24 juni 2025, 20:16:50

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Karin

3 februari 2004, 23:59:09 Last Edit: 7 februari 2004, 03:34:05 by kazoo
Hoi allemaal,

Ik ga zo mijn eerste dagboek sluiten, want die heeft al zoveel pagina´s. Hier begin ik een nieuw dagboek. Het oude dagboek kun je hier vinden :
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Boek;action=display;num=1054586326;start=0
Hier staan ook veel foto´s in. Jullie kunnen ook nog foto´s bekijken op mijn website : members.lycos.nl/jadazoozer
Vergeet vbooral het gastenboek niet  ;D Ik ga zo een foto van de 6 piepkuikens plaatsen.

Groetjes, Karin.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hier een foto van de piepkuikens. Het is me gelukt om ze er alle 6 duidelijk op te rkijgen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Hoi Karin,

Mooie foto hoor! Heb jij als opleiding iets artistieks gedaan eingenlijk? Jij kan met alles zo goed overweg, al jouw foto's zijn super. Hoeveel foto's ik niet moet nemen voor er een goede bijzit... Maar ik moet toegeven dat valkjes makkelijker op de foto gaan dan fretjes  ;D :D

Diegene die links vooraan zit is waarschijnlijk de grootste zeker? 't Is zo schattig  :-*
Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Haha, om deze foto te maken heb ik er 16 gemaakt hoor. Dit vond ik de beste omdat ze alle 6 er duidelijk op zitten, en dat is moeilijk als ze heen en weer waven omdat ze eten willen  ;D Geen opleiding, gewoon heel veel oefenen ! Maar je kunt je nu lekker uitleven met Luca toch ?  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Ja dat is waar. Luca is in meer posities te fotograferen dan Treesje. Die zit altijd op dezelfde manier voor dezelfde spiegel  ::)

Maar Dave heeft eigenlijk alle foto's al genomen. Het is een toestel dat hij van zijn werk leent, dat eigenlijk bestemd is voor verkoop. Ik weet dat dat normaal niet mag, maar als er niets aan is, dan mogen we het lenen...  :) En als er ook maar één ding anders aan is als hij het terugbrengt, dan moeten we het betalen. En daarom heeft hij liever dat ik er niet aan knoei, dat mag ik doen wanneer we er zelf één hebben  :D Maar het is al mee terug naar de winkel, je mag het maar 2 dagen mee naar huis nemen.

Het is me gisteren niet gelukt om de foto's te verkleinen. Dave gaat nog eens proberen. Anders probeer ik ze in een map op Yahoogroups te zetten, maar daar kon ik natuurlijk toevallig niet op gisteren, problemen met de site  :-/

Enfin, na 16 foto's heb je er toch wel één die een prijs waard is hoor. De linkse heeft trouwens zijn oogjes bijna helemaal open. Knap zeg, het gaat snel he.  ;)

Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Hoi allemaal,

Ik heb mijn website geupdate ( nou ja, dat doe ik bijna wekelijks  ;D ) en onder het hoofdstuk "de jongen" heb ik foto's van de jongen gezet ! : http://members.lycos.nl/jadazoozer/?

Vergeten jullie mijn gastenboek niet ?  8)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag het broedblok schoongemaakt, dus ik kon meteen foto´s van de jongen maken  ;D
Jong 1
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

5 februari 2004, 20:54:38 #11 Last Edit: 5 februari 2004, 20:55:16 by kazoo
Jong 6

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hello

ooow, ze zien er mooit uit. ik krijg echt weer zin in een nieuw kweekseizoen. en dan nog zo  snel na dat eerste nestje. chapeau voor je koppeltje hoor. :D

SDC:D

Barbara

Ik vind ze altijd tegelijk schattig aandoenlijk en toch ook een tbje 'monsterlijk'.... Maar dan wel grappige monstertjes!  ;)

Karin

Dank je Stijn ! Ja, ze begonnen alweer met leggen toen de jongste pas 3 weken was !! :o Ik hoop niet dat ze dat nu weer gaan doen, want 2 nestjes vind ik echt genoeg ! Niet alleen voor de ouders, maar ook voor mij  :D 3 keer per dag gekookt ei en gesneden groenten brengen, zaden en water verschonen, vanaf 2 weken leeftijd de jongen dagelijks in de hand houden... Ik heb ook een grens !  :D :D :D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves