## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Jawel hè .... maar wel een kleine verrassing hoor.  ;)

Ik wist dat zowel Jil als Anaïs beide volgens de berekening een pop of een man konden zijn. We gingen uit van het gedrag en Marlies ook van de pareltekening van Jil.  ;)

Jil is natuurlijk leuker voor JOOP! als het een popje is maar ..... ik denk dat als hij een half jaartje met een ventje apart heeft gezeten hij hiermee ook een fijne relatie kan opbouwen, hij mag toch geen jongen krijgen maar tot nu toe wijzen alle symptomen nog steeds ernaar uit dat Jil een popje is.  ;) Haar ga ik dan ook geen veertjes opsturen, na de eerste rui die over een aantal weekjes al is, weet ik meer .... komen de pareltjes terug is het 100 % een pop, komen ze niet terug is het 100 % een man.  ;)

Anaïs maakt me niet zo heel erg veel uit wat het geslacht is. Bij beide geslachten komen hele mooie jongen in combinatie met een getekende witmasker.  :D

Aangezien ik aan het uiterlijk van Anaïs nooit het geslacht zal kunnen zien en ik uiteraard wel het juist geslacht partner moet aan houden voor haar, had ik al besloten om als Anaïs  hier is enkele veertjes naar Gendika te sturen.  ;)

Qua gedrag kijken vind ik niet betrouwbaar genoeg.  ;)

Mijn Pablo, 100 % man, heeft zijn parels verloren en inmiddels 15 kinderen op de wereld gezet, heeft nog nooit gefloten of ander mannelijk gedrag laten zien. Toen hij 5 maanden was, dacht ik echt dat het een pop was en had ik toen een partner voor hem moet nemen had ik zeker een man gehaald.  ::) Tot hij in de rui ging en zijn pareltjes verloor, hoogst verbaast was ik.  Nu is hij 3 1/2 jaar en qua gedrag vnog steeds 100 % een pop.  :P

Mijn Rocky, 100 % pop, een lutino, heeft na de rui haar gele spots onder op haar slagpennen terug gekregen en haar visgraatmotief op de staartveren, daarnaast is ze ook volgens de berekening een pop.  ;) Ze kan fluiten als een bootwerker en loopt regelmatig met haar vleugeltjes wijd en ze is vrijgezelle pop, als ze aan zelfbevrediging doet gaat ze niet net als de andere poppetje kippetje zitten in een voerbak .... nee, ze schuurt echt met haar "ding" net als een vent tegen het mineraalblok.  Kippetje zitten doet ze niet. Inmiddels is zij 3 jaar en qua gedrag 100 % man.  :P

Door deze beide "genders"  ;D zal ik geen valkje meer qua gedrag een geslacht toekennen. In een geval als Anaïs neem ik dan ook niet het risico om een verkeerde partner aan te houden. Stel ik hou een Kouros look-a-like aan en Anaïs blijkt een man te zijn .... dan blijf ik met een Kouros man zitten, nu zal ik die best wel "kwijt raken" maar zo zit ik niet in elkaar .... alles wat hier is blijft hier, nooit zal ik een valkje kunnen herplaatsen wat hier al een jaar woont, ik ben echt een watje daarin .... daarom is het hier ook gezellig druk.  ;)  ;D ::)

Vandaar dus .... geen risico nemen en volgende week veertjes opsturen.  :D Ik heb standaard zakjes en formulieren op voorraad liggen.  ;)

Wordt vervolgd.  :P

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Caroline

nou, dan wordt het dus nog lekker spannend voor je welk geslach Anaïs heeft. Gelukkig maar dat het voor jou eigenlijk niets uitmaakt.

En wat die twee betreft die qua gedrag van het andere geslacht zijn... dat lijkt me dan toch best wel raar om te zien eigenlijk. Ik heb bij Angel ook nooit qua gedrag kunnen zeggen welk geslacht ze heeft. Het is dat ze haar pareltjes nog steeds allemaal heeft na ruim 1 jaar dat ik er zeker van ben dat ze een popje is  ;) Ze was ook erg laat met kippetje zitten en heeft dat ook maar heel even gedaan eigenlijk.

Wat Boyd betreft kan ik qua uiterlijk niet zien of het een ventje of popje is, maar als ik op gedrag afga is het een ventje.

En Caily... ook Caily kan zowel een popje als een ventje zijn, maar ik zou bij haar echt niet kunnen zeggen welk geslacht ze heeft. Ze is echt heel erg druk 's ochtends en fluit zelfs meer dan Boyd! Dus bij Caily wordt het nog even afwachten  ;) Het maakt me trouwens ook niet echt uit of ze nou een ventje of popje is hoor.

Hoe is het trouwens met de kweek? Alweer wat nieuws te vertellen?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Amor & Diégah, 4 eitjes  :D

Eerste drie zeker bevrucht!!  ;D ;D

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Ei 1 --> 8 okt. gelegd = BEVRUCHT  ;D
Ei 2 --> 10 okt. gelegd = BEVRUCHT  ;D
Ei 3 --> 12 okt. gelegd = BEVRUCHT  ;D
Ei 4 --> 14 okt. gelegd = ??

Amor: bont cinnamon split voor witmasker {X1:  opaline} 
Diégah: bont opaline split voor witmasker   

Zonen:
13% bont witmasker opaline split voor {X1:  cinnamon}
13% bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
13% bont opaline split voor {X1:  cinnamon}
13% bont split voor {X1:  cinnamon} {X2: opaline}
25% bont opaline split voor witmasker {X1:  cinnamon}
25% bont split voor witmasker {X1:  cinnamon} {X2: opaline} 

Dochter:
13% bont witmasker cinnamon opaline
13% bont witmasker cinnamon
13% bont cinnamon opaline
13% bont cinnamon
25% bont cinnamon opaline split voor witmasker
25% bont cinnamon split voor witmasker

De meeste jongen zullen getekend zijn.

Vanmorgen het vierde eitje aangetroffen.  :D En .... geschouwd, eitje 3 is ook bevrucht, eitje 1 en 2 ontiwkkelen goed.

Vandaag voor de afwisseling een keer een filmpje van papa Amor die snel weer op de eitjes gaat.  ;)

Ondertussen is mama Diégah lekker aan het eten na een hele nacht broeden.  ;)

Groetjessssssss

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Oef! Binky moet dus van zich 'af' praten......
Zal ik de 'paardenfluisteraar'  dan maar inschakelen of bestaat er ook een vogelpsychiateroloog......?

HELLUP!!
                         ::)   :o   :P   ;D

♥Debby♥

Dat gaat super Caroline... helemaal top!

enne Hermien.. zoiets bestaat vast wel! Bel dr.Feld anders even op!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Hoi Caroline,

Zou jij mij even je woonadres kunnen mailen? Dan kan ik de vogelpsychodinges voor Binky  vragen om de rekening naar jou te sturen........

;D   ;D   ;D   ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Smulfilmpje!!  :P

PS. ik hou als ik van de kweekkamer naar de huiskamer loop even mijn hand voor de lens, ik wist niet of ern een pauzeknop op de camera zit.  ::) :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

wat een geweldige filmpjes...ik kan zo van die valkjes genieten helemaal super

gr gerdy

Kimm

hoi caroline,,

wauw ik heb genoten van het smulfeest!!!

en oh wat lief hoe papa weer naar zijn eitjes toe gaat :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Weer heerlijk genieten van de filmpjes.
Wat is papa Amor zorgzaam :-*

En het smulfilmpje is echt geweldig.

Mijn duimen draaien overuren ;D

Liefs Jeanine

danielle

Super leuke filmpjes! En foto's.
En leuk 4 eitjes, waarvan er 3 zeker van bevrucht zijn.

Groetjes Danielle

Patries

leuke filmpjes!

heb ervan genoten!!

Leuk al die berichtjes over de eitjes! (bevruchte)

Gr. Patriess

bezoek ons Dagboekje eens!

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb weer heerlijk genoten van alle filmpjes :)
Hoera eitje 3 ook bevrucht.
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi , leuke en superlieve filmpjes hoor ! En wat leuk dat al de eitjes goed evolueren , hopelijk komen ze ook uit hoor de eitjes ! Ik ben al benieuwd naar de donsjes straks ! Grtjs Ann