6 mei 2025, 09:37:30

Phaedra's dagboek

Gestart door Tara, 23 juli 2004, 18:24:17

« vorige - volgende »

phaedra

;)Hoi Leden, zoals je misschien al gelezen heb, heb ik nu 5 valkjes en mijn hartje kriebelt al voor nog meer er zullen natuurlijk leden zijn die dit ook begrijpen en ook hebben, natuurlijk kan ik ook wachten tot deze valkjes volgend jaar moesten kweken als dit lukt, en dan kan ik de kleine valkjes zo bijhouden in onze buitenvoliére plaatsen wanneer hij er is, dit zou natuurlijk fantastisch zijn ongeveer dezelfde tijd onze voliére af en dan nog kleine valkjes hebben, maar ja ik zal afwachten er kan nog veel gebeuren en de kweek moet nog lukken, zoniet zal ik er zeker verschillende soorten kopen, amai ik zit al af te tellen en te popelen en moet nog zooooolang wachten, ja geduld, maar tot hiertoe gaat het met mijn valkjes heel goed,

zo de groetjes uit lierke plezierke

phaedra

::)Hoi Leden, wat is dat lang geleden zeg dat ik nu eindelijk terug op internet kon, wat hebben wij heel veel problemen gehad met de pc (veel virussen) en natuurlijk heb ik deze site gemist, daarom wil ik nog eens terug een goededag zeggen, ja en met mijn 5 valkjes is alles okido maar nu weet ik eindelijk het geslacht, ik heb 4 popjes en 1 mannetje maar dus ik ben benieuwd welke pop het mannetje zou kiezen en dan in maart/april kunnen we ook aan onze voliére beginnen in de tuin en dan beginnen met kweken als dit lukt, ja en ik had zo een mooie grijze geparelde mannetje en natuurlijk is hij een witkop geworden spijtig ! dus hopelijk komt de kweek in orde en kunnen er terug grijsgeparelde van verder komen indien hij paart met de gelegeparelde? zo leden tot de volgende keer.
Groetjes uit Lierke Plezierke