14 mei 2025, 01:06:31

Mandysbeestenboel 1e ronde 2005

Gestart door Mandy, 24 maart 2005, 19:47:22

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Mandy,

Heel veel boekenfiguren, acteurs etc komen bij elkaar in jouw voliere en iedereen wipwapt met iedereen :D :D Het lijkt wel zo'n Tiroler filmpje. Ik moest er wel erg om lachen.

Ik blijf hier ook lezen hoor, ik lig in een deuk. Sneu voor jou natuurlijk want jij heb het er maar druk mee, maar je geeft het leuk weer op het scherm. Ik zie het helemaal voor me.

Wel fijn dat er al zoveel eitjes bevrucht blijken. Het eerste eitje was rond 23 maart geloof ik als ik het goed heb onthouden, dan schiet het al op natuurlijk, het eerste jong. Spannend hoor.

Ik hoop dat je in deze stijl blijft schrijven want dat nodigt echt uit tot lezen.

Succes met de valkjes.

Groetjes, Nel :)

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat een soap was het even zeg. Die daar en die wil met die haha.

Je hebt gelukkig alweer de nodige bevruchte eitjes :). Ik ben benieuwd wat voor mutaties je allemaal gaat krijgen dit jaar :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

18 april 2005, 21:14:36 #47 Last Edit: 26 april 2005, 14:55:22 by Mandy
Hahaha een Tirolerfilmpje! ;D
Straks moet ik ze nog speciale pakjes aan gaan geven! :D

En je had het bijna goed, maar 24 maart ben ik met de kweek begonnen en het 1e ei is op 3 april gelegd en komt donderdag de 21e uit bij Suske&Wiske. Maar aannemelijker is dat die de 23e samen met het 2e ei uit komt omdat ze meestal pas vanaf het 2e ei goed gaan broeden. :)

En ik ben ook benieuwd hoor Maris, ik hoop enorm dat ik dit jaar eindelijk eens fallows, albino's en bonte witmaskers krijg. :) Vorig jaar had ik ze wel maar helaas hebben die het toen niet gered. :-\ Wel heb ik bonte cinnamon geparelde witmaskers gekweekt. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

;D ooow mandy ik heb werkelijk tranen gelachen om jou verhalen.machtig mooi geschreven joh!
en idd die NAMEN!
whoehahahaaa.ik heb alles voorgelezen aan mijn man.samen in een deuk natuurlijk.
maar het gaat nu goed zo! houden meiss en hopen op veeel mooie jongen.knuff anita

zazoe

Hoi Mandy

Zo..ik heb de hele soap ook even bijgelezen  ;D
Nooit geweten dat kweken voor zoveel "slechte tijden" kon zorgen, fijn dat alles nu goed gaat :)

Ik vind je site ook super trouwens, kijk er regelmatig even, heel mooi gedaan allemaal, vooral de foto's van alle dieren zijn erg mooi  :)

Succes met alle eitjes, en ik hoop dat alles vanaf nu alleen nog maar goed zal gaan  :)

Mandy

Dank jullie. ;)

Vol spanning ging ik net kijken in het blok bij Suske&Wiske maar helaas nog geen jongen en ook geen gepiep. Ik heb de 4 eitjes geschouwd en van 2 eitjes denk ik niet dat ze goed ontwikkeld zijn en niet uit gaan komen. De luchtkamer is erg groot en de vulling is vloeibaar dus dat kan niet goed zijn. De andere 2 zien er wel goed uit, als dat de laatste 2 zijn dan moeten die de 25e en 27e uit komen, afwachten maar. :)

Bij Ot&Sien zou vandaag een jonkie moeten komen maar toen ik gisteren keek zag en hoorde ik nog niks. 8)

Bij Jut&Jul zijn definitief 3 eitjes bevrucht en 1 onbevrucht, de 2 van Pino die erbij liggen gaan ook nog steeds goed. ;)

En bij de rest heb ik niet meer gekeken, dat doe ik pas als ik jongen verwacht.

Dus weinig nieuws op dit moment, hopelijk kan ik snel een foto van het eerste jong laten zien! ;D

carco

Hoi Mandy

Sorry zie nu pas dat je in je dagboek ok al geschreven hebt.
Zonde van de eitjes van Suske en Wiske.
Ik hoop dat de rest wel goed gaat.
Weer spannende tijden dus.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

24 april 2005, 21:45:10 #52 Last Edit: 10 juni 2005, 22:48:57 by Mandy
Het eerste jonkie is vandaag geboren! ;D

Bij Ot&Sien, een wildkleurtje  :) ;

De andere 2 eitjes zien er goed uit, dus die zullen over een paar dagen ook wel uit komen.
Ik had er eerst geen erg in vanochtend tot ik gepiep uit blok 4 hoorde komen! :D Vanmiddag ben ik pas gaan kijken en het ziet er goed uit, het kropje is al mooi gevuld. :)

Bij Jut&Jul staan de 2 eitjes van Pino&Pipo op uitkomen. :D

En bij de Fred&Wilma blijkt het 5e ei ook bevrucht. ;)

En bij de rest heb ik niet meer gekeken. 8)

zazoe

!!GEFELICITEEEERD!!

Wat een schatje, en wat heeft hij/zij een dons! :-*

boezempje

hai mandy

van harte met je baby valkje meis.
en dat er nog veel mogen gaan komen dit jaar,

essie

Suzanne

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met je eerste jong van dit jaar  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Mandy,

Gefeliciteerd met je eerste jong.
Dat er nog maar vele mogen volgen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

lynne

hoy mandy 

Van harte gefeliciteerd met je eerste valkje
we wensen je nog veel sucses toe met alle andere
Met skippy is alles prima en is nog altijd lief met soms een eigenwijs karaktertje 

groetjes LYNNE EN CO

Mandy

Leuk dat het met Skippy goed gaat. ;)

En bedankt allemaal voor de reacties. :)

Ik ging net kijken bij Jut&Jul, de eitjes van Pino staan nog steeds op uitkomen, ze piepen en zijn druk bezig, dus ws dat ze vanavond, vannacht en anders zeker morgen er wel zullen zijn. ;)

En het lijkt erop dat Idem&Dito een koppel gaan worden want ik heb ze al een paar keer zien treden, niet geheel succesvol maar de eerste stappen zijn genomen! ;D

En ook zag ik vandaag Peppi&Kokki voor het eerst wat proberen. Kokki heeft veel last van d'r hormonen en zit bijna de hele dag met d'r kont omhoog te tjilpen en meestal zat Peppi erbij en keek ernaar maar nu deed hij eindelijk wat. :P

Maar bij Hans&Grietje lijkt het niet veel te worden hoor, dat klikt niet. Hans is fel naar Grietje en heeft ze zelfs al een keer in de poten gebeten. :-\ Grietje lijkt ook ongelukkig daarzo, ze lijkt wel weg te kwijnen. Dus ik moet nog even bedenken wat ik daaraan ga doen... ::) Misschien 1 van de 2 inruilen voor een andere valk waar het hopelijk wel mee gaat klikken, nog even aankijken maar.

gonnie

hoi

jeetje zeg wat is het toch spannend hier op het forum er gebeurt altijd wel iets, vind het wel zielig voor grietje zeg , ik hoop dat ze nog van gedachten veranderd, want het valt voor hans ook niet mee,sucses Mandy

Groetjes Gonnie