Sharons ABC-bende - Toch nog een beetje vreugde

Gestart door Sharon, 28 juni 2008, 16:06:32

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Sharon

Hé lekker joh dat het zo goed gaat met de valkjes.

En Caily al opstappen om te eten hele maal super hoor lekker snel al, gaat helemaal goed komen bij jouw  :D ;)

En ja dat schreeuwen dat ken ik wel.
En vooral in de ochtend.
Als ik op vrijdag zaterdag en zondagochtend thuis ben gaan Zoë en Benji hier ook lekker tekeer, lekker schel fluiten.
Dit doen ze dan zo'n 1.5 a 2 uur en dan is het over.

Ik heb geinformeerd bij mijn buurvrouw maar die hoort ze nooit alleen op die dagen, dus wie weet doet Caily het ook niet als je weg ben.

Ik denk dat het toch een vorm van aandacht is 's middags en 's avonds hoor ik ze echt nooit alleen maar lekker brabbelen en deuntjes fluiten. Gelukkig. ;D

Succes meid.

Groetjes Annelies

Sharon

Hoi Annelies

ik ben zelf ook erg blij dat het allemaal zo goed gaat hoor. Caily doet het echt super vind ik.

En wat dat schreeuwen betreft: je hebt volgens mij helemaal gelijk hoor. Voordat Caily er was, deden Angel en Boyd dat ook. Mijn moeder zei ook dat wanneer ik niet thuis ben, ze ook niet schreeuwen, ze een stuk rustiger zijn. Ze weten volgens mij echt wanneer je er niet bent. En het is idd maar voor ongeveer 2 uurtjes of zo. Ik denk ook echt dat het om aandacht vragen is.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon,

happy doet het ook hoor. het begint om 9.00 uur en hij gaat door tot ongeveer 12.00 uur. s'middags gaat hij weer slapen.

laatst was het zo erg met hem dat ik er gek van werd. toen werd ik gered door de deurbel ;D
daar schrok happy zo van dat hij daarna helemaal stil was ;D  ;D
dus ik ga in het vervolg maar bij  mijzelf aanbellen denk ik!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

Whahahaha  ;D ;D ;D Letterlijk 'saved by the bell'  ;D ;D ;D Ja, het is erg vervelend, maar helaas kunnen we er niets aan doen  :-\ Behalve negeren dan natuurlijk.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

♥Debby♥

Wauw Sharon, wat gaat het goed joh met Caily.. super! en dat schreeuwen zal misschien best minder worden als ze bij Angel en Boyd in de kooi mag..

Succes nog verder hoor!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Debby

ja, het gaat zeker goed met Caily  ;D Het gaat hier trouwens zowiezo heel erg goed allemaal. Ik hoop echt dat dat schreeuwen weer minder gaat worden... Misschien idd als ze allemaal samen in de kooi zitten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Patries

spannennd!! wel echt supergaaf dat ze al opstapt om te eten! de rest gaat dan zo snel! Echt niet normaal! Geloof me.. (zie als voorbeeld cootje.. doorbraak 1 duurde erg lang.. 345 kwamen op een rij :P

dat schreeuwen.. ja wat doe je daar eens tegen.. ik heb echt geen idee.. krum heeft af en toe de gekke 5 minuten. dan fluit hij gewoon wat meer.. en brabbelen enzo. maar niet echt schreeuwe.. soms cootje wel als ze schrikt. maar niet echt 3 uur lang ofzo..

in ieder geval heel veel succes met je schoonheden! :D

xx Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Kimm

goedemorgen sharon,

is ze al weer aan het schreeuwen? of ben je niet thuis ;D  ;D

Sharon

Hoi Patries

ja, mijn meissie doet het erg goed hoor. Natuurlijk gaat het toch wel wat langzamer dan bij een jonger valkje, maar ik ben zeer tevreden hoor! En ja, eenmaal de angst wat overwonnen gaat het zeer snel!

Ja, het is echt schreeuwen, en niet de gekke vijf minuten zoals Boyd heeft wanneer hij zich aan het uitsloven is en laat zien dat hij toch echt een ventje is  ;D Het zal vast wel goedkomen hoor  ;)

Hoi Kim

ik heb geen idee of ze aan het schreeuwen is, ik ben namelijk al vanaf 7.20 deze ochtend niet meer thuis  ;) En dan is het nog donker en zijn ze stil  :P ::)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi sharon,

ja dat klopt. ik heb de jalouzien ook nog dicht want als ik ze nu open ga doen, dan begint het lawaai ook  ;D  ;D  ;D
als het donker is dan maakt happy hele lieve geluidjes.

liefs kim

Sharon

Hoi Kim

bij mij zijn de ramen niet bedekt hoor. Dat doe ik niet als ik toch voor het licht is weg moet. Het is nu dus gewoon licht in mijn kamer, dus het kan best dat ze aan het schreeuwen is. Ik hoop het niet voor diegenen die nog thuis zijn  :P

Lief dat Happy zo'n lieve geluidjes maakt  :-* Van die geluidjes smelt mijn hartje elke keer weer  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

ja daar smelt ik ook van hoor! maar het geluid word nu al heftiger,dus het is gebeurd met het lieve geluidjes maken ;D  ;D

fijne dag meid!

liefs kim

Patries

haha jah datheb je nou eenmaal als ze een beetje wakker worden! ;D

doet me gelijk denken aan vanochtend ::) krum was een beetje vroeg wakker, en vanaf half 8 bleeeef die maar brabbelen. hele verhalen.. echt niet leuk meer!! maja.. diep van binnen.. (( ;D ;D))

hoe is het met caily? al wat verder?

heb je trouwens nog jongen nu dan?
Liefs, Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Anja

Dat "schreeuwen" dat herken ik ook hoor. Als ik thuis ben doen ze dat ook maar als ik gewoon aan het werk ben hoor je ze niet. Gekke kippies.

Liefs Anja

Sally

Hallo Sharon,

Wat leuk dat het daar zo goed gaat met Caily,
Voor je het weet kan ze al samen met Angel en Boyd los. ;)

Groetjes Sally