## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Hermien

Nou, dat filmpje heeft hier wat teweeg gebracht...... :P
Zodra het eerste valkgeluidje uit mijn pc klonk klapten er vier paar valkenvleugels achter mij tegen de kooi. En schreeuwen dat ze deden! Zo hard en schel dat ik er spontaan koppijn aan overgehouden heb, net nu ik een avondje naar het theater zou gaan. Lachen bij Marc-Marie Huijbrechts... ;D

Maar goed, het ergste is alweer over, de rest zal ook wel zakken. Heel leuk filmpje Caroline, maar niet voor mijn 'Vliegtuig'.



Kaatje

Hoi Caroline,

Ik heb werkelijk genoten van je filmpje, wat een heerlijke snuitjes hebben ze toch !!

Papa Amor was inderdaad erg waakzaam, dus snel weer de deksel op een kier. Op een gegeven moment schoot ik erg in de lach na het horen van je vinger-knip geluiden, .... werkt hier ook nog steeds goed  ;)

Wel jammer dat ik niet eerder gelezen heb, want ik heb toevallig vandaag een bestelling bij Kirsten geplaatst. Ik wist dus niet dat de prachtige glanzende verenpakjes van jouw valkjes door het badzout nog eens extra naar voren zou komen.

Ik hou het in ieder geval in gedachte voor de volgende keer, bedankt voor het plaatsen van het plaatje en ik kijk alweer uit naar het volgende filmpje  :-*

Patries


bezoek ons Dagboekje eens!

Caroline



Het tweede filmpje ....

een rondje langs de huiskamerkooien.



:o Brrrrh, wat klinkt dat toch stom als je jezelf zo hoort en dan klink  ik nog zo vrolijk ook. Verschrikkelijk.  ;D ;D

Maar goed, jullie hebben in ieder geval weer een keertje alle valkjes gezien.  ;) Op de 2 nieuwe "dames" na, die komen a.s. donderdag .... nog 3 nachtjes slapen.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♪ Marlies

Ik vrees dat je voor Anaïs een mannelijkere naam zult moeten zoeken.  :-\
Zij / hij begint steeds meer te brabbelen. ::)

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 13 oktober 2008, 21:58:57
Ik vrees dat je voor Anaïs een mannelijkere naam zult moeten zoeken.  :-\
Zij / hij begint steeds meer te brabbelen. ::)



;D ;D ;D ;D

Zodra hij/zij hier is ga ik gewoon veertjes opsturen .... ik wil het toch 100 % zeker weten en bij deze mutatie blijft het gokken. Tegenwoordig weet je het toch niet meer, mannen die niet fluiten, poppen die gaan fluiten.  :P

Geeft niks .... blijkt het een man te zijn krijg hij de naam die ik voor "haar" partner in gedachten had. Als partner krijgt hij dan niet een Kouros look-a-like maar een Princess/J'adore look-a-like, die dan gewoon Anaïs gaat heten.  ;)

Heb je nog meer verrassingen?? Fluit Jil al het bouwvakkersfluitje??  ;D ;D ;D

Dan moet ik aan JOOP! vragen of hij ook op mannen valt.  :P :o

Hoe is het verder met ze??



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

♪ Marlies

Verders geen verrassingen meer. :P

Het viel me dit weekend zo op, de achterdeur stond open en Anaïs hoorde de vogels van buiten. Toen begon hij / zij ook te brabbelen.
Het is nog niet echt fluiten maar ik ga nu toch steeds meer denken dat het een mannetje is.

Sinds Elmo weg is, is Anaïs ook anders. Hij / zij beweegt nu veel meer door de kooi.

Ze doen het allebei goed.
Jil is een brutaaltje en  komt echt aan de tralies hangen als ik bij de kooi kom en laat zich gewillig kroelen.
Anaïs is wat meer terug getrokken, maar verder ook een heel lief valkje. :D

Ach, nog 3 nachtjes slapen en dan zie je ze in het echt. :D

Groetjes Marlies ;)

Caroline



Ah gelukkig verder geen verrassingen.  ;)

Och ik heb het even nagevraagd bij Kirsten Munson  ;) en mocht het een man zijn kunnen ze ook erg mooie jongen krijgen.  :D

De mannen blijven hetzelfde, dus nog steeds bonte (hopelijk getekend) bleekmasker, wildkleur bleekmasker, bonte witmaksers en witmaskers.

De poppen worden heel erg anders, 50 % albino en de andere 50 % lutino bleekmasker.

Dit even qua uiterlijk want de jongen hebben stuk voor stuk ook nog leuke splits.  ;)

Verder, ik IMde je van de week al, Anaïs maakt me niet zo heel erg veel uit. Ik wilde ook sowieso voor de zekerheid als veertjes opsturen .... Jil hoop ik wel dat het een popje is, is heb namelijk het vermoeden dat JOOP! 100 % hetero is.  ;)

Alhoewel .... toen Binky hier nog woonde werd die ook steeds bijna verkracht door JOOP!, die ging toen echt boven op Binky staan als die in de voerbak stond.  :o

Ik ben echt heel erg benieuwd naar ze.

Tot donderdag.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

wat een leuk filmpje!!!

kan jij ze allemaal zo met je hand aaien? of wil niet iedereen dat?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



Dank je wel, Kim en natuurlijk iedereen die al eerder een leuke reactie plaatste over de filmpjes.

Op dit moment heb ik 20 valkjes in huis zitten daarvan moet ik er 4 onder dwang vangen, deze zijn niet echt tam (1 opvangvalkje, deze was niet tam, 3 ek, door te weinig aandacht in de eerste maanden tijdens mijn zwangerschap van Sophy), 3 vinden het niet prettig als ik ze pak maar mag ik wel kroelen en de andere 13 zijn eigenlijk allemaal tam en vinden het heerlijk om aangehaald en gekroeld te worden.

Wat dat betreft heb ik echte kroelkippen. Hele lieve makkelijke valkjes die ik allemaal bij elkaar in de kooi kan plaatsen en ook allemaal tegelijk los kan laten.  :D

Ik ben een bofkont.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

heerlijk hoor dat ze zo makkelijk zijn en dat met 20 valkjes!  ;D

ja een dikke bofkont hoor, maar heel erg leuk vind ik het om te zien! daar geniet ik van.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Nu snap ik dat gebrabbel van Binky ook.. Hij is getraumatiseerd en probeert aangifte te doen!  ;) :D

Je hebt een supermooi stel hoor Caroline!  :P


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sharon

Hahahaha... oh, Debby toch, ik lach me rot  ;D ;D :P

Och arme jouw ventje. Ik hoop maar dat het toch niet dat is  ;)

Hebben Amor en Diégah ondertussen alweer een eitje Caroline?

Wel een verrassing trouwens dat Anaïs misschien een ventje is. Dan kun je wel prachtige lutino bleekmasker popjes kweken zeg!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1