13 mei 2025, 11:08:55

Krumm & Coo Back in town

Gestart door Patries, 10 september 2008, 19:44:52

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Patries,
Wat heerlijk om te lezen hoe het met Coco en Krum gaat :)
Hmmm als Coco ook echt het bouwvakkersfluitje nadoet.... dan is de kans toch wel groot dat het een man is ;)
Ik verheug me al op de foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaaaa ....ik ook hoor ! Grtjs Ann

Patries

Hallo daar allemaal!

long time no see!

hier even een verslag met nog een aantal foto'tjes van mijn kleine ettertjes.

een paar updates. zo blijkt, coco is een mannetje, en krum is een vrouwtje. precies andersom dus! en een stel etters zijn het geworden!! echt géniaal!

Krum kan de laatste tijd niet van me haar afblijven. gewoon niet leuk! :P ze is extreem verslaafd aan touwtjes. verder heb ik ondertussen ook al een prachtige klimboom hier staan! (zie foto's)

Coco is echt een doos geworden! Wat een lekkerding is dat. Echt een speels vogeltje, en vreselijk irritant sommige momenten! maar wel ontzettend lachen

Krum vliegt ook steeds meer. Dus dat betekend.. vaker crashes!! Ze vin dhet geweldig om in mijn luxeflex te vliegen  ::) ze weten wel dat er wat zit, dus gelukkig remmen ze altijd ervoor ;) (ik heb de luxeflex zo goed als helemaal open, maar nog een kleinstukje zodat z etoch duidelijk zien dat het afgesloten is)

is nog wel heel erg oppassen geblazen trouwens, met krum, want die is ook steeds speelser en bijdehander. Verder kan ik ontzettend lache met coco. Het is een springertje :P als ik me vinger iets te ver weg hou kan ik hem ook altijd zo in de maling nemen :P dan doet ie dat pootje al de lucht in maar dan stapt ie dus nog mis :P altijd lache als ze dan weer een beetje beledigend en patserig op je af komt lopen. als ik hem dan weer een kusje geef is alles natuurlijk weer okay :D

nou,, lange update! Krum word heel bijdehand, en allebei beginnen ze te brabbelen dus ik heb hoop dat z enog gaan praten. Géweldig!

Leuke update nie?

Nou hier nog wat foto'tjes!!

Hmm ziet er niet al te best uit :P volgende keer wat meer!!
XX

bezoek ons Dagboekje eens!

Dierenfreackske

Hoi, fijn dat het zo goed gaat , leuke fotookes ? Fijn dat het zo goed gaat met die twee, Leuk wel zo'n klimboom he! Grtjs Ann

Anke

Hoi Patries,
Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Coco ;D
Hihi toch een man :P
Maar ja... Krum een pop... zo heb je toch nog een koppeltje :)
Ik verheug me al op de volgende foto's :)
Geef Coco maar een dikke knuffel van me :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi , leuk dat je een koppeltje hebt,  ik verheug me ook al op nieuwe foto's, je mag er gerust nog een paar bij maken hoor   ;) ;) :D :D :D grtjs Ann

marie

!!!Flip!!!