartinfarct doorgemaakt en Raymon zijn moeder had vocht achter de longen en blijkt een lekkende hartklep te hebben.
Vorig jaar lag mijn vader er in deze tijd vanwege een hartinfarct en zat ik zelf met mijn ademhaling en is mijn opa gestorven. En het jaar daarvoor kregen mijn oma en moeder borstkanker.
Dus hij gaat weer lekker zullen we maar zeggen... ::)
Dadelijk heb ik vroege dienst dus dan kan ik even tussendoor kijken hoe het met d'r gaat, tis zonde, vorige week is ze 85 geworden...
Het past niet helemaal in dit dagboek maar ik wilde het toch even kwijt...

cora

heel veel sterkte Mandy.

groetjes

Cora

Karin

Jeetje Mandy, dat is schikken. Heel veel sterkte hè !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Mandy,

Heel veel sterkte meid!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ankie

Hoi Mandy.

Je maakt wel wat mee zeg !
Heel veel sterkte en hou je taai !!

Knuffies van Zazou en groet van Ankie en de rest !

carco

Hoi Mandy

Wat erg zeg, heb we gisterenavond gezellie over de vogels gebabbeld terwijl je wel iets anders aan je hoofd had!!
Sterkte hoor, en hopenlijk valt het allemaal mee.

zazoe

Hoi Mandy,

Jeetje wat *** zeg, kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten.  :-\
Ik snap wel dat je het hier ook even plaatst, lucht vaak op als je het even van je af schrijft.
Heel veel sterkte :-*

Rianne

Ik wens jou en je familie veel sterkte toe Mandy... Zo'n rampenjaar gun je niemand.