15 mei 2025, 22:26:26

Krumm & Coo Back in town

Gestart door Patries, 10 september 2008, 19:44:52

« vorige - volgende »

Kimm

hahaha groenvoermix geval ding ;D  ;D  ;D
jij weet het ook leuk te vertellen hoor!!!  :D

hou gewoon zijn poepjes ff in de gaten. ze moeten wel vast gaan worden hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

dankjj kimm :D
ja let maar niet op die uitspraken van mi hoor.. die sporen soms echt niet!!

maja.. daar moet je als je met mij omgaat maar mee moeten leven!! (heb medelij met die mensen ::))

Liefs, Patries ;D

bezoek ons Dagboekje eens!

Patries

Anke

Hoi Patries,

MOOI ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

wow patries, die zijn echt super mooi!!!
een goede camera dus!

dat wordt vaak foto's plaatsen  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Wat een mooie foto's!! je hebt een lekker stel zitten hoor.. gaaf!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

WHAAAAAAAUUUUUUUUUW  wat mooi !!
Wat een genot om naar deze foto's te kijken , hihi , met hun veertjes kunnen ze uren mee bezig zijn he , grtjs Ann

Sharon

Hoi Patries

meid, wat heb je toch weer schitterende foto's geplaatst zeg! Echt heel erg mooi en heb er echt van genoten. Je hebt een heerlijk stel zo bij elkaar! Fijn dat alles zo goed gaat.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Patries

heaa,, bedankt allemaal!! het is inderdaad nogal een stelletje  ::)

ben heel blij met (mijn moeders :-X) nieuwe camera!

ben superverliefd op mijn sgeetjes, krum is ondertussen wel vréselijk irritantn..

fjuut fjuuuuw.. fjuut fjuuw.. (bouwvakkersdeuntje...)
echt géweldig.. aan het begin dan

mmaargoed, het heeft toch wel iets, gekke gozer dat het is!

cootje is ondertusen ook wat meer aan het meefluiten. ook gaat ze wat meer de kamer verkennen en heen en weer vliegen. dan sta je bijvoorbeeld op knalt ze bijna tegen je hoofd aan enzo. ook knalt ze nog regelmatig tegen de spiegel. steeds minder, na mijn lange therapie sessies met der. dat de spiegel toch echt niet opzij zal gaan.. maargoed

krum heeft niet door dat het fluitje maar af en toe te gebruiken is, bijvoorbeeld: gister had ik gedouched ging ik me aankleden hoor ik ineens Fjuut fjuuw achter me  :P ja dan is het leuk. maar hij zi tin de tijd dat ik nu dit allemaal type achter elkaar, fjuut fjuuw.. hij is zo trots op zichzelf..

en terwijl ik even verder ging.. coco doet het net ook!!! eeeeerste keer dat coco echt fluit. yes ze kan het ook hoor! whaha!! (iedereen getuige van dat coco ook fjuutfjuuw leert fluiten..) weet niet of dat iets goeds is maargoed

nou dit verhaal word weer te lang. ja dat krijg je als je eenmaal op gang komt.

nou.. LIEFS!

Patries,  :D

♥Debby♥

:o Wel goed uitkijken hoor met spiegels! als ze er verkeerd tegenaan vliegen kunnen ze een hersenschudding oplopen ( en die kan dodelijk aflopen) of hun nek breken.. Je kunt ze toch echt beter afdekken als ze los zijn.. vind het erg link..

Patries

na het gaat veel beter, plus dat het maar een kleintje is, en ze remt van te voren af, want ze wil op het randje landen. daar kunnen ze op zitten (dik rond hout) en het gebeurt ondertussen al niet meer. ze weet nu hoe hoog ze moet, om op het randje te landen, en niet net daaronder.

dus geen reden tot paniek meer   ;)

verder, ze zitten nu samen op het randje, de rest te slopen dus denk dat ik even weer wat foto'tjes ga maken!

xxxx Patries

♥Debby♥

Ja, het gaat ook 99 van de 100x  goed maar stel nu dat ze eens losvliegen en er ontstaat, op welke manier dan ook paniek.. dan kunnen ze ineens denken te kunnen vluchten in de spiegel.. het lijkt toch precies als jouw kamer....

maar goed, een gewaarschuwd mens telt voor twee... 't is aan jou om er iets mee te doen...

Sharon

Hoi Patries

hahaha, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je een beetje gek wordt van Krums gefluit  :P En nu begint Coco ook nog eens, hahaha. Arme jij  :P ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Patries

hea debby,

ik zal derover nadenken omm er wat voor te hangen. weet nog niet hoe ik dat vor mekaar ga krijgen.. maargoed, bedankt voor de waarschuwing!

hea sharon!!
gelukkig is het nu al wat afgenomen nu meneer even samen met coco o de spiegelrand zit. ik snap die 2 echt niet hoor. zijn ze in de kooi samen hebebn ze altijd ruzie, en zijn ze buiten de kooi samen op de spiegel dan is het vrede. maar ergens anders dan de spiegel is het altijd mot.

nouajaa!

komt ook wel weer goed!!

begin trouwens te twijfelen of cootje wel echt een dametje is. ze zijn wel lief met elkaar, maar cootje  begint best vele te fluiten. dat doen popjes toch niet zo erg?

Liefs, Patries

Dierenfreackske

Hoi hoi ,  het kan wel dat het een poppetje is want ik heb hier ook poppen die fluiten , 2 zelfs ! Ze doen de mannen na denk ik ! Maar het is wel hetzelfde bijna ! Dus wie weet he ! Grtjs Ann