Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Lauwers

effe snelle update,
in mijn profiel klopt mijn geboortedatum, dus ik weet niet hoe jullie bij deze datum komen???

Groetjes,
Davina

Anke

Hoi Davina,
Wat fijn dat Dusty het zo goed doet!!
Weer twee eitjes bij Charlie en Blanche, ik ben benieuwd welke mutaties eruit zullen komen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lauwers

Hoi Anke,

ik ben ook benieuwd. Sinds vandaag ligt er een 3de eitje :-)
Ze zijn weer goed bezig die twee, tis grote liefde hoor :-)

Groetjes,
Davina, Blanche, Charlie, Dusty, Bobo en 3 eitjes

Lauwers

Hoi iedereen,

er is net een eitje gesneuveld  :'(
Het was stuk gegaan en het bleef bij Blanche in haar pluimpjes hangen aan haar borst. We hebben haar moeten vangen en het eitje eruit halen vooralleer ze er mee in de problemen kwam (da vonden wij toch het beste van te doen). Het eitje bleek niet bevrucht te zijn (normaal zouden de eitjes moeten uitkomen tussen zondag 7 en dinsdag 9 september).
Blanche zit nu wat te suffen in de kooi en ze heeft een kale plek op haar borst. Maar het valt allemaal nog goe mee, ze heeft geen wondjes ofzo, maar nu werd er wel niet meer voort gebroed.

De ouders zijn minder met het nest bezig dan bij het vorige.

Nu laten we haar wat bekomen. Ik vind het wel jammer.

Groetjes,
Davina, Blanche, Charlie, Dusty, Bobo en de 2 overgebleven eitjes

Lauwers

Hoi iedereen,

alles is oke met mama Blanche! Enkel een kale plek op haar borst. Ze broeden rustig verder, maar ik vrees dat de eitjes niet bevrucht zijn...

Groetjes,
Davina, Blanche, Charlie, Dusty, Bobo en 2 eitjes

Sharon

Hoi Davina

wat ontzettend leuk zeg, je eerste jong! (Ja, ik ben er wel heel erg laat mee, maar ben ook al lang niet meer op het forum geweest). Echt heel erg lief dat hij zo lekker tam is en hij al zo goed opstapt. Leuk ook dat je er een boente boertje bij hebt.

Alles goed met je lieverds? Ik denk het wel hè.

Wel zielig van het gesneuvelde eitje en dat Blanche nu een kaal buikje heeft. Maar dat trekt allemaal wel weer bij.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1