Spikey en zijn kindjes Fientje en Bailey

Gestart door danielle, 29 maart 2009, 10:35:09

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Danielle,

Wat een geweldig lieve donsjes. De laatste foto is echt geweldig lief.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Danielle, wat een supermooie en lieve foto's heb je gemaakt  van je twee minivalkjes toch al he! Wat zijn ze lief he, en met die pennetjes...hihi!  De laatste foto's zijn zo lief , maar ze zijn natuurlijk allemaal even mooi he! Grtjs Ann

danielle

Sally is hier op bezoek om de vogeltjes te bekijken. Erg gezellig  :D We hebben net wat foto's gemaakt van Bailey en Fientje en we zijn wel benieuwd of jullie al kunnen zien wat voor mutatie's het worden  ???
Sally denkt dat Bailey toch hele lichte grijze veertjes heeft en ik vind dat ook wel. Bij Fientje twijfelen we heel erg, maar weten dan ook niet goed hoe we pareltjes kunnen zien.

Bailey

Fientje

En dan nog een paar gewone foto's  ;)

Mara

Hey Danielle

Bij Fientje zie ik niet echt pareltjes. Kan ook aan mij liggen hoor.....vooral omdat ik zelf een geparelde lutino in een van mijn nestjes heb gehad.

Het valkje links. Ik zal eens kijken of ik een betere foto heb van haar.

Maar het zijn wel twee prachtige valkjes, kleine stekelvarkentjes zijn het. Geniet er maar lekker van.

Fijn dat het bezoek van Sally geslaagd was.

mara

Caroline

Hey meiden!!!!

Ik zie, maar dat schreef ik al eerder, bij Bailey toch echt cinnamon veertjes.

Fientje twijfelde ik van de week maar ik denk GEEN parels.  ;)

Nog veel plezier samen met de kleintjes.  :D

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hey Danielle

Ik heb de foto's even goed bekeken, en ook ik zie, net zoals Caroline, cinnamon veertjes.

Groetjes

mara

danielle

Hoi Caroline en Mara,
Dank jullie wel voor jullie reacties  :D .
Het was erg gezellig met Sally, toch een leuke gezamenlijke hobby: valkjes en daar kun je wel over blijven praten.

Als Bailey een cinnamon valkje zou zijn, dat zou dan betekenen dat hij een reversed crossover is, als ik het goed begrepen heb. Ik ben niet zo thuis hierin.

Ik vind het heel leuk als het een cinnamon wordt (dan heb ik echt 4 verschillende valkjes), maar wil wel graag dat een mannetje is, zodat ik hem kan houden.
Is het nou zo dat dit in dit geval nog niet duidelijk is. Want zowel mannetjes als vrouwtjes kunnen bij mij cinnamon gepareld worden. Maar als deze parels er niet zijn, is het dan een mannetje of kan dit ook bij het popje zijn.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Danielle.. leuk hoor cinnamon veertjes, hihi! leuk ...al echte stekelvarkentjes nu ! Grtjs Ann ;D ;D

Marian

Hoi Daniëlle,

Ik kom ook in jouw boekje kijken ;)
Ik ben hier bovenaan begonnen, en zag meteen van die lieve, mooie foto's!!
En wat gaaf dat je donsjes hebt 8)
Ik blijf je graag volgen hoor :D

Groetjes, Marian

Caroline

Misschien een rare vraag maar waarom mag Bailey niet blijven als het een popje is??

Dit snap ik niet helemaal ....

Izzy en Spikey zijn een koppeltje .... Fientje die sowieso blijft kan beter een knuffelkoppeltje worden met haar cinnamon zusje dan een volwassen  :P relatie beginnen met haar cinnamon broertje.  ;)

Je vraag over het geslacht van Bailey ka ik even niet beantwoorden .... plaats die eens in het topic over crossovers bij kweken of .... IM Bonnie er even over, zij weer er erg veel van.  ;)

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Je hebt helemaal gelijk Caroline  ;) .
Het is meer dat ik graag 2 mannetjes heb en 2 vrouwtjes, dit niet vanwege het kweken of het vormen van koppeltjes, maar omdat ik mannetjes gewoon zo leuk vindt. Dat macho gedrag en dat zingen vind ik gewoon zo geweldig.
En ik wil het bij 4 valkjes houden, dus dan moet ik goed bedenken of ik Bailey houd of niet en zo niet dat ik dan een ander valkje voor Fientje erbij koop.

Maar het probleem is, ik denk dat ik dat helemaal niet kan  ::) . Kweker worden zou niets voor mij zijn, kleintjes weg is denk ik niet aan mij besteed  :P .

Over een paar dagen zal het wel goed te zien zijn of hij echt een cinnamon is, ik zal dan de vraag nog bij het topic crossover zetten.

Groetjes

danielle

Citaat van: Chico op 20 mei 2009, 20:46:21
Hoi Daniëlle,

Ik kom ook in jouw boekje kijken ;)
Ik ben hier bovenaan begonnen, en zag meteen van die lieve, mooie foto's!!
En wat gaaf dat je donsjes hebt 8)
Ik blijf je graag volgen hoor :D

Groetjes, Marian

Leuk dat je mijn boekje ook komt volgen  :D .
Je stapt idd op het goeie moment in mijn boekje is, nu ik van die 2 schattige baby valkjes heb.

Groetjes Danielle

Sally

Hoi Danielle,

Ik vond het ook erg gezellig gistere, leuk om de kleintjes is int echt te zien,en ze vast te houden.
Wat een schatjes zijn het toch!!
En dan die Izzie en Spikey, voor niks verlegen he. ;D
Die kwamen ook lekker bij me zitten, en lande lekker op mn hoofd. :P.
Gezellig die 2 hoor. ;D

Mooie foto's heb je gemaakt. En ik dacht gister al dat het cinnamon was he..
Dus het is nu wrs echt cinnamon. ;D Mooi toch?

danielle

Hoi Sally,
het was zeker gezellig!
Vandaag nog eens gekeken, maar zo te zien is Bailey idd cinnamon. Wel heel mooi. En ik heb opnieuw besloten, dat hij/zij gewoon mag blijven  ;D  ::)   :P .

Het zijn trouwens echt zwaargewichtjes. Ze hebben mamma en pappa al ingehaald.

Bailey 20 dagen oud: 94 gram
Fientje 17 dagen: 107 gram  :o .

Kimm

hoi danielle,

wow wat een mooie gewichtjes!! en wat worden ze groot zeg.
ik zou ze ook houden hoor en ik zou ook geen kweker kunnen worden denk ik  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010