Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Kim

;D ;D

Hoi Patries

ja, dat heb je idd als ze wakker worden. Op zich niet zo heel erg, ware het niet zo ontzettend schel en hard en zo ontzettend vroeg  :-\ Leuk dat Krum zo aan het brabbelen was, dat vind ik zo schattig! Met Caily is alles goed hoor. Ik doe het gewoon lekker rustig aan met d'r  :) Enne... ik heb geen jongen hoor, ik heb nog niet eens koppeltjes  ;)

Hoi Anja

ja, het hoort er nu eenmaal bij. We zullen het maar opvatten als een teken dat ze blij zijn dat wij er zijn  ;) En gekke kippies zijn het idd af en toe echt  ;D

Hoi Sally

ja, dat is zeker heel erg leuk en fijn! Ik ben benieuwd wanneer het zover zal zijn, maar super lang zal het denk ik niet meer duren  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

Joehoe Sharon, hoe is het hier?? al 5 dagen geen update..  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi sharon,

hoe gaat het hier? en is caily nog aan het schreeuwen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Sharon,

Hele leuke update heb je geplaatst en fijn dat Boyd uit de pubertijd lijkt te raken. Ook met Caily maak je goede vorderingen lees ik wel, helemaal super voor je meid !

Heerlijk is dat als de valkjes nog even lekker gekroeld willen worden door je, Paco en Xena komen ook vaak gewoon even een kroeltje halen als ze lekker los en aan het spelen zijn, ik kan daar ook enorm van genieten !

En ja, 's morgens als ze los mogen dan smeren ze hier ook even hun stembandjes maar dat is dan ook plots weer over als ze even heen en weer gevlogen zijn en neerstrijken in de speelplek om wat te gaan eten !

Ik hoop voor jou dat het gegil dan ook weer verdwijnt, maar daar twijfel ik zeker niet aan  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Debby

hier is alles goed hoor. Ik heb het alleen heel erg druk met school op het moment. Ik zit nu in mijn laatste jaar, en heb heel wat groepswerken die gemaakt moeten worden. Ik heb deze week vakantie gehad, maar eigenlijk toch ook niet... als je begrijpt wat ik bedoel  :-\ Zodra het hier weer wat rustiger is, zal ik weer een uitgebreide update plaatsen.

Hoi Kim

hier gaat alles heel goed hoor! Ik heb het alleen ontzettend druk voor school. Ik heb het idee dat het schreeuwen toch al ietsje minder is geworden, maar kan dat nog niet met zekerheid zeggen. Zodra ik weer meer tijd heb, zal ik een uitgebreide update plaatsen. In ieder geval worden er nog steeds vorderingen gemaakt met Caily  ;)

Hoi Karin

bedankt voor je complimentjes! Ik ben blij dat je van de update hebt genoten. Helaas heb ik het nu even te druk om nog updates te plaatsen. En Caily doet het inderdaad echt super. Ik ben super trots op haar!

En dat kroelen met de valkjes... ik kan je gerust zeggen dat ik daar echt intens van geniet. Elke keer weer geeft me dat zo'n ontzettend warm en teder gevoel van binnen. Heerlijk gewoon.

Als ze hier aan het schreeuwen zijn, krijgen ze van mij geen aandacht. Pas als ze rustig zijn, krijgen ze aandacht van mij en wordt er lekker gekroeld en opgestapt. Ze hebben dat ondertussen al heel erg goed door (Angel en Bpyd tenminste  ;)) en wachten dan ook geduldig af totdat ik naar ze toe kom. Ik wil het gewoon niet hebben dat zij straks de baas gaan spelen en gaan bepalen wanneer ze eruit mogen. Ik denk dan ook dat het nu ook wel een beetje tot Caily begint door te dringen hoe het er hier aan toe gaat  ;) Want ze kan schreeuwen wat ze wil, ik negeer haar volledig. En het schreeuwen lijkt ondertussen ook al minder geworden, dus het gaat de goede kant op.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Manon*

Ik heb nog wel oordopjes hoor Sharon,mag je wel hebben

Hier schreeuwen ze ook wel 's morgens, maar als ik ze eten heb gegeven dan is het stil.....  ::)

Sally

Hallo Sharon

Hoe gaat het hier? En met het tammaakproces van Caily?

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Manon

;D ;D Dat zal niet nodig zijn hoor  ;) Maar toch bedankt  :P Het lijkt erop dat het schreeuwen minder is  ;)

Hoi Sally

alles gaat goed hoor. Alleen nog ontzettend druk met alles  :-\ Met Caily gaat ook alles goed.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Kreeg ik toch helemaal geen notificaties meer >:(

Ben weer helemaal bij gelezen :D

Fijn dat Cailey door heeft dat je niet onder de indruk bent als ze gaat schreeuwen.
Aldoende leert ze het toch wel.

Kroeltje voor je ABC'tje en een knuffel voor jou :-*

Liefs Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine

ik heb dat ook soms, dat ik geen notificaties meer krijg. Kan soms erg vervelend zijn! Fijn dat je toch weer bent bijgelezen.

Ik hoop echt dat Caily door begint te krijgen dat schreeuwen niet werkt. We zullen zien  ;) Het zal vast goed komen.

Kroeltjes en een knuffel terug  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hoi hoi

ik vond het wel weer eens tijd worden voor een update, en aangezien ik nu even een moment heb dat het kan... komt hier de update  ;D

Caily doet het echt super. Ik ben echt zo trots op mijn meissie?  ??? Ja, met vraagtekens, want... gisteren hoorde ik echt heel mooi gefluit, en ik proberen erachter te komen wie dat was (meestal stopt het als ik naar de kooien kijk  ::)), en wat zag ik? Het was niet Boyd die zo mooi aan het fluiten was, maar Caily!  :o Ik ben nu eigenlijk best wel benieuwd of ze misschien toch een ventje is... Misschien in de toekomst toch maar een keertje een DNA-test laten doen  ;)

Met het  tam maken gaat het ook echt heel erg goed! Ze moet van mij sinds een week eerst een paar keer op mijn vinger stappen voordat ze van de trosgierst mag eten, en dat doet ze erg goed! Ze stapt haast zonder twijfel zo op mijn vinger. Nog een leuk detail: de trosgierst heb ik niet in de kooi, dus een echt lokmiddel gebruik ik niet! De trosgierst heb ik voor de kooi liggen. Natuurlijk weet ze wel dat ze uiteindelijk trosierst krijgt, maar toch. Ik vind het echt heel erg goed van haar. Uiteraard blijft ze nog niet super lang op mijn vinger zitten, maar dat komt vast nog wel. Oh ja: als ze op wilt stappen zeg ik elke keer 'OP'. Op die manier ben ik haar dat commando aan het leren  ;)

Met Angel en Boyd gaat ook alles goed. Over hun valt weinig nieuws te vertellen  ;) Angel is nog steeds een heerlijke kroelkip en komt echt haar kroeltjes halen. Wat Boyd betreft: ik blijf me echt elke keer dat ik naar hem kijk verbazen wat een geweldige kuif hij wel niet heeft!  :o Het is echt zo'n knap ventje met een super mooie, lange krulkuif. Hij is zelfs zo lang, dat hij schuin gaat hangen  :o Elke keer denk ik bij mezelf: Boyd, wat heb jij toch een prachtige kuif vent. Natuurlijk vind ik Angel en Caily ook prachtig  ;)

Zo, dat was het voor nu weer. Hopelijk vonden jullie het fijn om te lezen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*Petra*

Hoi Sharon,

Fijn om te lezen dat alles goed gaat!
En wat een plaatje is je Caily ook hé?!!
En Angel ook schitterend en die ondeugende Boyd  :-*.
Ben benieuwd of Caily een mannetje of popje is ....

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Citaat van: *Petra* op  5 november 2008, 08:53:51

Ben benieuwd of Caily een mannetje of popje is ....

Groetjes Petra  :D

Ik ook  ;D ;D

Fijn om te lezen dat jij het fijn vond om te lezen  :P Wat een zin  ::) :P Caily is zeker weten een plaatje hoor! Net als Angel en Boyd. En dat Boyd een heerlijke ondeugd is, is iets wat als een paal boven water staat  ;D Je hebt hem goed leren kennen in die 2,5 week  :P

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

ja, idd  ;D Gekke kip  ;D ;D :P ::) Volgens mij is ze er zelf nog niet uit wel geslacht ze heeft, hahaha  ;D

Liefs
Sharon
Hun dagboekje