7 mei 2025, 17:30:00

Mandysbeestenboel 1e ronde 2005

Gestart door Mandy, 24 maart 2005, 19:47:22

« vorige - volgende »

Lin

Hey,

Je hebt het nu maar druk met je dagboeken, maar het is wel leuk voor ons. Inderdad wel erg duidelijk wat een verschil een cinnamon is. mooie duidelijke foto, nu kan ik het in de toekomst ook herkennen. De 5 jongen van Peppi&Kokki is maar een hele opgave. Gelukkig gaat dat allemaal maar goed.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoi Caroline,

ik dacht al... bedankt voor je uitleg! :)

Nicole

Hey Mandy! :D

Hoe is het met mijn kleine ventje? :)
Heeft hij al wat gegeten?
En hoe is het met zijn broertje?
Drinken ze trouwens wel goed, of doen ze dat ook niet echt?
Geef Kiko maar een dikke knuffel van me! ;D
Misschien dat het helpt? ;)

Dikke :-* van Kika!

Dikke Kus Kiko & Kika!

Mandy

Ik voer ze 1 keer per dag bij maar verder eten ze goed, drinken heb ik nog niet gezien maar ik heb ze vd week dan ook alleen 's avonds gezien (heb nachtdiensten gehad  8) ), maar ze hebben zowieso vocht binnen gehad via de pap. ;)
Verder valt het tam maken niet mee en blijven ze onrustig. Ze komen wel op mijn vinger zitten maar eenmaal uit de kooi weten ze niet hoe snel ze weg moeten vliegen, ze vliegen ook nog ongecoördineerd. Gisteren heeft Coco een plantje omver gevlogen, net mijn leukste cactus. :-\
Gisteren bleven ze trouwens nog mooi een poos braaf naast elkaar zitten op de kooi;

Rechts zit Coco, die heeft een vlekje in de nek. En links zit Kiko, die heeft een soort extra baan met parels in het midden van z'n rug lopen, zo probeer ik ze uit elkaar te houden! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

carco

Hoi Mandy

Leuke foto:het lijkt wel een siamese tweeling ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mandy

Hahaha ja, net of ze aan elkaar vast zitten. :D
Ze zullen elkaar wel missen denk want ze zitten graag bij elkaar, de broertjes. :)
Maar Kiko komt bij een mooie dame, Kika. ;)
En misschien dat Coco ook ooit een maatje krijgt. :)

En wat de eerste ronde verder betreft gaat het goed met de 5 jongen van Peppi&Kokki;

De oudste wordt een cinnamon geparelde geelwang. Jong 2, 3 en 4 worden bont gepareld en zoals de tabel zegt is de kans groot dat dit mannen zullen zijn. Jong 5 loopt wat achter maar doet het verder goed. Die wordt gepareld of ook een cinnamon geparelde geelwang. :)

Lin

Hey,

Wat mooi die twee naast elkaar. Ik vind ze prachtig en de cinnamon geparelde geelwang wordt ook wel prachtig denk ik.

Groeten, Lin

Caroline

Hoi Mandy,
Wat een leuke foto van Coco van ons mam  met zijn broertje Kiko. En wat jammer dat hij zijn parels verliest want wat zijn die mooi zeg. :o
Gr. Caroline, Binky, Fleur en Parel
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Wat een leuk gepareld stel. Net of er 1 naast een spiegel zit. ;)

Mandy

Ooo hier moet ik ook nog even updaten zie ik! ;D

Dit was 21-8;

De geelwang van dichtbij  :) ;

25-8;

29-8;

En morgen zet ik de nieuwe foto's erop. ;)

De geelwang is al uitgevlogen en zit al binnen om tam te maken want die is al gereserveerd en zal Taffie gaan heten en gaat naar Monique die al een bont geparelde van Oki&Doki heeft. :)
De oudste bont geparelde is ook al uitgevlogen en gaat Paco heten en gaat naar Chris.
De andere 3 (2 bont geparelde, ws mannen en 1 geparelde, ws een pop) zijn nog te reserveren.

De foto van jong 3 die vandaag is uitgevlogen is mislukt bleek later dus die moet ik morgen even overmaken, dan kan ik alle foto's erop zetten. 8)

Rianne

Ook dit zijn weer hele mooie jongen! Ik ben verliefd geworden op een geelwang lutino gepareld, helaas zijn er weinig mensen die ze kweken.

Lin

Hey Mandy,

Leuk om weer bijna al je jongen te zien. Is weer een gezellige boel bij elkaar! Gaat alles nog goed met voeren enzo?

Groeten, Lin

Mandy

Ze voeren gelukkig goed hoor. ;)

Dit zijn de nieuwe foto's;

De geelwang;

De 1e bont geparelde;

De 2e bont geparelde;

En de 3e bont geparelde samen met de geparelde;

Lin

5 september 2005, 19:08:12 #283 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:32:06 by *Marianne*
Hey,

Wat een prachtige valkjes he! Ik kwam eigenlijk hier om je sterkte te wensen met je dubbele verlies.. Ik was een tijdje niet online geweest. Toen ik las dat het gesloten was vreesde ik het al.. Nou zelfs ik ben een beetje verdrietig je volgt natuurlijk Maya via jou verhaal. En we hebben haar natuurlijk in het echt gezien. Zelfs ik ben er toch wel kapot van. Wat ontzettend erg voor je en ook nog je mooie konijn. Ach... nou ik wens je veel sterkte. En huilen mag best hoor, is toch logisch?

Groeten, Lin

Dagboek is gesloten omdat er 1 jaar niets meer in is veranderd of geschreven.
Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne