3 mei 2025, 07:05:46

Mijn dagboek

Gestart door toyotatsport, 12 juli 2012, 15:06:51

« vorige - volgende »

toyotatsport

Ik zou ook maar een dagboek beginnen. Na het overlijden van me valk afgelopen maandag. Vond ik het erg rustig in huis geworden. Heb nog wel twee cavia's die wat herrie maken. Maar het gefluit of gekrijs wat joep ook wel eens deed mis ik het toch. Dus toch maar besloten om een nieuwe valk aan te schaffen. Het is een geparelde geworden en die ga ik zaterdag ophalen.  ;D

Sven de Valk

Spannend, ik denk als je het vogelvirus hebt, kom je er niet meer van af :)

toyotatsport

Ja heb al vanaf me 10de een valkparkiet.

Jeroenw

Gaaf!!

31 jaar is Joep geworden heel wat jaartjes ,

Dus als ik het zo uitreken je bent met je tiende begonnen Joep was je eerste valkje dus op je tiende  gekregen ben je nu 41 jaar dat zijn wat valken jaren bijna heel je leven met valkparkieten en het kriebelt nog steeds ;D

Ik zit ook zowat heel mijn leven met vogels en het zit in je en dat gaat er nooit meer uit  ;D mijn eerste eigen vogel was een valkparkiet ik was 17 vanaf baby Zijne met grasparkieten.

Leuk boekje ik kijk uit naar de foto's van je opaline valkje groetjes Jeroen

toyotatsport

Nou hier is zijn wat foto's van Joep jr.  ;D

Jeroenw

wauw mooi opaline popje  :D
het is heel bijzonder en een geschenk dat je haar 31 jaar mocht houden. de meeste bereiken die leeftijd niet.

mijn eerste valkje mocht ik maar 5 jaar houden ze heb haar eigen dood gelegd.

heb je en voorkeur voor een nieuw valkje ook weer opaline?

toyotatsport

Dit is de nieuwe vogel.

toyotatsport

Dit is Joep senior  ;D

Jeroenw

O helemaal mis sorry af en toe  ::)
Ik kan gewoon geen twee dingen tegelijk moet ik echt afleren :-[
Ik moet me echt beter op 1 ding gaan concentreren . Ik heb zelf note benen om die foto's gevraagd . Gaat niet goed hier aan mij kant schaam schaam

AH daar hebben we Joep senior  !

carco

Mag de nieuwe vogel geen bodembedekking in de kooi ???
Mooie vogel trouwens.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

toyotatsport

Tuurlijk mag ie bodem bedekking. Maar heb de vogel opgehaald bij een kweker in Voorthuizen. En ik woon in Naarden. Dus tijdens de reis heb ik geen bodembedekking gedaan. Maar nu zit dat er wel in houtsnippers.

toyotatsport

Zo tijdje niet geweest druk druk druk.  ;D Met joep jr gaat het goed. Zit al op me hand is zo tam als wat. Heeft ook al vrij gevlogen in de woonkamer.

:)

animallovertje

wat leuk dat het zo goed gaat en dat hij al zo mooi tam is!! leuke foto''s ook!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Savanna-c

Wat een lief valkje heb je!!!

Ps. Is joep senior door nog erg jong?

toyotatsport

Heb hem nu iets langer dan een maand of zo.