7 mei 2025, 01:16:21

Phaedra's dagboek

Gestart door Tara, 23 juli 2004, 18:24:17

« vorige - volgende »

Tara

Hallo leden, graag wou ik ook mijn valkjes voorstellen de 2 wildkleuren zijn zazou en zita  geboren begin maart en grijs gepareld is dobby is van mei en de geel geparelde is nina is ook van mei, zo ik hoop dat jullie ook zo kunnen genieten van jullie valkjes, groetjes uit lierke plezierke.

Tara

Hoi hoi,

nu nog even ter verduidelijking. Phaedra heeft me een mail gestuurd en gevraagd of ik foto's kon plaatsen, dit heb ik gedaan en het tekstje wat ie wou er bij geplakt. Zodat er geen verwarring ontstaat :).

Mooie valkjes Phaedra!

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Phaedra,
't zijn echt mooie valkjes!
Gefelicteerd met zo'n super stel.

Cwazi

Mooie valkjes hoor.   ;)

Waarom zijn ze gekortwiekt?

giovanni

Yo

is toch niet erg, na de rui komen de veren
terug.

Je hebt echt mooie valkjes! Vooral je geparelde!
Je mag er trots op zijn ;)hopelijk worden ze goed
tam, zodat je er veel mee kan doen:)

grtjs

ps: heb je die alle 4tegelijk gekocht??

phaedra

Hallo robentrus, bedankt voor je mail, en zoals je zegt ik vind ze ook prachtig en ik ben er namelijk toch fier over daarom dat ik de hulp van Tara moest hebben voor mijn foto's want mij lukte het niet, Tara je weet het je bent een prachtmeid? zo robentrus groetjes uit lierke plezierke

phaedra

Ja Lieve cwazi, ik heb er momenteel 3 laten kortwieken mijn echtgenoot vind dit afschuwelijk en natuurlijk het is lelijker en tegen de natuur maar ik heb dit laten doen voor ten eerste ze zijn tammer en ten tweede voor mijn dochters van 11 en 4 zij nemen dikwijls de valken eruit en wandelen er mee en spelen er mee en toen ze nog konden vliegen ze waren altijd weg en zij konden ze niet vangen, ze vlogen in mijn gordijnen. ik hoop dat je dit kunt begrijpen, groetjes uit lierke plezierke :-*

phaedra

;)Hallo giovanni, ja zoals je zelf zegt ze zijn echt mooi en ik ben daar ook fier over daarom deze foto's, en de vogels zijn handtam ik heb ze zelf grootgebracht met een spuitje de 2 wildkleuren heb ik gekregen van de familie Moris ook lid zij hadden een nest van 4 begin maart en dat had ik een gewone kooi maar ja je weet zelf van het ene komt het andere, ik werk verslaafd en heb direct één van de grootste binnenvoliére besteld en gekocht van ferplast met dak en heb dan mijn geparelde gekocht bij een kweker, en volgend jaar ga ik en mijn echtgenoot een mooie buitenvoliére bouwen en kan ik nog uitbreiden en heb ook al gezegt mijn 1ste valk noem ik naar Tara, zo nu weet je al wat meer over me,groetjes uit lierke plezierke :-*

giovanni

Tof dat je ze met de spuit grootbracht! Is dan
nog leuker om valkjes te houden :) Heb je er
een sterkere band mee dan ;D

Lekker verslaafd zie ik:D al een buitenvoliere
ook:P
Echt gaaf dat je ze naar Tara noemt :)

Tara

Hoi Phaedra,

vind ik echt lief van je hoor :-*

Arm valkje hihi :D

Groetjes, Tara

robentru

Hoezoe arm valkje???
't Valkje zal er trots op zijn de naam Tara te dragen.
Wat een verschrikkelijk leuk idee Phaedra.
Brengt misschien andere forumleden nog op gedachten! ;)
Groetjes.

Tara

25 juli 2004, 03:56:47 #11 Last Edit: 25 juli 2004, 03:57:29 by tara_dewulf
CitaatHoezoe arm valkje???
't Valkje zal er trots op zijn de naam Tara te dragen.
Wat een verschrikkelijk leuk idee Phaedra.
Brengt misschien andere forumleden nog op gedachten! ;)
Groetjes.

Dat vind ik allesbehalve een goed idee hoor Trudy om andere forumleden dat op het idee te brengen :D
Toch bedankt ;D.

Je bent veel te lief Phaedra dat je dat doet ;). Hoef je echt niet hoor ;).

Groetjes, Tara :-*

phaedra

25 juli 2004, 04:01:42 #12 Last Edit: 25 juli 2004, 04:02:59 by phaedra
 :Dja Tara niet dat arme valkje maar wel gelukkig valkje en zeker prachtig valkje ;)groetjes en kusjes phaedra

phaedra

:DNou, eindelijk mijn 2 jongste valkparkieten de geparelde heb ik gisterenavond geen eten moeten geven met de spuit, ik zie ze elke avond eerst na en voel ik dat ik ze moet eten geven ja of neen, en ja gisteren vond ik het keigoed dat ze allebei alleen aten ééntje is 9 weken en de andere 7.5 weken, dus nu ben ik toch rustiger dat ik 6 augustus op vakantie vertrek dat de familie Moris het gemakkelijker gaat hebben, zo groetjes uit lierke plezierke

phaedra

;)Hallo Leden allemaal, hier ben ik dan nog eens natuurlijk is dit lang geleden maar ik ben van donderdagavond 2 september nog maar pas uit vakantie, wat was is blij dat ik vrijdag mijn valkjes mocht gaan ophalen bij de goede verzorgers want zoals je misschien al gelezen had een tijdje geleden heb ik mijn valkjes bij een goede lieve familie Moris kunnen achterlaten en ja hoor ze waren zoals ik verwacht had heel goed verzorgt en langs deze weg wil ik hen nogmaals bedanken, ze hebben er zelfs een valkje bijgedaan een albino tof hé nu heb ik er 5, ben benieuwd dat ze volgend jaar misschien zouden paren wat er allemaal van gaat worden want nu op dit moment weet ik natuurlijk niet hoeveel mannetjes of poppen dat ik heb en wie gaat met wie paren, zo leden ik ben blij dat ik na 1 maand vakantie terug bij mijn valkjes ben en bij jullie natuurlijk want deze site heb ik ernorm gemist hoor, ik heb nog tegen mijn echtgenoot gezegd we zouden nog een laptop kunnen gebruiken maar natuurlijk geen antwoord alleen lachte hij erom, zo tot de volgende keer doei, groetjes uit lierke Plezierke