9 mei 2025, 16:03:44

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Kelly Stark

Hoi Karin,

Tja wat wil je, zou jij terug in de kooi willen als het daarbuiten zooooo plezant was? Zeg nu zelf, zo'n uitzicht uit het raam  :)
't Zijn hele mooie foto's trouwens. Voor jouw rust hoop ik echt dat ze niet weer eitjes gaan leggen... Je kan in elk geval wel zeggen dat Jazzy en Dizzy elkaar graag zien  :-*

Luca die had gisteren echt een superdag. Ze is er ruim 5 uur uit geweest en ze heeft heel veel bijgeleerd. Ze komt al op ons hoofd zitten uit zichzelf. Dat had ze nog niet gedaan... En ik heb haar geleerd dat als ik met mijn vingers knip, ze op mijn vinger moet komen zitten, en ze doet het ook. Waar ze ook zit, ze komt afgevlogen en landt perfect op mijn vinger. Nu denk ik wel dat ze het ook als oefening op te landen ziet hoor. Maar het is wel leuk.

Haar avontuurtje in de kooi van Treesje is beide vogeltjes goed bevallen. Treesje was direct bezig met wassen en daarna slapen toen Luca wegwas. En ik denk dus dat het hem niet te hard heeft gestoord. En Luca was gisteren weer op Treesje zijn kooi in slaap gevallen. Wel zielig dat ik haar dan wegpak om terug in haar eigen kooi te zetten... Maar ja, kan haar niet heel de nacht los laten he  :D

Hoe gaat het trouwens met de kleinste van het nest? Is die even veel achter al Cookie toen?

Groetjes Kelly
Kelly

Mandy

Mooie foto's weer Karin! ;D
Magic en Cookie zijn mooie valkjes geworden zeg. :P
En je hebt nu ook weer mooie jongen en fijn dat ze al een thuis hebben gevonden. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

anika_en_spirit

hoi karin,

Wat een droppies, die piepkuikens...
echt lief om te zien.  :)
De valkjes uit het vorrige nest van Jazzy en Dizzy zijn erg mooi geworden... echte schatjes !!
veel plezier met je droppies...

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Karin

Hoi Kelly,

Tot nu toe doet Chika het prima, maar ja, bij Cookie zag ik het ook pas met een week of 4 dat hij achterbleef. Kropje is in iedergeval meestal gevuld als ik kijk, dus daar kan het niet aan liggen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi Mandy,

Nou, nog niet allemaal hoor  ;D In ieder geval 3 valkjes. Maar ja, de oudste is pas 3 weekjes dus ik heb nog tijd genoeg. Over 4 weken mogen ze pas naar hun nieuwe eigenaar. Vooral Magic is erg mooi geworden hè ? Cookie is ook prachtig hoor, maar staat in de schaduw van Magic  ;D Ik hoop dat hij helemaal bijtrekt als hij volwassen wordt. Hij is wel supertam  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Anika !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een aantal leuke groepsfoto's gemaakt  ;D Ik zal er een paar laten zien. Ik heb gisteren ook leuke foto's van de valkjes apart gemaakt, maar die kun je bekijken op mijn site bij het hoofdstukje " de jongen ". Ik zal van de week bij valkparkiet.com wel weer nieuwe foto's van de valkjes apart zetten. Maar ik vind de groepsfoto's nu leuker  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

19 februari 2004, 03:56:23 #83 Last Edit: 19 februari 2004, 03:58:59 by kazoo
En dan de laatste....
Kropjes boordevol  ;D Ik ga zo weer ff eitjes koken, want de ouders blijven eten en de jongen vol stoppen  ;D Overigens zijn de rechter 2 nog niet besproken, dus mocht iemand graag een gewoon pareltje willen... Ze zijn pas 3 weken, dus ik wacht nog even met advertenties zetten. O ja, ze zijn split voor witmasker, 50 % kans op split bont en als het mannen zijn, zijn ze split cinnamon.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

Hoi Karin,

leuke foto's weer zeg! Het is net of ze er voor gaan zitten  :)
Hoe doe je dat toch?
wat zijn ze toch mooi die pareltjes... Als ik ooit weer plaats krijg neem ik een geparelde, zekers te weten  ;)

Groetjes Nes.

Stijn dc

hello

wat zijn ze mooi geworden zeg! wauw, ze zien er echt geweldig uit. Er is wel een groot verschil tussen de eerste en de laatste, en toch krijgen ze allemaal evenveel eten, dat verwondert mij keer op keer :)

Karin

20 februari 2004, 17:34:28 #86 Last Edit: 20 februari 2004, 21:50:46 by kazoo
Ja , ze zijn mooi hè Nes  ;D Ik heb ook een zwak voor pareltjes.
Tja Stijn, er zit ook 1 1/2 week tussen de oudste en de jongste en als je ziet hoeveel ze groeien in een paar dagen. Als ze 3 dagen oud zijn zijn ze al bijna 4 x zo groot als hun eigen ei. Volgens mij zijn vogels de snelst groeiende dieren  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Barbara

Het zijn idd schatjes zeg, zowel het vorige nestje als t nieuwe! Ik vind Magic echt erg mooi, op de TT had je laatst vast hoge ogen gegooid met hem! Toen was tie toch ook al helemaal bevederd?

Karin

Hoi Barbara,

Ja, hij was toen al helemaal bevedert en had vast de eertse prijs gewonnen  :D Helaas zal hij waarschijnlijk al zijn pareltjes verliezen, want ik denk dat het een man is. Gisteren zat hij echt liedjes te zingen. Maar dat is eigelijk juist goed nieuws, want hij is bedoelt als man voor Dazzle  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Toen ik vanmiddag de jongen allemaal een beetje pap gegeven had kwam Dazzle ook even lekker meesnoepen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves