9 mei 2025, 01:57:53

De valkjes van Karin

Gestart door Karin, 3 februari 2004, 23:59:09

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Karin,

Ik snap soms ook niet dat het fout gaat maar ik upload altijd met de hand dan gaat het eigenlijk altijd goed maar als atachment aanklikken gaat soms gewoon fout helaas.
Je moet alleen even de naam van de foto onthouden of copieren als je het met de hand doet.

Groetjes, Paul

Karin

Dat lukt niet bij mij. Het schijnt door mijn virusscanner te komen, vandaar dat ik het zo doe  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hoi

wat een leuke foto's heb je weer gemaakt zeg.
altijd zo fijn o mte zien als die valkjes voor dat raam zitten :)

SDC:D

Barbara

Leuke foto's hoor! Mystic heeft precies dezelfde gloed als Dimi zie ik!

Karin

Het is weer fototijd  ;D Inmiddels heb ik 3 vaste besprekingen en die willen alledrie het liefst een cinnamon geparelde. Ook heb ik nog iemand op de reservelijst staan, dus als ik geen aanvragen meer krijg zou ik er 4 besproken hebben. Ik heb nog geen advertenties gezet. Ik wil eerst zeker weten dat ze allezes groot worden en ook al is het niet de bedoeling dat ik er één zelf hou hou ik wel de mogelijkheid open. Want mocht er weer een achterblijvertje inzitten net als Cookie dan verkoop ik die natuurlijk niet !

De eerste is een cinnamon geparelde en is op de foto ( gisteren genomen ) 20 dagen oud :
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

De tweede is ook een cinnamon geparelde en die is hier 18 dagen oud.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dit is een gewoon geparelde van 16 dagen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ook een gewoon geparelde, 15 dagen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Een cinnamon geparelde, 13 dagen.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

15 februari 2004, 16:13:47 #69 Last Edit: 15 februari 2004, 18:10:20 by kazoo
En nog onbekend, 12 dagen oud.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

daan

O Karin wat een schatjes en ze zijn echt heel erg mooi joh.
En grappig he dat verschil wat je zo goed kan zien.
Vooral als ik zilke foto's zie dan mogen van mij die eitjes nu nog open komen van gabber en kuiffie.
Nog ff geduld hahahaha.
Knuffie aan je kleintjes.

Groetjes Daan

Peter

CitaatIk hoop dat de foto nu wel blijft....
Hoi Karin,

De server kan niet omgaan met aparte tekens:
En in het woord: volière staat een è en de server wil de foto laten zien maar haalt zelf dan bij de aan de è weg.

Groetjes,
Peter

Karin

Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten !  ;D Ik hoop wel dat Jazzy en Dizzy hierna stoppen, want 2 nesten vind ik eigelijk wel genoeg  ;D Dat mogen eind dit jaar weer. Maar ik hoorde vandaag weer kippengeluiden !!  :o Bij het vorige nest begon Dizzy ook te leggen toen de jongste 3 1/2 week was. Hoe doen jullie dat ? Want ik kan het broedblok dan nog niet weghalen en goede eitjes weggooien vind ik ook zonde ! Ik weet dat 3 nesten wel kan als de omstandigeheden ideaal zijn, maar ik wil ze niet uitputten ! En daarnaast ben ik ook even aan rust toe  :D :D :D Vooral de laatste weken van zo'n nest is erg zwaar, want ik ben dan echt uren bezig om de jongen tam te krijgen / houden.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb gisteren nog wat foto;s gemaakt van Magic en Cookie op de tak voor het raam :
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En hier eentje met alleen Magic. Wat een eigenwijs is dat zeg ! Hij wilde vanavond weer absoluut niet terug in de kooi ! Zijn vader was vroeger net zo  ::) Ik hoop dat het beter gaat, want om nou iedere avond úúúren te wachten voor hij toch de kooi in wil...  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves