11 mei 2025, 18:50:53

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

En dan nog eentje... Als ik tijd genoeg heb stuur ik vanavond ook nog een heleboel foto´s van de jongen. Anders stuur ik ze morgen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

cora

hoi Karin,

wat heb je weer een lieve valkjes en wat maak je altijd mooie foto's van ze. Mijn complimenten.
Ik lees je dagboeken altijd met heel veel plezier.

groetjes

Cora

Mandy

Hahaha, die Dazzle toch, wat een snoepkont.
Hier at ze ook nog liever pap met zaadjes dan alleen zaad wat Kokkie at;

Hé maar dat zou mooi zijn als Magic een man blijkt te zijn! ;D
Wel jammer van de pareltjes, maar dan nog blijft het een knap manneke. :P

En mooie foto's van de jonkies, leuke groepsfoto's! ;)

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Dank je Cora ! Fijn dat je graag mijn dagboek leest  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Haha, ja, het blijft een portret die Dazzle ! Als ze het aan haar jongen doorgeeft kunnen de nieuwe eigenaren hun lol nog op ! Zo'n leuk, lekker eigenwijs ding. Maar... dat gaat nog minstends een jaar duren, mits het natuurlijk gaat klikken. Ze vind Cookie leuker  ;D Maar geen idee wat Cookie is, want die trekt zijn bek nog niet open. Die maakt alleen nog maar lieve babygeluidjes  :-* Maar als hij ook een man blijkt te zijn en het valkje bij jou vandaan een pop ( of net andersom ) dan wordt dat ook een prachtkoppel. Ik krijg het dan nog druk ! Misschien allemaal maar verplicht één nest anders raakt vrouwtje overspannen  :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Even geen foto's van de jongen, want ik heb Dazzle weer eens gefotografeerd  ;D En ze is een fotomodel met steralures !!  :D :D :D Ze draait steeds haar kop om als ik afklik  ::) Maar goed, na veel proberen toch nog wat leuke plaatjes....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En dan de laatste....

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Karin,

Ze zijn echt weer heel mooi zo sterk aftekenend tegen de achtergrond.
Het is net een ansichtkaart zoals ze erop staat.
Ik vind jouw foto's altijd wel supermooi om naar te kijken:-)
Hoe je ze er altijd weer zo mooi op krijgt is echt heel knap.

Groetjes, Paul

Karin

Dank je paul ! Ik doe het zo, ik hou het fototoestel boven mijn hoofd, ik zie een schim in het beeldschermpje, ik denk, mmjjaaa dat moet hem ongeveer zijn en klik af  ;D Vooral door de mooie blauwe achtergrond krijg ik zulke sprekende foto's. Ik wil nog eens een soort open kooitje maken met een tak erin en een blauwe achtergrond, zodat ik de valkjes op de stok kan zetten voor een mooie foto. Het is grotendeels dankzij mijn digicam dat ze zo mooi zijn hoor. O ja, en natuurlijk de tegenflits, anders zie je alleen een vlek  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag is Keiko uit het blok gekomen ! Wat een knappe vent / meid hè ?  ;D Ik had gisteren al een foto gemaakt waar Keiko in het gat van het broedblok zit. Ook zit hij al een beetje op trosgierst te knabbelen. Wat gaat dat toch snel !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Magic is nu zeker een man hoor ! Hij zit al een hele tijd boven op mijn hoofd de fluitjes van zijn vader Jazzy na te doen  ;D Hij wordt dus het nieuwe mannetje van Dazzle. Of Cookie moet ook een man zijn en uitgroeien tot een grote sterke vent, dan mag dazzle uitkiezen  ;D Dus wie weet eind dit jaar jonge Dazzletjes  :-* Dit is één van zijn favoriete plekjes om op te zitten :
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En nog eentje...

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anika_en_spirit

Hoi Karin,

Wat groeien ze toch weer snel joh,
die kleintjes...
Echt mooi om te zien  :P
Mooie foto's ook weer...
Leuk zow magic op de printer?

Groetjes Anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Marianne

Hoi Karin,

Wederom mooie foto's.
Op de foto van Keiko kun je goed zien hoe jij het broedblok aan de onderkant vast hebt gemaakt aan de voliere. Hoe heb jij dat aan de bovenkant gedaan?
Ik ben heel benieuwd want ik zie bij jouw zo geen haakjes zitten.
Succes met de kleintjes en maak maar veel mooie foto's.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!