Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

danielle

Ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen!
Hier gaat alles goed met de vogeltjes. Ze zijn net lekker gedouched met de plantenspuit en biobad. Dat vonden ze weer heerlijk.

------------------------------------------------------
Hoi Dorothe, leuk je hier te zien. Kom je idd net op het goeie moment, want ik plaats niet zo heel vaak foto's. Het is echt bijzonder om donsjes van zo dicht bij groot te zien worden. Ik heb ook geen een moment spijt gehad dat ik ze een blok heb gegeven. Dat is echt iets om nooit te vergeten. Ik ben ook super trots op ze allemaal. Heb wel geluk gehad, ik heb helemaal geen geen problemen gehad, bijna alles is volgens het boekje gegaan. Het gepluk van Izzie vanaf de derde week heb ik namelijk gelukkig kunnen oplossen door haar apart te zetten, omdat Spikey zijn taak zo serieus nam. Wat ik soms wel niet hoor wat sommige mee maken met hun donsjes, dat is denk ik wel erg pittig. Het blijft bij mij ook echt bij iets eenmaligs, het leuke aan het nestje vond ik namelijk dat ik een eigen gekweekt valkje zou hebben, wat er dan uiteindelijk twee zijn geworden. Ik zou geen echte kweker kunnen worden.

Hoi Manon,
Maar ik heb ook de onschuldigste valkjes van de wereld hoor, ze zijn altijd zo lief en braaf  :P . Helaas werkt jou tip ook niet. Het probleem is dat Izzie het niet erg vind om weg gezet te worden. Ze is echt een valkje dat veel op zichzelf is en er echt bij moet betrekken. Ze komt niet uit zichzelf naar je toe. Maar als ze bij me zit doet ze me pijn en dan zet ik haar toch weer weg of geen een klein duwtje, maar eigenlijk wil ik dat juist niet. Vind dit erg lastig gedrag. Ze heeft het nu al zeker een jaar en ik hoopte dat het een keer zou verdwijnen. Het is zo'n lekkere kroelerd, maar op deze manier kan ze gewoon niet meer bij me zitten. Bij bezoek moet ik haar ook altijd weg halen, die roepen echt verschrikt au. Het is ook echt pijnlijk. Ik heb echt alles geprobeerd zelfs negeren, ondanks de pijn en rode huid die ik over houd, maar ook dat heeft niets uitgehaald.

Als iemand nog een tip heeft wil ik het dus graag horen.

Hoi Jacky,
Leuk dat je ook hier komt kijken  :D .
De ogen van Fientje puilen ook iets meer uit, hierdoor lijken ze heel groot. Ik vind dat erg mooi, ze lijkt hierdoor altijd heel allert en nieuwsgierig.

Hoi Hermien,
Dank je wel! Maar ook letterlijk heerlijke foto's  ???, vind jij rode pepers dan lekker  :D . Ik heb me toch netjes ingehouden en ze een tijd maar geen kusjes gegeven.

HOi Marian,
;D , dank je wel

Hoi Sally,
Ja ik zal alvast een pot van 1 kg vaseline kopen  ;D   :P
Jij ook bedankt  :D . In het echt zijn ze trouwens nog veel mooier hoor, je moet snel maar is komen kijken  ;) .

Hoi Caroline,
Dank je wel. Ja de grasjes horen hier er ook echt bij. Ze zijn wel niet echt tam, maar hebben toch een geweldig leuk karaktertje en ik zou ze niet meer willen missen. Ja jij hebt idd ook nog een buitenvoilere ik heb wel eens foto's gezien maar is wel tijdje geleden hoor. JIj hebt in totaal ook wel heel wat dieren he. En binnenkort een leuk hondje erbij. Wouw echt gezellig druk is/wordt het bij jullie.

Hoi Ann,
Dank je wel!

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi Danielle,

Vervelend hé dat Izzie altijd zo op zichzelf is....  en als je haar erbij betrekt, dat ze je dan pijn doet.

Ik heb nu twee valkjes die erg op zichzelf zijn.... Tara en haar zoon Jipp, beiden het zelfde karakter, zitten graag apart, maar als je ze pakt laten ze het wel toe, maar ze zitten het liefst alleen of bij hun partner...

Groetjes Manon

danielle

Citaat van: *Manon* op 11 oktober 2009, 22:30:18
Hoi Danielle,

Vervelend hé dat Izzie altijd zo op zichzelf is....  en als je haar erbij betrekt, dat ze je dan pijn doet.

Ik heb nu twee valkjes die erg op zichzelf zijn.... Tara en haar zoon Jipp, beiden het zelfde karakter, zitten graag apart, maar als je ze pakt laten ze het wel toe, maar ze zitten het liefst alleen of bij hun partner...

Groetjes Manon

Ik hoop dat het toch een keer ophoudt dat Izzie velletjes pakt met haar snaveltje. Ik blijf haar erbij betrekken, want gelukkig vindt ze het dan goed en probeer het plukken te negeren  ::). En Izzie is dan wel meer op zichzelf maar ze laat zich wel lekker kroelen, als enigste van mijn valkjes  :D. Spikey voelt zich daarvoor namelijk te stoer en Fientje en Bailey zijn te speels en te puberaal ervoor geworden  ::) .

-------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik heb besloten om een tijdje niet meer actief te zijn op het forum. Mijn stage vergt veel tijd en energie van mij en omdat ik het zo leuk vind om hier in alle dagboekjes te lezen en te schrijven, vertoon ik daardoor te veel studie ontwijkend gedrag. Het is nu echter heel belangrijk dat ik het ga halen, omdat ik anders geen diploma krijg. Het is nog maar een half jaar, dus ik moet even doorzetten.
Ik heb daarom besloten om in de stage tijd niet meer op het forum te zitten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. En ik kom daarna graag weer terug, als jullie het goed vinden. Ik zal jullie erg missen, maar ik moet even voor mijn studie gaan.

Heel veel groetjes van mij en knuffels voor jullie valkjes. En hopelijk tot snel met diploma  ;D !

:-* Danielle

Caroline

Hey meis, tuurlijk moet je voor je studie, je diploma, je toekomst gaan!!!!

Wij wachten gewoon een half jaartje op je en verwelkomen je dan weer, uiteraard met diploma.  8)

Heel erg veel succes!!  :-*

Groetjessssssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi danielle,

ik snap het helemaal hoor! en ook hoe verslavend het forum is en dat je dat eigenlijk niet samen kan doen ;D
heel veel succes met je stage en studie en ik hoop je dan gauw weer terug te zien met inderdaad het diploma!!!

knuffel kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Danielle,

Natuurlijk begrijpen we dat je voor je stage en diploma gaat! Dat is een hele verstandige keus ;D We hopen je dan gauw weer terug te zien met een diploma!!
Succes er mee!

Groetjes Sabine

Sally

Hey meisje,

We begrijpen het allemaal hoor dat even je stage voor gaat.
Hiermee wil ik je ook veel succes wensen, en tot binnen een half jaartje MET diploma dan. ;D
Ik duim allesinds voor je!

Groetjes!

Marian

Hoi Danielle,

Heel knap, goed en verstandig dat je voor je diploma gaat, meid!!
Heel veel succes met de studie en stage, gaat vast allemaal lukken en dan zien we jou gezellig over een half jaartje weer terug, heel blij en gelukkig met diploma  :D :D
Je zult zien, de tijd vliegt ;)

Groetjes, Marian

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Dierenfreackske

Hoi Danielle,  ga jij maar voor je diploma hoor meiss, dat gaat even voor hoor, forum is als ontspanning, en verslavend wel , maar je toekomst gaat nu eenmaal voor hoor! Ga er voor meiss...  liefs Ann

Grtjs. Ann

Hermien

Een hele fijne dag gewenst!

:-*  :-*  :-*  :-*

Larissa

hey meid

van harte gefeliciteerd met je verjaardag

en uiteraad is er hier veel begrip voor dat je studie voor gaat..heel veel suc6

En hoop dat ik je over een paar maand mag feliciteren met je diploma

groetjes Larissa

Sally