15 mei 2025, 08:59:36

Krumm & Coo Back in town

Gestart door Patries, 10 september 2008, 19:44:52

« vorige - volgende »

Patries

pff.. ja haha! ;D

die pff.. sloeg op alle pluisjes die hier nu in het rond vliegen. meneer besloot zich te gaan wassen vlak nĂ¡ de douche. (met z'n haarnatmaakspuitje gewoon hoor!)

nu vliegen er echt ontiegelijk veel pluisjes in het rond.

Gr. patries

PS: ik raad het aan. ruiken aan je natte valkje. dat is zoo anders :P

bezoek ons Dagboekje eens!

Dierenfreackske

Hoi Patrice , ja .....gezellig he ! Natte valkjes die ruiken heerlijk he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Patries

Leuk dat je even in mijn boekje kwam kijken. Ik probeer altijd alles te lezen maar reageer niet altijd, maar ik ga jouw avonturen zeker volgen!!

Mara

danielle

Hoi Patries,
Wat een mooi en lief valkje heb je!
Een knapperd hoor  ;) .
En hij krijgt er dus nog een vriendje bij, gezellig hoor.
En natte vogel, hihi, daar zit altijd een vreemd luchtje aan  ::)

Groetjes Danielle

Patries

een must have in elke klimboom.. een id kettinkje met van die ronde balletjes als schakeltjes.. (en twee van die plaatjes eraan)

krummeltje heeft zojuist oorlog gesloten met die van mij. Hij kan het maar niet hebben dat hij hem niet kapot krijgt (die rondjes zijn moeilijk kapot te maken)

geweldig, want nu heeft hij dus weer een nieuw tijdverdrijfje.
(inplaats van het terroriseren van mijn arme laptop)

gelukkig waren de foto's mooi. ik ben al druk aan het werk met een nieuw fotoverhaaltje. natuurlijk komt het verhaal van z'n nieuwe vriendje coco hier ook verwerkt in foto's , maar goed.. tot die tijd hoo pik er nog eentje te kunnen plaatsen

nieuwe poll..
natte valkjes:
-stinken
-ruiken naar bami
-ruiken lekker fris.

ja of niet natuurlijk hihi xD

Gr. Patries

Kimm

whahaha nou die van mij stinken niet naar bami ;D dus ze ruiken lekker fris ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

haha gelukkig maar kimm :D

pff.. ik wil de hele tijd kimmeltje typen  ::) kim uit mijn klas.. bijnaam kimmeltje..

YEAHHH :D krummeltje kan kroelen!! lekker ding is het ook!! volgens mij kunnen ze trouwens het computer scherm zien. hij reageerde namelik geschrokken toen ik heel snel naar beneden scrollde!  :o

Gr.. Patries

Dierenfreackske

Patries

krummeltje is wel erg snel aangekomen. meneer weegt nu 90/92.. dit is toch veel te zwaar voor een valkje? ik denk dat ik hem s'ochtends maar geen trosgierst meer geef (hij kreeg altijd een centimetertje

de dikzak  ::) ;D

xx

Kimm

geeft niet hoor als je een keertje kimmeltje typt ;D
de trosgierst zou ik gaan minderen naar 2 keer per week, lijkt mij verstandig, hihi.

groetjes kim

Patries

dankjj kim! (yeah, weer gelukt)  ;D

die houden we erin. krummy kan een van mijn kettingen nu wel slopen! zijn lievlings maaltje zoo weinig :P ((zat vind ik, maar als je het normaal elke ochtned kreeg))

lekker dikkertje. hij zit zich nu lekke ropmijn schouder te wassen.

vanaf wanneer beginnen ze eigenlijk een beetje met fluiten?

dat wil ik wel eens meemaken! heb nu de hele dag die ondertussen zwaar irritante wijsjes opstaan, (onder funstuff, muziek)
ken ze dromen. krumm doet af en toe heeel klein beetje mee, maar schiet nog niet echt op :P

lekker ding is het ook :P

Kimm

ik denk dat krummeltje wel begint hoor binnenkort. daar zal je nog van opkijken ;D

groetjes kim

Patries

te vroeg gejuicht. meneer kent nu het telefoon geluidje al  :-X

Dierenfreackske

Patries

Krummy Status:

Gewicht: 93 gram
Gierst: Geen
Normaal voer: Normaal. Helaas te weinig voor mijn bunkerende mannetje! Man wat eet hij veel...Hij is die dag dat hij niks at aan het inhalen!
Vliegstatus: Geen. Hij kan het niet.
Landstatus: Hij land altijd op mijn hand. de enige veilige landingsbaan
Fluitstatus: Meneer heeft even in 1 ochtendje mijn roepfluitje geleerd. verder.. alleen maar babbelen..
Praatstatus: Babbelen. Herken nog absoluut geen worden
Nustatus: Eten. wanneer stopt hij nu eens met bunkeren?
Leeftijdstatus: 8 weken en 5 dagen

Duzz.. ik weet niet of ik voor mijn bunkerende valkje nou wat eten moet weghalen. ben al gestopt met giersten. maar om nou minder gewoon voer te geven.. ook weer zo..

ofmaakt hetgewoon niet uit dat mijn kleine krum een prop word? misschien gaat het wel weer meevallen want meneer vliegt tegenwoordig veel  8)

maar zoals de landstatus.. dat is lastig

verder.. ehm..

ik kwam vanochtend ineens zo op een bijnaam xD meneer dinges.. klinkt echt stom  maar het is z'n verward vogeltje :P past er dus best bij :P haha ga em nietzo noemen hoor, maar vond het ineens wel grappig. maargoed, meneer komt mijn toetsenbord weer slopen.

dus kga hangen!! ofzo..

doeii!!
Gr. Patries